Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 13:19:

[...]

Geld? of het gebrek daar aan nu?

iets van " kind niet gunnen" het komt echt zo vaak voor .

Nee, ik denk dat dit echt een obsessieve stoornis is. Het begint met een klein dingetje waarin ze haar zin niet krijgt, en ze maakt dat groter en groter en groter.

Op een gegeven moment kan ze gewoon niet meer terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 21 juni 2014 13:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 12:59</a>:</b>

[...]

Meds, wat vind jij nou van dit hele circus? Jij hebt altijd wel een uitgesproken mening en bekijkt dingen altijd zo helder, ben het vaak met je eens. Vind jij dit nou niet bespottelijk?

Ik heb echt medelijden met hansje, ook met de vader trouwens, gelukkig woont hij in België en niet in Oss</div></blockquote>

Ik ken de vader niet. Ik vind het kind beklagenswaardig en heb na het kijken van die filmpjes op dag 1 al gezegd dat het gedrag van het kind te verklaren is uit het gedrag van moeder en niet van JZ.

Hoe moeder nu doet legitimeert elk ingrijpen van JZ.

Verder vind ik de heksenjacht die hier plaatsvindt, en daarbij vooral het plaatsten van namen van mensen die op haar FB reageren, het verklappen van persoonlijke berichten van haar aan mensen hier en het gecoördineerd ingrijpen vanaf hier richting haar FB op zijn zachtst gezegd dubieus. Deze vrouw heeft ze namelijk duidelijk niet op een rijtje, ze is slachtoffer van zichzelf en ik denk als ze anders had gekund ze dit ongetwijfeld had gedaan.

Dat ben ik wel met je eens. Hier worden natuurlijk ook vele dingen gezegd en soms ook wel misplaatst maar de hele situatie is gewoon zo bizar, het houd mensen toch bezig. Op haar fb kan ik sowieso niet meer want ik had haar een paar dagen geleden een heel net berichtje gestuurd maar ik was ook aanhang van papa volgens haar. Ik gaf alleen maar aan dat ze op moet passen wat ze op fb zet omdat het tegen haar gebruikt kan worden en het niet goed voor hansje is en dat ik hoopte dat ze mensen in haar omgeving had , waar ze haar verhaal mee kon delen ipv op fb.

Trouwens dames dit topic gaat ook hard maar ik denk niet dat er een deel 4 geopend mag worden, misschien ook wel dat weet ik niet.

Maar het gaat zo hard en de uitspraak is pas de 26ste, als het zo doorgaat zit je voor donderdag al op deel 7
.
Firene, 4 minuten geleden

Ik vind die schare volgers van haar eigenlijk veel erger dan zij zelf

Ik ook. Ik had geen idee dat die groep zo groot was in Nederland. It scares me.
.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 13:17:

Heb je alle 6 pagina's gelezen Frizz? Er staat toch wel wat over het verleden/de aanloop?

Nee de helft nou goed?

Er staat van alles over de omgang zoals die niet wordt nageleefd en wat er allemaal de laatste weken gebeurt. Maar allemaal recente info dus.
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 21 juni 2014 13:09 ze mankeert duidelijk wat.

In hoeverre kan je haar dat aanrekenen? Dat ze iets mankeert moge duidelijk zijn. Ik begrijp alleen niet dat echt niemand ingrijpt uit haar omgeving. Er is toch vaak wel iemand die helder na kan denken. Zij is compleet in de war, wat ook logisch is maar toch.. Waar zijn haar vrienden of broer, nicht , neef nu zij ze hard nodig heeft
.
quote:Firene schreef op 21 juni 2014 @ 13:14:

Ik vind die schare volgers van haar eigenlijk veel erger dan zij zelf. Zij zit in de ellende, kind kwijt, ruzie met iedereen, psychische problematiek (ga ik maar even vanuit) en hoewel haar reacties en berichten te idioot voor woorden zijn, snap ik de wanhoop nog wel. Maar al die mensen die haar blindelings volgen, die vind ik eng. Ik zit ook echt met verbazing te lezen, als een soort antropoloog die een nieuwe soort ontdekt heeft, want ik snap er helemaal niks van. Hoe mensen dingen rechtbreien en een enorme plaat voor hun hoofd hebben, en geen enkele behoefte hebben om de zaak van twee kanten te bekijken, daar begrijp ik echt niks van.

Eens!

Hooligan gedrag, Het voetballen is niet de oorzaak.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
maar ik denk niet dat er een deel 4 geopend mag worden

Waarom zou dat niet mogen? Vol is vol en dan open je een nieuwe. Makkelijk zat.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 13:19:

[...]

Het was sarcastisch bedoeld, Frizzy. Mevrouw doet voorkomen alsof het zo uit de lucht komt vallen.Oooooh sorry!
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:20:

[...]

Nee de helft nou goed?

Er staat van alles over de omgang zoals die niet wordt nageleefd en wat er allemaal de laatste weken gebeurt. Maar allemaal recente info dus.

Krijg ik nou een facepalm? Gisteren gaf ik je een link naar het rapport omdat je vragen stelde die daarin beantwoord worden en toen zei je dat je het al gelezen had. Maar dat was dus niet zo.

Dus ik dacht dat je nu misschien ook iets gemist had. Dat van die omgang, dat is niet van de laatste weken.

(btw ik vond je opmerking op het CM behoorlijk beneden peil. Over het 'controleren' van ons 'trashers')
.
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:20:

[...]

Nee de helft nou goed?

Er staat van alles over de omgang zoals die niet wordt nageleefd en wat er allemaal de laatste weken gebeurt. Maar allemaal recente info dus.Misschien kort en bondig gehouden voor de UHP, En ligt er nu een zeer uitgebreid verslag voor de Omgang?, Die zaak is afgelopen woensdag voor de rechter geweest , Ik neem aan dat de rechter nu 3 dubbel zoveel leeswerk heeft , Plus de verklaringen van beide ouders.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 13:22:

[...]

Dat ze iets mankeert moge duidelijk zijn. Ik begrijp alleen niet dat echt niemand ingrijpt uit haar omgeving. Er is toch vaak wel iemand die helder na kan denken. Zij is compleet in de war, wat ook logisch is maar toch.. Waar zijn haar vrienden of broer, nicht , neef nu zij ze hard nodig heeftKan toch prima dat die er wel zijn maar geen invloed op haar hebben?
quote:janniebuist schreef op 21 juni 2014 @ 13:14:[...]Daar ga ik me dus niet tegen aan bemoeien. Dat ik I niet geloof, betekent niet dat ik in kamp vader zit. Ik zit niet in een kamp.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-06-2014 14:43
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 13:24:

[...]

Daar ga ik me dus niet tegen aan bemoeien. Dat ik I niet geloof, betekent niet dat ik in kamp vader zit. Ik zit niet in een kamp.Ik ook niet en laat mij zeker ook niet aanzetten tot.
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:16:

[...]

Ik weet dat het niet uit de lucht komt vallen hoor, er is al in 2011 een raadsonderzoek gedaan en waarschijnlijk sinds die tijd ook een OTS. Maar meestal staan die zorgen ook genoemd in een verzoek tot uithuisplaatsing.

Jij weet duidelijk meer dan ons, - ik weet van geen OTS-

Tijd om ons te onderwijzen?

denk ik
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-06-2014 14:44
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 13:24:

[...]

Krijg ik nou een facepalm? Gisteren gaf ik je een link naar het rapport omdat je vragen stelde die daarin beantwoord worden en toen zei je dat je het al gelezen had. Maar dat was dus niet zo.

Dus ik dacht dat je nu misschien ook iets gemist had. Dat van die omgang, dat is niet van de laatste weken.

Das dan een misverstandje, ik schreef dat ik van alles had gelezen behalve dat verzoek omdat dat onleesbaar was op mijn iPhone. Nu heb ik de laptop.

Ik weet dat het saboteren van de omgang geen probleem is van de laatste weken, het verzoek gaat echter wel alleen over de laatste weken. Maar ik vermoed dat de gezinsvoogd een bijlage van het hulpverleningsplan heeft meegezonden en dat wij dat dus niet hebben.
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:24:

[...]

Kan toch prima dat die er wel zijn maar geen invloed op haar hebben?Haar moeder heeft haar jaren geleden al " opgegeven" die zit in Kamp vader, Ik heb sterk het vermoeden dat het met deze moeder al vroeg mis ging, En dat vrienden en familie of zijn weggejaagd of zich zelf terug getrokken hebben. Een mens kan zoveel doen.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 13:27:

[...]

Jij weet duidelijk meer dan ons, - ik weet van geen OTS-

Tijd om ons te onderwijzen?

denk ikEr is een gezinsvoogd, dus een ondertoezichtstelling. Bovendien kan een MUHP ook alleen worden aangevraagd als er sprake is van een (V)OTS.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 13:24:

[...]

(btw ik vond je opmerking op het CM behoorlijk beneden peil. Over het 'controleren' van ons 'trashers')

Ik heb iets gemist? Opmerking? Controleren van ons?

Nieuw voor me.
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:14:

[...]

Nou ja... Dat vind ik een lastige vraag. In principe vind ik dat je (zeker als je een kind hebt) hulpverlening moet accepteren voor je persoonlijkheidsproblematiek, of er naar op zoek moet gaan.

Anderzijds: soms zijn mensen daar echt niet toe in staat. Ik moet bij deze moeder een beetje denken aan die mop van de automobilist die op de radio hoor dat er een spookrijder is gesignaleerd en zegt "Eentje? Ik zie er wel 100!".Het kenmerk is inderdaad dat dat inzicht ontbreekt. Zij is niet in staat haar kind te beschermen maar ook niet om haarzelf te beschermen.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 13:30:

[...]

Nieuw voor me.Oh god ik zie nu pas dat Impala iets heeft toegevoegd. Ik heb een grapje gemaakt op het modtopic, over de trashers onder controle hebben.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 13:30:

[...]

Nieuw voor me.

Zie moderatortopic op Overige. Ik lag echt dubbel om die grap.

En hoezo 'toegevoegd' ?

Staat er een correctieprecentage bij mijn post? (zoals hier nu, omdat ik dit toevoeg)
.
Dit kindje kan niet meer terug nu, echt triest! Wat dacht ze nu? Volgende week H. terug en samen een persconferentie geven? Heeft H. eigenlijk wel ooit een kans gehad om een beeld van zijn vader te vormen zonder de gevoelens van moeder die het plaatje vader negatief inkleuren voor hem? Als H. door zijn vader is geslagen, dan had B.J.Z. trouwens toch nooit een nieuwe omgang opgestart? Met een aangifte van mishandeling gaat er toch geen omgang komen?
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 13:31:

[...]

Het kenmerk is inderdaad dat dat inzicht ontbreekt. Zij is niet in staat haar kind te beschermen maar ook niet om haarzelf te beschermen.En dat is oprecht heel sneu.
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 13:22:

[...]

Dat ze iets mankeert moge duidelijk zijn. Ik begrijp alleen niet dat echt niemand ingrijpt uit haar omgeving. Er is toch vaak wel iemand die helder na kan denken. Zij is compleet in de war, wat ook logisch is maar toch.. Waar zijn haar vrienden of broer, nicht , neef nu zij ze hard nodig heeft

Heel hard weg gerend. Als zelfs je eigen moeder al aangifte tegen je doet, dat wil wel wat zeggen. Zelfs moordenaars die in de gevangenis zitten, zelfs die zien vaak hun moeder nog. Maar wanneer een moeder haar eigen kind niet alleen loslaat, maar zelfs aangifte tegen haar eigen kind gaat doen, wil dat denk ik wel wat zeggen.

Je kunt 2 dingen doen, het met haar eens zijn, of de gevolgen dragen omdat je ertegenin gaat.

Ja ik geloof best dat ze een stoornis heeft, maar hoe langer dit duurt hoe meer ik het gevoel heb dat ze echt achter de tralies hoort te zitten, jaren gelden vond ik het al bijzonder dat er nog geen OTS was. Als ze niet verandert, dan gaat ze ooit nog de verkeerde tegenkomen.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven