Extreem Links

28-03-2017 13:39 205 berichten
Na Volkert v/ G komt nu ook Anna Fleur Dekker als extreem Links in het nieuws.

We konden haar al zien in de serie 'Rot op met je milieu'. met als presentator Dennis van der Geest.Waar de andere 5 kandidaten zich ergerden aan haar doorgeslagen opvattingen wat betreft veganisme en milieu.

Maar nu haalde ze het nieuws met haar oproep tot stenigen van Wilders, Ook Thierry Baudet moet het bij haar ontgelden.Met haar Twitter account roept ze volgers op het haar te laten weten als Baudet ergens publiekelijk zou optreden:

“Lieve mensen, willen jullie voor mij in de gaten houden of Thierry/Forum ergens openbaar optreedt?”

Moet Thierry Baudet zich zorgen gaan maken over zijn veiligheid?

Ontpopt Anna Fleur Dekker zich als (milieu/dier activist) een Volkert v/d G?



Als Ik Groen Links was zorgde ik er vandaag nog voor dat de partij zich van haar distantieert.

Ik krijg echt de rillingen van dit soort types die geweld niet schuwen......



Hoe vinden jullie haar oproepen tot geweld uitlatingen en haar oproep het in de gaten houden van een bepaald persoon?



Vinden jullie dat Groen Links hier maatregelen op moet nemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 29 maart 2017 @ 16:48:

[...]



Ja,hoe zou jij het vinden als je vader,broer,neef of zoon zo'n extreem type als stalker zou hebben of zou jij zelf wel zo'n type achter je aan willen hebben die jou een taart met haar menstruatiebloed in je gezicht wil gooien? Jij piept dan ook wel anders of gooi jij gewoon hondenpoep terug of zo?Ik zou het anders aanpakken door op een forum helemaal los te gaan op reacties van anderen. Maar dat ben ik.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
quote:zozoe schreef op 29 maart 2017 @ 16:55:

[...]





Ik zou het anders aanpakken door op een forum helemaal los te gaan op reacties van anderen. Maar dat ben ik.Gelukkig weten we wie het zegt Volgens mij is niemand zo eng fanatiek zonder kennis van zaken te hebben als deze TO. Lekker negeren dus.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:pussywillow schreef op 29 maart 2017 @ 16:54:

Ben je familie van Wilders/Bidet?

Ik? Nee

Maar daarom kan ik het nog wel erg voor iemand vinden.
quote:LaFolie schreef op 29 maart 2017 @ 16:58:

[...]

Lekker negeren dus.Inderdaad,lekker negeren en weg blijven van dit topic. Ben ik er ook vanaf Bye Bye
Dat domme linkse wicht van een Anne Fleur heeft kennelijk niks van de moord op Fortuyn geleerd,

oproepen tot geweld en dan ook nog schijnheilig gaan doen door te zeggen dat je het niet gaat doen,

ga dan niet lopen dreigen, kan me hier zo boos om maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 29 maart 2017 @ 18:45:

Dat domme linkse wicht van een Anne Fleur heeft kennelijk niks van de moord op Fortuyn geleerd,

oproepen tot geweld en dan ook nog schijnheilig gaan doen door te zeggen dat je het niet gaat doen,

ga dan niet lopen dreigen, kan me hier zo boos om maken.En dan zogenaamd onderduiken om vervolgens te verschijnen bij Pauw.
quote:Ineke98 schreef op 29 maart 2017 @ 18:55:

[...]





En dan zogenaamd onderduiken om vervolgens te verschijnen bij Pauw.

Dat ook hetzelfde doen (dreigen met geweld) waar ze kennelijk zo op tegen is, en dat

ook nog op een persoon die al bedreigd wordt (Wilders) Hoe haal je het in je hoofd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Anne Fleur, dat je net nu -tijdens de onderhandelingen voor een coalitie met GroenLinks- goed laat zien dat die partij voor een groot deel bestaat uit domme en uitermate intolerante schreeuwers bij wie de vrijheid van meningsuiting niet in goede handen is. Het gladde voorkomen van Klaver is maar een héél dun laagje vernis.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 29 maart 2017 @ 19:00:

[...]



Dat ook hetzelfde doen (dreigen met geweld) waar ze kennelijk zo op tegen is, en dat

ook nog op een persoon die al bedreigd wordt (Wilders) Hoe haal je het in je hoofd Is dat dan iets briljant of ontzettend dom.
quote:Ineke98 schreef op 29 maart 2017 @ 22:19:

[...]





Is dat dan iets briljant of ontzettend dom.Onzettend dom, hoe zou je het als iets briljant kunnen zien? Ik vind het hypocriet en niks briljants aan in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 29 maart 2017 @ 18:45:

Dat domme linkse wicht van een Anne Fleur heeft kennelijk niks van de moord op Fortuyn geleerd,

oproepen tot geweld en dan ook nog schijnheilig gaan doen door te zeggen dat je het niet gaat doen,

ga dan niet lopen dreigen, kan me hier zo boos om maken.



Anne Fleur was 7 toen Fortuyn werd vermoord.

Ik denk dat ze echt in jonge naïviteit en idealisme leeft. En dat vind ik ergens altijd wel mooi, maar ze pakt het niet slim aan.
Idealisme heeft ze wel dat was in dat tv programma wel te zien.

Voedselverspilling houdt ze niet van dus in vuilnisbakken kijken of er nog wat eetbaars in ligt deed ze ook in dat programma. Ik hou ook niet van voedselverspilling maar een half verrotte appel eet ik echt niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 29 maart 2017 @ 18:45:

Dat domme linkse wicht van een Anne Fleur heeft kennelijk niks van de moord op Fortuyn geleerd,

oproepen tot geweld en dan ook nog schijnheilig gaan doen door te zeggen dat je het niet gaat doen,

ga dan niet lopen dreigen, kan me hier zo boos om maken.Toen zat het domme, linkse wicht in groep 4 of 5............. beetje domme opmerking, hoor. Geef haar geschiedenis-/maatschappijleerdocent dan de schuld.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Idealisme is mooi maar je moet er niet in het uiterste in doordraaien. Volkert v/d Graaf is daar een duidelijk voorbeeld van.

Zelfs Joop.nl heeft hier een artikel van

Night Moves is een film waarin milieuterroristen meer kapot maken dan hen lief is

Zie de trailer



https://www.joop.nl/opinies/de-duistere ... -idealisme
quote:AnAppleADay schreef op 30 maart 2017 @ 09:24:

[...]





Anne Fleur was 7 toen Fortuyn werd vermoord.

Ik denk dat ze echt in jonge naïviteit en idealisme leeft. En dat vind ik ergens altijd wel mooi, maar ze pakt het niet slim aan.



Ik mag toch hopen dat ze dat niet als excuus gebruikt. Algemene ontwikkeling heet zoiets.



Ik vond het stukje van Roderick Veelo treffend:

http://www.rtlz.nl/opinie ... t-weer-voor-karaktermoord
quote:Snoesje666 schreef op 30 maart 2017 @ 09:32:

[...]





Toen zat het domme, linkse wicht in groep 4 of 5............. beetje domme opmerking, hoor. Geef haar geschiedenis-/maatschappijleerdocent dan de schuld.Want ze kan zelf niet denken?
Goed stuk wel van Roderick Veelo:

http://www.rtlz.nl/opinie/column/roderi ... aktermoord
quote:YellowDiamond schreef op 30 maart 2017 @ 09:46:

Goed stuk wel van Roderick Veelo:

http://www.rtlz.nl/opinie/column/roderi ... ordMosterd.
quote:Hetvrijewoord schreef op 30 maart 2017 @ 09:39:

[...]

Ik vond het stukje van Roderick Veelo treffend:

http://www.rtlz.nl/opinie ... t-weer-voor-karaktermoord

Inderdaad treffend. Nog even en Baudet kan ook niet meer zonder beveiliging.

Is er wel eens een linkse politicus geweest die beveiliging nodig had omdat rechtse lieden hem bedreigden?
Volgens mij zijn er vele politici bedreigd. Zowel links als rechts.



Normaal gesproken wordt over bedreiging en de daarop volgende beveiliging niet gesproken, precies waarom ik het verhaal van die Anne Fleur niet heel erg serieus neem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 30 maart 2017 @ 09:54:

[...]



Inderdaad treffend. Nog even en Baudet kan ook niet meer zonder beveiliging.

Is er wel eens een linkse politicus geweest die beveiliging nodig had omdat rechtse lieden hem bedreigden?

Melkert

Rosenmüller

Cohen
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:Hetvrijewoord schreef op 30 maart 2017 @ 10:10:

Volgens mij zijn er vele politici bedreigd. Zowel links als rechts.



Normaal gesproken wordt over bedreiging en de daarop volgende beveiliging niet gesproken, precies waarom ik het verhaal van die Anne Fleur niet heel erg serieus neem.

Inderdaad ik denk dat alle politici van links tot rechts wel bedreigingen ontvangen.



Ook een goed stuk:



http://jalta.nl/binnenland/fortuyn-werd ... -was-blij/
Mooi voorbeeld van een linksextremist..

Mevrouw Joke Kaviaar laat weer van zich horen:



https://www.jokekaviaar.nl/Beuken-verde ... cisme.html



Spijkers met koppen slaan! Laat ons in de aanval gaan. Of dat nu is met woorden of met daden. Witte moraalridders voelen zich op de pik getrapt. Ik heb er geen problemen mee. Ze beginnen over de taart van Fortuijn als ik het heb over maandstondetaart. Er mag van alles niet in hun mannen-in-stropdassen-en-pakken wereld. Behalve dan oproepen om Moslims aan te vallen. Dan moet er geluisterd worden naar de 'gewone man', naar de 'bezorgde burger'. Apologeten van de haat. En natuurlijk, elke taart leidt naar de kogel. Volkomen logisch. Ik lach jullie uit, belerende zieilige mannetjes met je verheven vingertjes en macht over de televisie! Wij hebben het internet! En wij hebben de straat.

Tijd om jullie ondergang in te luiden. We spelen een dissonant op de vleugel van Baudet. Diabolica In Musica [2] voor de nieuwe fascist in de Tweede Kamer. Midden in de nacht onder het slaapkamerraam van zijn appartement met “gekoloniseerd” (citaat van Baudet) stuk trappenhuis voor een boekenkast aan de Amsterdamse grachtengordel. Kan-ie niet tegen. Is misschien nog wel erger dan maandstondetaart. Elitaire en pedante mannetjes die overal hun vuile met intellectuele sausjes overgoten grootheidswaan mogen etaleren, die verdienen het gewoon. Basta. Als je zulke racistische en sexistische ideologie verkondigt als dit soort lieden, wat valt er dan te discussieren? Hobby voor gepriviligeerden is dat. Zo wordt de strijd tegen fascisme onder de voet gelopen voor die heeft kunnen beginnen.



Jemig is dit haar site?



https://jokekaviaar.nl/



En die zit ook bij Groen Links?
quote:Habbekratz schreef op 30 maart 2017 @ 13:59:

Jemig is dit haar site?



https://jokekaviaar.nl/



En die zit ook bij Groen Links?

Geen idee of ze bij GroenLinks zit..

Annefleur intussen ook niet meer want die heeft haar lidmaatschap opgezegd want ze kreeg te weinig steun van GroenLinks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven