Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
En...het modder smijten gaat beginnen.....nu komen de bloedhonden.
Sorry, maar dit is echt een kolerestreek.
laat die mongool maar oppassen,nu we zijn naam weten....

5 minuten geleden · Vind ik leuk

En weer een dreigement.
Niet normaal...ik was er al bang voor. Dit gaat voor nog maar drama en ellende zorgen en zal echt gaan escaleren.

H. zal nu zeker voorlopig niet meer thuis gaan wonen, kan gewoon niet.
I over het online zetten van gesprek:

Wat ik hiermee opschiet is dat ikmijn zoon terug wil omdat hij onrechtmatig bij mij is weggehaald door leugens van mijn ex man.

een paar seconden geleden · Vind ik leuk · 3
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 09:12:

Niet normaal...ik was er al bang voor. Dit gaat voor nog maar drama en ellende zorgen en zal echt gaan escaleren.

H. zal nu zeker voorlopig niet meer thuis gaan wonen, kan gewoon niet.Wat een drama, wat een dommigheid......
Alle reacties Link kopieren
En die vader reageert gewoon hartstikke redelijk. Lijkt me idd dat hij ook niks wist van deze crisis-uithuisplaatsing.
En onze Prosecco psycholoog is er ook:

had deze vader al op fb opgezocht stond een foto van hem zelf op de fb kon al aan zijn gezicht zien op de foto dat het een man is met vele gezichten grrrr
En de positieve reacties op vaders gesprek worden ogenblikkelijk weggemodereerd
En gesterkt door onze Huis-Amoebes, vind I. het allemaal heel rechtvaardig alles online te kwakken.
Vaste prik Firene.
Maar zien we het patroon weer? We beginnen de dag zoetsappig, om daarna met iets "schokkends" te komen.......Dat wijf is volledig ontspoord.
Wat knap dat hij nog steeds zo kalm reageert. Zou het ook heel goed begrijpen als hij nu eens helemaal los ging tegen de "fans" van I.

Snap ook niet dat al die volgers van I hier nu zoveel slechts in lezen.
Ik ben verwijderd van i haar fb omdat ik ook steun vader volg.

Kreeg 3tal dreigementen vsn i aanhangers op mijn prive berichten.
Ze is enorm doorzichtig. En consequent. Maar geen inzicht in oorzaak en gevolg. Gelukkig steeds meer tegengeluiden, ik reageer op Kritisch bekeken, verder nergens.
Goedemorgen.......het drama gaat door..
quote:troostjeniet schreef op 21 juni 2014 @ 09:22:

Ik ben verwijderd van i haar fb omdat ik ook steun vader volg.

Kreeg 3tal dreigementen vsn i aanhangers op mijn prive berichten.

Join the club! Voel je je vereerd?

Daarom blijf ik weg bij haar FB.
Even hoor..maar G. wordt dus een grote kakkerlak genoemd. En dit alles kan H. later gewoon teruglezen.
Daar heb je het al. Iemand vraagt aan I. of G. ook een FB-pagina heeft......

muts, kun je zelf zo opzoeken. Ik had hem al direct gevonden.
Mens draait door
Het neemt steeds grotere vormen aan, ik vraag me dan ook af wanneer het drama echt compleet zal zijn.

Er zijn altijd mensen die aanstoot hieraan zullen nemen en wellicht reageren. (en dan bedoel ik echt reageren dus niet online)
Ik hoop dat de vader nu gewoon die page verwijdert en verder niet reageert...
quote:prior schreef op 21 juni 2014 @ 09:21:

Wat knap dat hij nog steeds zo kalm reageert. Zou het ook heel goed begrijpen als hij nu eens helemaal los ging tegen de "fans" van I.

Snap ook niet dat al die volgers van I hier nu zoveel slechts in lezen.

Ze kunnen niet verder nadenken, ze zijn te dom enige reserve te bewaren ten opzichte van de verhalen van I. Wand se hebbuh self kids die weggehaalt sijn..............

En dat ligt nooit aan hun. Nooit. Echt. Nooit.

Totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken, rennen ze achter zo'n zielig moedertje aan. Want zij is een spreekbuis voor heel Nederland! Messias! Zij gaat het onrecht bestrijden, achter haar laptop. Weggevlucht voor de Duivel. Hossee, Hosanna!

Ik sla door.
Ze gaat maar door he? Ze moet gewoon zowat 24/7 achter haar pc/tablet zitten, dat kan niet anders. Ik vraag me wel af hoelang ze dit gaat volhouden maar dat doe ik al dagen.

Vader reageert netjes en rustig en toch wordt hij uitgemaakt voor rotte vis en staat het weer vol leugens. Ik kan me ook niet voorstellen dat vader zelf achter de pagina zit. Hij hult zich al de hele tijd in stilzwijgen, hij zou wel gek zijn dan wel een pagina te beginnen.
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 09:29:

[...]

Ze kunnen niet verder nadenken, ze zijn te dom enige reserve te bewaren ten opzichte van de verhalen van I. Wand se hebbuh self kids die weggehaalt sijn..............

En dat ligt nooit aan hun. Nooit. Echt. Nooit.

Totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken, rennen ze achter zo'n zielig moedertje aan. Want zij is een spreekbuis voor heel Nederland! Messias! Zij gaat het onrecht bestrijden, achter haar laptop. Weggevlucht voor de Duivel. Hossee, Hosanna!

Ik sla door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven