Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 12:46:

[...]

journalisten?? Wat een belediging voor journalisten, zelfs Telegraaf journalisten. Deze figuren vallen niet onder de journalistiek. Het zijn bloggers

Meds

Je hebt geklik ik had dat even tussen aanhalingen teken moeten doen.

Ze noemen zich zelf Journalisten, Maar zijn het niet
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:carla69 schreef op 21 juni 2014 @ 12:45:

[...]

Dit houdt niemand jaren vol, fysiek onmogelijk.Dat zou jij toch moeten weten dat ze dat wel vol kan houden.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:carla69 schreef op zaterdag 21 juni 2014 12:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 12:43</a>:</b>

Ze is een ongeleid projectiel. Wat zal jeugdzorg hier van vinden?? Wat denken jullie. Ze gaan toch wel stappen ondernemen op een gegeven Moment. Wat als hansje paar jaar wegblijft en ze gaat jaren zo door op internet?</div></blockquote>Dit houdt niemand jaren vol, fysiek onmogelijk. Klopt maar ze houd het nu al lang vol en ze heeft verder geen leven zonder Hans, dat blijkt
.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 12:50:

[...]

Meds

Je hebt geklik ik had dat even tussen aanhalingen teken moeten doen.

Ze noemen zich zelf Journalisten, Maar zijn het nietMicha Kat was wel degelijk journalist, tot hij ontslagen werd (en hij wat complotterig werd)
Oh jawel hoor, er zijn mensen die dit soort dingen volhouden.
this is what this type of man always does to vilify the mother. but society has come too far and not nieve anymore to fall for this shit. desperate ex!

Waarom?
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 12:54:

this is what this type of man always does to vilify the mother. but society has come too far and not nieve anymore to fall for this shit. desperate ex!

Waarom?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Maar dat huis moet toch ook ooit schoongemaakt worden? De honden uitgelaten? Bij de buurvrouw op de koffie?
quote:jippie55 schreef op 21 juni 2014 @ 12:53:

[...]

Micha Kat was wel degelijk journalist, tot hij ontslagen werd (en hij wat complotterig werd)Hij was stagiar bij een krant. Heeft nooit een opleiding journalistiek gehad en is knettergek
Ze schreef gister ofzo dat ze goed nieuws had gekregen en insinueerde dat Hans weer thuis kwam.

Bijna 300 man feliciteren haar. Een enkele stelt nog een 'kritische vraag' of ze bedoelt dat hij thuis komt, maar zelf reageert totaal niet meer op dit bericht...
Jules dat ik diegene was die op je FB vriendenverzoek had gedaan.
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 12:50:

[...]

Dat zou jij toch moeten weten dat ze dat wel vol kan houden.Ik heb veel gezien in die tijd, en dat is ook de reden dat ik het contact heb verbroken. Maar dat alles verbleekt bij wat ze nu laat zien.
Ik zie dat kat zelfs geroyeerd is door de NVJ, nou dan moet je het bont hebben gemaakt
quote:waterval70 schreef op zaterdag 21 juni 2014 12:55 Maar dat huis moet toch ook ooit schoongemaakt worden? De honden uitgelaten? Bij de buurvrouw op de koffie?Nee joh!!! Geen tijd ze moet continu haar pagina in de gaten houden want stel je voor dat iemand haar afbrand, dat moet uiteraard meteen gedelete worden
.
Tja ze graaft nu haar eigen graf een beetje. Kritische vragen beginnen toe te nemen en als ze nog ff zo doorgaat is bijna iedereen haar spuugzat en blijft ze over met een klein groepje diehard mafketels en kunnen ze samen lekker raar blijven doen en kijkt niemand er verder meer naar om.

Een ding staat vast: de kans dat ze haar kind binnenkort terug krijgt wordt zo alleen maar kleiner.
Micha Kat was wel degelijk journalist, tot hij ontslagen werd (en hij wat complotterig werd)

je hoeft niet ergens in dienst te zijn of te blijven om journalist te zijn (hoewel Kat inmiddels meer activist is).
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 12:56:

[...]

Hij was stagiar bij een krant. Heeft nooit een opleiding journalistiek gehad en is knettergek

Hij is begonnen als stagiar en laten freelancer geweest voor NRC.

En ja, mafklappertje eerste klas. Pas wel in het straatje van Irme, ik zie overeenkomsten
quote:amarisa schreef op 21 juni 2014 @ 12:41:

Tjonge,tjonge.... Twee vechten om een been en de derde (JZ) gaat er dadelijk mee heen!

Wie is de narcist(e) nu...de vader of mss wel de moeder? Narcisten houden van aandacht, van uiterlijk vertoon. Aan die 2 criteria voldoet moeders iig. Volgens mij liegt ze er ook flink op los. Nog een kenmerk!

Toch zou ik mss, als ik vader was, ervoor kiezen om de bezoekregeling er niet door te drukken. Mits moeder het kind niet goed verzorgt/ mishandelt. Er komt zo'n berg ellende over het kind, waarschijnlijk veelal voortkomend uit het gevecht rondom de bezoekregeling met vader...

Liefhebben is soms ook loslaten....Moeder doet ALLES ten koste van vader. Sowieso is het kindje in gevaar als ie naar moeder moet. Dat is ook al eens eerder bevestigd. Als vader ook niet helemaal zuiver is dan nog liever een fijn pleeggezin waarbij er wel begeleid contact is.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 21 juni 2014 12:57 Ik zie dat kat zelfs geroyeerd is door de NVJ, nou dan moet je het bont hebben gemaakt

Meds, wat vind jij nou van dit hele circus? Jij hebt altijd wel een uitgesproken mening en bekijkt dingen altijd zo helder, ben het vaak met je eens. Vind jij dit nou niet bespottelijk?

Ik heb echt medelijden met hansje, ook met de vader trouwens, gelukkig woont hij in België en niet in Oss
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 12:56:

[...]

Hij was stagiar bij een krant. Heeft nooit een opleiding journalistiek gehad en is knettergekKnettergek zeker, we zijn het eens
Het loopt op de hulppagina ook lekker uit de hand
Oh ach maar hansje is uiteindelijk de lachende derde, ja toch? Dat riep iemand. dus komt goed
.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 12:58:

Micha Kat was wel degelijk journalist, tot hij ontslagen werd (en hij wat complotterig werd)

je hoeft niet ergens in dienst te zijn of te blijven om journalist te zijn (hoewel Kat inmiddels meer activist is).En je punt is? Dat journalist een vrij beroep is? Daar gaat die post toch helemaal niet over
Maar het is echt treurig dat zij kennelijk geen echte vrienden om zich heen heeft of dat zijn ook rare mensen, kan niet anders.

Niemand van mijn familie of vrienden zou mij zo door laten ratelen, ik had echt op mijn sodemieter gekregen en ze zouden er alles aan doen om mij te stoppen, al moeten ze mij vastbinden
.
Die echte vrienden heeft ze al lang weggeschopt en aangifte tegen gedaan. Ze is helemaal alleen. En ja dat is best sneu, vooral voor Hans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven