Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 09:46:

Zijn hier ook reacties weggehaald? Kan me herinneren dat het het Peerd op blz 74 was toen 't Peerd naar bed ging.

Nu heb ik 55 pagina's?

Ja dus

Goedemorgen ...updeet?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 09:48:

[...]

Ja klopt, heel rustig en netjes. De reactie van de "fans" en I zelf is wederom moddergooien en woede aanwakkeren. Volslagen vreemde lijken nu zo een haat te hebben tegen een man die ze totaal niet kennen en enkel de verhalen van de moeder geloven die niets anders doet dan om zich heen trappen. Wonderlijk en zorgelijk. Als er iemand zo echt in gevaar komt is het de vader waarschijnlijk.Dat vind ik dus ook!
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 09:46:

Zijn hier ook reacties weggehaald? Kan me herinneren dat het het Peerd op blz 74 was toen 't Peerd naar bed ging.

Nu heb ik 55 pagina's?Raak je er nou zelf van in de war of is het nog te vroeg? We waren op 49 gebleven. Koffie?
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 09:49:

[...]

Zit je op zelfde apparaat? Aantal reacties per pagina en dus aantal pagina's kan anders ingesteld zijn op phone, tablet en pc.Yep, dezelfde.
@yasmijn ik ben bij pagina 49 weg gegaan
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 09:50:

[...]

Raak je er nou zelf van in de war of is het nog te vroeg? We waren op 49 gebleven. Koffie?

Ow echt?

Mwah ik weet niet. Kan t Peerd zelfs niet terugvinden met die opmerking.

Doe maar thee
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 09:51:

@yasmijn ik ben bij pagina 49 weg gegaanOke. Ik ben in de war
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 09:50:

[...]

Yep, dezelfde.apart, maar ik ga niet terugzoeken wat er weg is, dan raak ik hier op achterstand
.
wie zegt dat dit vader zelf is, ik kan ook een nep account maken met die naam!! tot nu toe is vader netjes uit de media gebleven, lijkt mij stug dat hij, nu hij er zo goed voorstaat, ineens anders over denkt. Mijn persoonlijke mening is, dat de moeder zich zelf met dit media circus totaal te kijk zet, en de advocaat van vader hier zijn voordeel mee doet.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 09:51:

[...]

apart, maar ik ga niet terugzoeken wat er weg is, dan raak ik hier op achterstand Het is al opgelost
Heb ik ook vaak Yas. Geen idee waardoor het komt. Ik onthoud hoe laat ik stopte met lezen, veel handiger.

En eens met Impala. Ik zei ook al dat het noemen van grote kakkerlak een heel slecht teken is.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 09:51:

wie zegt dat dit vader zelf is, ik kan ook een nep account maken met die naam!! tot nu toe is vader netjes uit de media gebleven, lijkt mij stug dat hij, nu hij er zo goed voorstaat, ineens anders over denkt. Mijn persoonlijke mening is, dat de moeder zich zelf met dit media circus totaal te kijk zet, en de advocaat van vader hier zijn voordeel mee doet.Misschien is het fb-account van Irme ook wel van de vader, om haar in een slecht daglicht te zetten
.
Kunnen wij geen aangifte doen over irme haar smaad en laster tav G ?
Ik denk dat G. spijt heeft dat hij is gevallen voor de looks van I. (want waarom anders?) en er te laat achterkwam met wie hij werkelijk van doen had. Dan heb je een een relatie van een paar jaar, maar je bent wel heel lang daarna flink genaaid. Zou niet haar vijand willen zijn zeg.
Quid pro quo

Doe eens een update

quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 09:52:

Heb ik ook vaak Yas. Geen idee waardoor het komt. Ik onthoud hoe laat ik stopte met lezen, veel handiger.

En eens met Impala. Ik zei ook al dat het noemen van grote kakkerlak een heel slecht teken is.

Sowieso die moeder is zo onnadenkend informatie aan het verstrekken dat alle gegevens van vader inmiddels ook bekend zijn!

Maar goed dat het kind geheim geplaatst zit.

\Ik denk oprecht dat hier gevaar in schuild!
quote:troostjeniet schreef op 21 juni 2014 @ 09:54:

Kunnen hooguit een melding bij FB doen denk ik..

Die worden overspoeld door meldingen betreffende deze zaak..

Kunnen wij geen aangifte doen over irme haar smaad en laster tav G ?je kan aangifte doen van aanstichten tot haat
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 09:51:

wie zegt dat dit vader zelf is, ik kan ook een nep account maken met die naam!! tot nu toe is vader netjes uit de media gebleven, lijkt mij stug dat hij, nu hij er zo goed voorstaat, ineens anders over denkt. Mijn persoonlijke mening is, dat de moeder zich zelf met dit media circus totaal te kijk zet, en de advocaat van vader hier zijn voordeel mee doet.Deze reactie is alweer weg...........

Dat kan alleen het slachtoffer.

Smaad en laster zijn zogeheten “klachtmisdrijven”. Dit houdt in dat het Openbaar ministerie pas mag vervolgen op het moment dat een slachtoffer een klacht heeft ingediend. Een klacht is een verzoek tot vervolging van het slachtoffer. Belangrijk is dat alleen een slachtoffer een klacht kan indienen, vervolging is dus alleen mogelijk als het slachtoffer dat wenst. De klacht wordt automatisch ingediend indien aangifte gedaan wordt bij justitie. - See more at: http://lexx-it.nl/geen-ca ... ter/#sthash.7vqI0lu6.dpuf
.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 09:55:

[...]

je kan aangifte doen van aanstichten tot haat

Toch is dit precies wat er gebeurd he?

Het gaat niet meer over Hansje, nee moeder voed het opruiende volk op haar facebook site.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 09:55:

[...]

je kan aangifte doen van aanstichten tot haat

Dat wel ja. Maar dat doet ze nu ook weer net niet concreet.

Het zijn vooral de 'vrienden', die elkaar ophitsen.
.
Oh, er was tegen I. gezegd dat zij een goede moeder is, twee keer zelfs. Dus. Was ons nog niet duidelijk...
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 09:57:

[...]

Toch is dit precies wat er gebeurd he?

Het gaat niet meer over Hansje, nee moeder voed het opruiende volk op haar facebook site.

Precies denk aan de zaak " Minder, Minder"

Daar is toen massaal aangifte tegen gedaan.
Niet omdat mij betreft, maar het doet me wel goed om aan de reacties te zien, dat menigeen onze visie ondersteunt. Omdat de blogs gisteren ruim 1000x zijn gelezen, zullen steeds meer mensen tegengeluiden gaan geven. En dat is dan weer mooi meegenomen. Hoe meer men gaat inzien dat dit verhaal aan alle kanten rammelt, hoe beter! Wilde ik jullie even meegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven