Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:33:

[...]

Das niet tof. Het heeft weinig zin BJZ hiervan op de hoogte te stellen, dat moet je neerleggen bij de politie.

Dat heeft zeker wel zin.

Toen ik bedreigd werd door de biologische moeder van mijn (stief)zoon heb ik de bewijslast bij bjz, de raad van de kinderbescherming én de politie gebracht.

En dat had als resultaat dat datgene waar wij zo keihard voor vochten ook lukte.

En dat allemaal onder andere omdat moeder zo dom was mij met de dood te bedreigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:44:

[...]

Eet SmakelijkMerci!
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 21:49:

Dit moet dan de opa van Hansje zijn ????

480. Naam: H. S., locatie: S. (in de buurt van Oss), branche: ijzer, vermogen in miljoenen: 55Precies H.S
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 21:50:

[...]

Niet als je wifi hebt Elk ziekenhuis heeft tegenwoordig toch wifi?
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 21:49:

Dit moet dan de opa van Hansje zijn ????

480. Naam: Henk S, locatie: xxxx, branche: ijzer, vermogen in miljoenen: 55Kan familie zijn, Maar het kind is vernoemd naar de Opa , En die heet geen Henk
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Wat ik me dan meteen afvraag?

Als vader uit zo een rijke familie komt, waarom moest hij dan 2 ton van moeder doorsluizen? dat is toch wisselgeld voor die mensen?
We zouden geen namen noem maar het quote 500 verhaal is wel,makkelijk te googelen. Of het klopt is natuurlijk iets anders.

Edit: zware moutarde damn, wat zijn jullie snel.
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 21:48:

[...]

Volgens mij niet hoor. Zo is de mening hier van (volgens mij) iedereen ook dat als het kan, kind het beste af is bij zijn moeder. Met de nadruk op: als het kan.

Ik kan me niet voorstellen dat hier de stellige mening is dat moeder geen recht heeft op omgang mocht de UHP voor langere tijd zijn.Ik vind dat wanneer een kind uit huis wordt geplaatst, met of zonder crisismachtiging, dat er de volgende dag met ouders moet worden gesproken over de omgang. Zijn ouders daar nog niet toe in staat wacht je dat even af, maar het is wat mij betreft zo'n beetje het eerste wat er gedaan moet worden na de uithuisplaatsing. En als ouders dat de eerste week niet kunnen dan probeer je de tweede week weer met hen in gesprek te gaan over de voorwaarden voor omgang.
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 21:50:

[...]

Niet als je wifi hebt Dat heb ik daar inderdaad, en gezien de quarantaine kan ik de afleiding wel gebruiken. Toch zie ik voor de betrokkenen liever dat ik me ga vervelen en er meer rust is in de situatie.
Of hebben de volgers weer iets verkeerd begrepen?

Twee kinderen (met een andere achternaam) zouden geschreven hebben dat papa en mama niet willen luisteren:

Genoeg mensen die je gewaarschuwd hebben en zelfs je eigen andere kinderen moeten hun mond over je houden.
.
Ik kan me niet voorstellen dat hier de stellige mening is dat moeder geen recht heeft op omgang mocht de UHP voor langere tijd zijn.

Allicht.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 21:51:

[...]

Geen námen!!!!!Quote ze dan ook niet !
.
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 21:53:

[...]

Dat heb ik daar inderdaad, en gezien de quarantaine kan ik de afleiding wel gebruiken. Toch zie ik voor de betrokkenen liever dat ik me ga vervelen en er meer rust is in de situatie.Dat zie ik voor jou ook liever. Sterkte!
HELP>>>>

quote:

impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:49:

Allerlei mensen ontvrienden zich nu en distantieren zich van Irme, omdat er een post zou zijn geweest van haar andere kinderen, over papa en mama?

TD hmmm ze heeft dus meer kids.... ik vraag me af waar het verhaal van de vader blijft.. ik ga me ook ontvrienden want er klopt hier iets niet. ik vind dit echt raar allemaal. Volgends mij kan hans zich nergens meer op school zich vertonen vanwege de media etc.. arme hansje..

54 minuten geleden · Vind ik leuk · 2

AF Ik schrik er van, misschien wilt ze er zelf op reageren? Of niet.

BBB Reageerden op die andere site, die Miranda dan, maar nu weggehaald. Waar ze zelf verblijven weet ik niet, maar ze hadden wel een andere mening over mama en papa dan wat ze zelf zegt

53 minuten geleden · Vind ik leuk

Huh

Help hier kook ik geen snert meer van?
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:52:

[...]

Ik vind dat wanneer een kind uit huis wordt geplaatst, met of zonder crisismachtiging, dat er de volgende dag met ouders moet worden gesproken over de omgang. Zijn ouders daar nog niet toe in staat wacht je dat even af, maar het is wat mij betreft zo'n beetje het eerste wat er gedaan moet worden na de uithuisplaatsing. En als ouders dat de eerste week niet kunnen dan probeer je de tweede week weer met hen in gesprek te gaan over de voorwaarden voor omgang.Zo zou het moeten zijn ja. Maar in deze casus is alles heel anders gelopen, al vanaf dag 1. Dus het normale proces is een beetje omgebogen.
Ja precies, ik google op de achternaam van vader van Hansje en op quote 500 en daar staat ie in.....maar misschien is dit ook een verzinsel van moeder....

Na de post van opa, las ik geen namen etc...dus ben ik als n gek gaan veranderen....niet meer aan gedacht sorry
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 21:54:

[...]

Dat zie ik voor jou ook liever. Sterkte!Ja, van mij ook!

[...]

Ik vind dat wanneer een kind uit huis wordt geplaatst, met of zonder crisismachtiging, dat er de volgende dag met ouders moet worden gesproken over de omgang. Zijn ouders daar nog niet toe in staat wacht je dat even af, maar het is wat mij betreft zo'n beetje het eerste wat er gedaan moet worden na de uithuisplaatsing. En als ouders dat de eerste week niet kunnen dan probeer je de tweede week weer met hen in gesprek te gaan over de voorwaarden voor omgang.Is duidelijk!!
quote:Anouar schreef op 20 juni 2014 @ 21:52:

We zouden geen namen noem maar het quote 500 verhaal is wel,makkelijk te googelen. Of het klopt is natuurlijk iets anders.

Edit: zware moutarde damn, wat zijn jullie snel.Dan moet je de achternaam van het kind kennen he? Als die achternaam niet genoemd word? word het even wat pittiger. Ook om de vader niet onnodige te belasten, Vergeet niet dat hij geen modder campagne opgestart heeft.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:54:

[...]

Quote ze dan ook niet !Je hebt helemaal gelijk, excuus.
quote:Borodini_ schreef op 20 juni 2014 @ 21:51:

[...]

Dat heeft zeker wel zin.

Toen ik bedreigd werd door de biologische moeder van mijn (stief)zoon heb ik de bewijslast bij bjz, de raad van de kinderbescherming én de politie gebracht.

En dat had als resultaat dat datgene waar wij zo keihard voor vochten ook lukte.

En dat allemaal onder andere omdat moeder zo dom was mij met de dood te bedreigen.

Dat is logisch, jij bent betrokken bij het kind. Daardoor is het een heel andere situatie: de bedreiging zorgde voor onveiligheid van het kind dat een dossier had/heeft bij BJZ.

Als jouw buurvrouw (die ook moeder is) jou bedreigt leg je dat toch ook niet neer bij BJZ? Of wel?

[...]

Ik vind dat wanneer een kind uit huis wordt geplaatst, met of zonder crisismachtiging, dat er de volgende dag met ouders moet worden gesproken over de omgang. Zijn ouders daar nog niet toe in staat wacht je dat even af, maar het is wat mij betreft zo'n beetje het eerste wat er gedaan moet worden na de uithuisplaatsing. En als ouders dat de eerste week niet kunnen dan probeer je de tweede week weer met hen in gesprek te gaan over de voorwaarden voor omgang.

Maar wie zegt dat dit niet gedaan is?

Moeder kan zoveel roepen, maar is in mijn ogen niet de betrouwbaarste bron. Aangezien ze zelf ook filmpjes plaatst waarbij ze een medewerker van het omgangshuis even zegt wat ze denkt en ophangt zonder pardon, kan ik best begrijpen dat het lastig is om afspraken met moeder te maken. Betekent niet dat ze dat niet proberen natuurlijk.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 21:45:

[...]

Ik heb ze gegoogled, maar niks hoor. Geloof dat maar niet.yasmijn, jij hebt hier de achternaam in de quote staan.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 21:54:

[...]

Zo zou het moeten zijn ja. Maar in deze casus is alles heel anders gelopen, al vanaf dag 1. Dus het normale proces is een beetje omgebogen.En logisch. Herenigen komt later.
Heb de quote aangepast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven