Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik geblokt ben door I..... Meer mensen die niet meer op haar persoonlijke fb kunnen?
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 00:11:

[...]

Ik kan het nog steeds! Dat ik er dan uit zie als een rollade, daar gaan we het verder niet over hebben. Who cares?! Zolang je het maar niet op Joeptoep zet.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 00:18:

Ik denk dat ieder mens wel dingen heeft van als ik dat toch is terug kon draaien of kon ik dat maar over doen maar tevergeefs we moeten het nemen wat er op ons pad komt in dit geval ook heel nare en verdrietige dingen van fouten moet een mens leren helaas maar kop op I van der H achter de horizon schijnt de zon

Heerlijk, die net niet op de juiste manier gebruikte spreekwoorden!

Parel!

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 00:18:

Ik denk dat ieder mens wel dingen heeft van als ik dat toch is terug kon draaien of kon ik dat maar over doen maar tevergeefs we moeten het nemen wat er op ons pad komt in dit geval ook heel nare en verdrietige dingen van fouten moet een mens leren helaas maar kop op I van der H achter de horizon schijnt de zon

Heerlijk, die net niet op de juiste manier gebruikte spreekwoorden!

Oo, daar hou ik ook zo van!

Die van gisteren was ook zo mooi: loontje komt om zijn boontje.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 00:13:

[...]

Ik kan het zonder als er een rollade uit te zien.

Echt waar!

Bofkont met je ranke flankjes.

Ontopic: we krijgen nu een hele trits aan dramatische liedjes op fb.
quote:repelsteeltje1001 schreef op 21 juni 2014 @ 00:19:

Ik denk dat ik geblokt ben door I..... Meer mensen die niet meer op haar persoonlijke fb kunnen?Ik kan er wel op maar ik heb me ook nooit als vriend gemeld of wat gepost. Ik lees alleen.

Ik denk dat ik geblokt ben door I..... Meer mensen die niet meer op haar persoonlijke fb kunnen?ik ben niet geblokt, Maar heb er tot noch toe ook alleen maar gelezen ( geld voor alle Feestboeken over deze kwestie)
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:byhzy schreef op 21 juni 2014 @ 00:00:

[...]

Klopt!

Daarbij kijken sommige mensen sneller eerst naar anderen en dan pas naar zichzelf of zelf dat laatste ook nog niet eens.Dat is niet afhankelijk van niveau. Hoger opgeleiden verpakken het anders, maar ook daar kom je regelrechte onzin tegen,
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 00:20:

[...]

Bofkont met je ranke flankjes.

Ontopic: we krijgen nu een hele trits aan dramatische liedjes op fb.Denk dat ze een drankje of wat in de mik heeft. Ik doe dat dan ook altijd
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 00:19:

[...]

Who cares?! Zolang je het maar niet op Joeptoep zet.

ja of op mij!

quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 00:20:

[...]

Oo, daar hou ik ook zo van!

Die van gisteren was ook zo mooi: loontje komt om zijn boontje.Misschien is het voor mij dan ook maar eens tijd om een onderschriftje te gaan plaatsen
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 00:21:

[...]

Dat is niet afhankelijk van niveau. Hoger opgeleiden verpakken het anders, maar ook daar kom je regelrechte onzin tegen,Geloof ik direct.
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 00:19:

[...]

Who cares?! Zolang je het maar niet op Joeptoep zet.Ik heb heus wel een slank lijntje. Ergens. Diep van binnen.
Ik ken vader echt niet, alleen uit de verhalen van Irme destijds, en die verhalen spraken elkaar erg tegen.

Dus of vader wel of niet geschikt is, géén idee. Ik weet alleen dat Irme op dit moment absoluut ongeschikt is om voor die jongen te zorgen.
Oh, ik heb me vergist. Moeder had ff pauze, ze was zich even aan het opladen voor de volgende ronde 'zieltjeswinnen'.... Nu met Marco B. (geen namen toch?)

Wat heeft die vrouw een energie zeg...
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 00:21:

[...]

ja of op mij!

U is een man????
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 00:21:

[...]

ja of op mij!

Is het nou klaar?! Met licht uit zie je d'r niks van.

Zeikknol.
quote:chantal31 schreef op 21 juni 2014 @ 00:22:

Ik ken vader echt niet, alleen uit de verhalen van Irme destijds, en die verhalen spraken elkaar erg tegen.

Dus of vader wel of niet geschikt is, géén idee. Ik weet alleen dat Irme op dit moment absoluut ongeschikt is om voor die jongen te zorgen.Dat kan een blinde nog zien. Echter, dat kind kan dat niet zien en wil alleen bij zijn moeder zijn en daarvan breekt mijn weke moederhart echt wel.
och meis stort niet in hoor denk er om je bent er bijna.veel liefsxxxxx.

bijna, maar nog niet helemaal.........ohohoh....mensen mensen toch.....waar zit dat verstand.......

Ik denk dat ik geblokt ben door I..... Meer mensen die niet meer op haar persoonlijke fb kunnen?Naar het schijnt ben ik nog niet opgeflikkerd
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 00:16:

Nu gooit de de Zingende Coltrui Marco Borsato in de strijd.Is ze lam van de alcoholische versnaperingen?
quote:heideroosje5 schreef op 21 juni 2014 @ 00:23:

och meis stort niet in hoor denk er om je bent er bijna.veel liefsxxxxx.

bijna, maar nog niet helemaal.........ohohoh....mensen mensen toch.....waar zit dat verstand.......

Het begint pas.

The Carpenters:

"It had only just begun............."
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 00:22:

[...]

Is het nou klaar?! Met licht uit zie je d'r niks van.

Zeikknol.Maar voel het des te meer!
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 00:23:

[...]

Is ze lam van de alcoholische versnaperingen?Is jou die ingeklapte cokesnuit niet opgevallen?
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 00:24:

[...]

Het begint pas.

The Carpenters:

"It had only just begun............."Serieus is ze Joetjoep aan het plaatsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven