Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:31:

[...]

Wow.

Staat haar naam eronder?

En natuurlijk moet je aangifte doen.nee nee, NIET naar mij maar een poster op Hulp aan pagina,Heeft dit geschreven. En gezien we geen namen noemen...
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:31:

[...]

Ik heb het eerste topic gewoon meegeschreven en de rest zoveel mogelijk geprobeerd te lezen. Word ik nu geschorst omdat ik niet alles weet en vragen stel hier?Nee, je krijgt wel een gele kaart. Bij de tweede volgt een dag schorsing, daarna mag je weer mee doen.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:34:

[...]

nee nee, NIET naar mij maar een poster op Hulp aan pagina,Heeft dit geschreven. En gezien we geen namen noemen...aaah ik snapte hem al even niet. Misschien de quotes schuin zetten?
Ik ruik een pizza! Wedden dat die uit mij oven komt?
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:33:

[...]

Das niet tof. Het heeft weinig zin BJZ hiervan op de hoogte te stellen, dat moet je neerleggen bij de politie.

Ik zou het zéker ook bij jeugdzorg neerleggen.

En hoe zorg je ervoor dat de rechter, die nog uitspraak moet doen, van deze bedreigingen op de hoogte komt?
.
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 21:35:

[...]

Nee, je krijgt wel een gele kaart. Bij de tweede volgt een dag schorsing, daarna mag je weer mee doen. Komend weekend zal ik proberen elk uur in te loggen om bij te blijven, maar helaas zal ik soms ook moeten werken en wellicht niet aan mijn verplichtingen kunnen voldoen. Stoppen jullie dan gewoon even met schrijven?
quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 21:35:

[...]

aaah ik snapte hem al even niet. Misschien de quotes schuin zetten?Dat was inderdaad erg onduidelijk. Ik dacht dat jij bedreigd werd.
.
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:33:

[...]

Das niet tof. Het heeft weinig zin BJZ hiervan op de hoogte te stellen, dat moet je neerleggen bij de politie.Inderdaad, BJZ heeft wel genoeg te doen. Dat is gewoon wraak nemen voor mijn gevoel, dan doe je 't zelfde op zo'n moment als waar je iemand op wijst.... Best dat je boos bent, maar laat dat arme kereltje erbuiten.. Laat dat aan de politie over, die weten wel wat ze ermee moeten.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:34:

[...]

nee nee, NIET naar mij maar een poster op Hulp aan pagina,Heeft dit geschreven. En gezien we geen namen noemen...

Is wel heel erg....hulp vragen en dan als het je niet uitkomt een ander hetzelfde of erger wensen.....

Niveau???

[...]

Ik heb het eerste topic gewoon meegeschreven en de rest zoveel mogelijk geprobeerd te lezen. Word ik nu geschorst omdat ik niet alles weet en vragen stel hier?Wat mij betreft niet, Ik heb getracht het te beantwoorden?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:36:

[...]

Komend weekend zal ik proberen elk uur in te loggen om bij te blijven, maar helaas zal ik soms ook moeten werken en wellicht niet aan mijn verplichtingen kunnen voldoen. Stoppen jullie dan gewoon even met schrijven?Je hoéft dit topic niet te volgen.
.
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:36:

[...]

Dat was inderdaad erg onduidelijk. Ik dacht dat jij bedreigd werd.

Welnee was kopieren van Facebook, Ik post niet bij haar

Niemand kent mij hier verder he?
quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 21:35:

[...]

aaah ik snapte hem al even niet. Misschien de quotes schuin zetten?Ik zet altijd mijn quotes schuin. Als iedereen dat nou even doet
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:38:

[...]

Welnee was kopieren van Facebook, Ik post niet bij haar

Niemand kent mij hier verder he?

Dat weet ik niet. :-)

Je bent nieuw, maar wellicht een oudgediende?
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:36:

[...]

Ik zou het zéker ook bij jeugdzorg neerleggen.

En hoe zorg je ervoor dat de rechter, die nog uitspraak moet doen, van deze bedreigingen op de hoogte komt?

Als de politie van mening is dat de veiligheid van een kind in het geding is door het gedrag een een ouder maken zij een zorgmelding op die naar BJZ gaat.

BJZ kan hoogstens zeggen: bedankt voor de info (en er niks mee doen, want zij kunnen die bedreiging niet verder onderzoeken), ik adviseer u naar de politie te gaan.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 21:38:

[...]

Ik zet altijd mijn quotes schuin. Als iedereen dat nou even doet Eens. En als er verwarring kan ontstaan ook gewoon: iemand schrijft...
.
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:37:

[...]

Je hoéft dit topic niet te volgen.

Is zeker geen verplichting , Enige voorkennis in de casus is handig.

Per slot ben ik ook maar een paard
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:36:

[...]

Komend weekend zal ik proberen elk uur in te loggen om bij te blijven, maar helaas zal ik soms ook moeten werken en wellicht niet aan mijn verplichtingen kunnen voldoen. Stoppen jullie dan gewoon even met schrijven?

Ik maakte maar een grapje. Ik ben het met jou eens, ik lees ook geen 50 pagina's terug en ja, ik stel dan ook wel eens een vraag.

Ik heb vandaag gemerkt dat na gewoon in te springen je snel genoeg achter de belangrijke info van de dag komt trouwens

[...]

Ik heb het eerste topic gewoon meegeschreven en de rest zoveel mogelijk geprobeerd te lezen. Word ik nu geschorst omdat ik niet alles weet en vragen stel hier?

Wat was je vraag ook alweer? Ik ben het inmiddels kwijt door alle discussie er over.

Ik denk trouwens dat nieuws in een andere kleur of een ander topic lastig is gezien het serieuze nieuws tot donderdag laat wachten. Toch is alles wat en gebeurd en geroepen wordt in zekere zin ook nieuws. Of I ( en aanhang) het nou snapt of niet, alles heeft invloed.
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:39:

[...]

Eens. En als er verwarring kan ontstaan ook gewoon: iemand schrijft...Mijn excuses ik was iets te snel , Ik zal het even aanpassen.
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:37:

[...]

Je hoéft dit topic niet te volgen.Ik wil het graag, anders was ik hier niet?
Ze haalde al eerder andermans kinderen erbij en schreef aan critici: ík hoop dat ze jouw kind ook komen halen' of iets in die trant.

Maar bedreigen van een kind (dat begrijp ik er althans uit) is wel weer andere koek.
.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:40:

[...]

Is zeker geen verplichting , Enige voorkennis in de casus is handig.

Per slot ben ik ook maar een paard

Zeg ik weet niet hoor, maar jullie doen net alsof ik NIKS wist. Volgens mij ben ik aardig op de hoogte, heb ik alleen wat sommige dingen betreft een wat andere mening of kijk op de zaak.

En intussen ben ik volgens mij geheel bij.
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:41:

[...]

Ik wil het graag, anders was ik hier niet?Nou, dan sluit je je toch gewoon aan?
Fries Peerd, ik zie dat bericht nergens op FB.

Denk dat het al weggehaald is door moeders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven