Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:29:

[...]

Er is een gezinsvoogd, dus een ondertoezichtstelling. Bovendien kan een MUHP ook alleen worden aangevraagd als er sprake is van een (V)OTS.

Ok dus een gezinsvoogd hebben is een altijd onder toezicht stellen, Kan dat vrijwillig gebeuren? - ik heb problemen met mijn kind help mij-

Ik vind onder toezicht van net zo klinken als TBS. En dat klinkt voor mij als een gedwongen iets, Begrijp je? Maar misschien is het slechts een term.

Ik weet vrijwel niets van JZ, vandaar dat ik het vraag , Ik was mij er niet van bewust dat OTS hier aan vooraf is gegaan. En dat dat moet voor men over kan gaan tot UHP.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik vind het ook belachelijk dat ik hier nu de naam van het bedrijf van vader kan lezen.
Jullie geven op deze wijze moeder een podium
Dieanoniem.. er zijn kinderen die sexueel misbruikt zijn door hun vader. Die na zijn tijd in de bajes gewoon omgang kan krijgen met zijn kinderen. Welliswaar onder toezicht van pleegouders of voogd. Maar het kan/mag wel.
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:32:

[...]

Oh god ik zie nu pas dat Impala iets heeft toegevoegd. Ik heb een grapje gemaakt op het modtopic, over de trashers onder controle hebben.Ik begrijp je, Voel mij alleen niet aangesproken
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 13:22:

[...]

Dat ze iets mankeert moge duidelijk zijn. Ik begrijp alleen niet dat echt niemand ingrijpt uit haar omgeving. Er is toch vaak wel iemand die helder na kan denken. Zij is compleet in de war, wat ook logisch is maar toch.. Waar zijn haar vrienden of broer, nicht , neef nu zij ze hard nodig heeftJe kan iemand niet verbieden om op internet te komen. Dus er valt niet in te grijpen. Zij is de kluts kwijt en dat wordt hier gebruikt als entertainment.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 13:37:

Ik vind het ook belachelijk dat ik hier nu de naam van het bedrijf van vader kan lezen.Had voor mij ook niet gehoeven, Maar we bepalen maar tot zover wat een ander plaatst hier natuurlijk.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 13:36:

[...]

Ok dus een gezinsvoogd hebben is een altijd onder toezicht stellen, Kan dat vrijwillig gebeuren? - ik heb problemen met mijn kind help mij-

Ik vind onder toezicht van net zo klinken als TBS. En dat klinkt voor mij als een gedwongen iets, Begrijp je? Maar misschien is het slechts een term.

Ik weet vrijwel niets van JZ, vandaar dat ik het vraag , Ik was mij er niet van bewust dat OTS hier aan vooraf is gegaan. En dat dat moet voor men over kan gaan tot UHP.Je kan als ouder vrijwillig aankloppen voor hulp bij bjz, een ots wordt altijd uitgesproken door een rechter, dus opgelegd, maar ouders kunnen het hier wel mee eens zijn.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 13:37:

Ik vind het ook belachelijk dat ik hier nu de naam van het bedrijf van vader kan lezen.

Kun je overal op alle openbare faceboeken lezen.

De moeder heeft zichzelf een podium gegeven.
quote:troostjeniet schreef op 21 juni 2014 @ 13:37:

Dieanoniem.. er zijn kinderen die sexueel misbruikt zijn door hun vader. Die na zijn tijd in de bajes gewoon omgang kan krijgen met zijn kinderen. Welliswaar onder toezicht van pleegouders of voogd. Maar het kan/mag wel.Dit is niet waar, een kind dat misbruikt is door een vader zal geen omgang met deze vader hoeven hebben.
quote:Firene schreef op 21 juni 2014 @ 13:14:

Ik vind die schare volgers van haar eigenlijk veel erger dan zij zelf. Zij zit in de ellende, kind kwijt, ruzie met iedereen, psychische problematiek (ga ik maar even vanuit) en hoewel haar reacties en berichten te idioot voor woorden zijn, snap ik de wanhoop nog wel. Maar al die mensen die haar blindelings volgen, die vind ik eng. Ik zit ook echt met verbazing te lezen, als een soort antropoloog die een nieuwe soort ontdekt heeft, want ik snap er helemaal niks van. Hoe mensen dingen rechtbreien en een enorme plaat voor hun hoofd hebben, en geen enkele behoefte hebben om de zaak van twee kanten te bekijken, daar begrijp ik echt niks van.

Ja precies! Dat vind ik dus ook onbegrijpelijk! En hoe ver sommige gaan. Die M ook, voor zover ik weet kent ze I. helemaal niet, maar ze laat zich wel voor het karretje spannen. Doet uitspraken die ook behoorlijk heftig zijn, en schroomt ook niet om mensen via een PB even 'de waarheid' te zeggen.

1 zo een gek is ook nog niet eens zo 'gevaarlijk' maar de schare fans eromheen, er zullen er ongetwijfeld een aantal zijn die wel ver genoeg opgejut kunnen worden.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 13:36:

[...]

Ik weet vrijwel niets van JZ, vandaar dat ik het vraag , Ik was mij er niet van bewust dat OTS hier aan vooraf is gegaan. En dat dat moet voor men over kan gaan tot UHP.

Als er een vrijwillig contact is met BJZ is er sprake van casemanagement. En inderdaad is een (V)OTS een gedwongen iets: opgelegd door de kinderrechter. Het kind staat overigens onder toezicht, ouders niet.

Info van Rijksoverheid over OTS.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 13:39:

[...]

De moeder heeft zichzelf een podium gegeven.Eens!
reacties onder haar laatste bericht worden steeds afwijzender

10 min. · Vind ik leuk · 1

Irme van der Heijden Het word steeds enger laat me er verder niet over uit maar krijg nu politiebescherming

9 min. · Vind ik leuk · 7

Liekje *** Geloof er geen donder meer van!

Stond volledig achter Irme maar met de dag lees ik steeds meer verhalen met een groot fantast gehalte....het is gewoon 1 grote vechtscheiding over de rug van Hansje.

En dat is mijn mening

7 min. · Vind ik leuk · 3

Sava*** Had je dat niet al? En het enige wat hier enger word is jou gedrag, als het mensen opvalt dat er dingen niet kloppen begin je weer te doen alsof je bijna vermoord word, sorry ik kan me er niet meer in vinden. maargoed hehe, hoop dat je veilig zit, ik ga me ook verwijderen van dit profiel, want ondertussen vind ik dit zelfs een schande voor Hans. Goodluck.

5 min. · Vind ik leuk · 4

Isab****j Beste irme je zat toch veilig ondergedoken dus waarom politie beschermen, ik denk dat dit alles tegen gebruikt gaat worden , de rechter kan nu zeggen dat Hans niet bij mama mag wonen omdat het niet veilig , stop met alles op internet zetten tot uitspraak er is

4 min. · Vind ik leuk · 2

Cor*** Besteed er geen aandacht aan ook al is dat moeilijk . Denk aan je zelf en aan hansje ♡

4 min. · Vind ik leuk

Lie*** @Savanna*** ik doe met je mee.

Heb al dagen grote twijfels en irriteer me inmiddels mateloos.

3 min. · Vind ik leuk · 2

Savan*** En dat betekend niet dat we achter zijn vader staan, maar als een moeder zichzelf zo belachelijk maakt tja, met die kudde loop ik niet mee sorry. Idd Liekje.

2 min. · Vind ik leuk · 2

Liekj*** De verhalen worden steeds sterker en belachelijker.....en nee sta niet achter vader.

Hoop alleen dat Hansje de rust en begeleiding krijgt die hij nodig heeft

1 min · Vind ik leuk · 3

Lizet**** loopt uit de hand.....

1 min · Vind ik leuk · 1

Savan*****kinderen zijn beinvloedbaar. Dus vind je het gek dat hansje zo reageerd? Aan alles zitten meerdere kanten. Net als dat verhaal over dat dr telefoon afgeluisterd zou worden dat zijn niet eens dingen die random burgers kunnen doen. flink paranoia is ze. thats it om out.

Zojuist · Vind ik leuk
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 13:39:

[...]

De moeder heeft zichzelf een podium gegeven.Nee haar podium hier wordt door anderen gecreëerd. Wat op FB staat hoeft hier niet te staan. Ik zit niet op FB dus ik had dat bedrijf niet hoeven weten. Het gaat hier om een man die niet meedoet in dit drama en zijn bedrijf en en zakelijk belang. Het is broodwinning. Dat loopt nu gevaar vanwege die gekke moeder, maar ook omdat alles hier klakkeloos wordt gekopieerd.
quote:dienanoniem schreef op 21 juni 2014 @ 13:33:

Dit kindje kan niet meer terug nu, echt triest! Wat dacht ze nu? Volgende week H. terug en samen een persconferentie geven? Heeft H. eigenlijk wel ooit een kans gehad om een beeld van zijn vader te vormen zonder de gevoelens van moeder die het plaatje vader negatief inkleuren voor hem? Als H. door zijn vader is geslagen, dan had B.J.Z. trouwens toch nooit een nieuwe omgang opgestart? Met een aangifte van mishandeling gaat er toch geen omgang komen?

Hem tonen als die aap deed in de Lion King? aan haar voetvolk...werkelijk , Je weet niet wat er in zo'n vrouw haar psyche omgaat, Zij is er van overtuigd dat ze haar zoontje heel snel weer heeft, Loopt de rechtbank uit en houd hem omhoog ala Lion king, Ik denk dat de volgers dat prachtig vinden.

" it aint gonna happen"
De moeder zet zich compleet voor schut met haar aandachttrekkerij !

Ik mag hopen dat Hans niet terug moet in deze crisissituatie van moeder, dit is niet goed van het kind.

Mag hopen dat rechter dat ook in ziet.

Moeder doet er alles aan om ex in het kwade daglicht te stellen maar denkt daarbij totaal niet aan het belang van Hans, ik zie op fb dat het ook helemaal niet meer om Hans gaat maar om kwaadsprekerij over haar ex.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 13:39:

[...]

Had voor mij ook niet gehoeven, Maar we bepalen maar tot zover wat een ander plaatst hier natuurlijk.Kwestie van modereren. Je mag hier geen bedrijven zwart maken.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 13:42:

[...]

Nee haar podium hier wordt door anderen gecreëerd. Wat op FB staat hoeft hier niet te staan. Ik zit niet op FB dus ik had dat bedrijf niet hoeven weten. Het gaat hier om een man die niet meedoet in dit drama en zijn bedrijf en en zakelijk belang. Het is broodwinning. Dat loopt nu gevaar vanwege die gekke moeder, maar ook omdat alles hier klakkeloos wordt gekopieerd.Dat ben ik met je eens. Ik zei ook dat als ik hem was, ik een klacht zou indienen want dit heeft ongetwijfeld gevolgen voor zijn bedrijf.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 13:42:

[...]

Nee haar podium hier wordt door anderen gecreëerd. Wat op FB staat hoeft hier niet te staan. Ik zit niet op FB dus ik had dat bedrijf niet hoeven weten. Het gaat hier om een man die niet meedoet in dit drama en zijn bedrijf en en zakelijk belang. Het is broodwinning. Dat loopt nu gevaar vanwege die gekke moeder, maar ook omdat alles hier klakkeloos wordt gekopieerd.En als hier wordt opgeroepen ook recensies te plaatsen op een site betreffende het bedrijf van vader worden we (nou ja, ik niet) meegetrokken in de strijd tussen ouders. We zijn toch wel wijzer hier?
Gisteren heb ik nog geroepen: geen namen.

Soms vergeten mensen het in the heat of the moment.
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:44:

[...]

En als hier wordt opgeroepen ook recensies te plaatsen op een site betreffende het bedrijf van vader worden we (nou ja, ik niet) meegetrokken in de strijd tussen ouders. We zijn toch wel wijzer hier?Me dunkt. Ik plaats op geen van die FB's, ik like niks en zit niet in een kamp
Ik heb de link naar de cafepagina uit mijn post weggehaald.

Ik vond het zelf wel kunnen, er worden screenshots van geplaatst, het speelde een rol in de discussie en ik had hem zelf binnen 3 seconden gevonden. Maar misschien vind de mod dat het niet kan en ik wil geen problemen en ook geen slotje op dit topic.
.
" Het word steeds enger laat me er verder niet over uit maar krijg nu politiebescherming "

Sorry ze zat toch ondergedoken?

Ze laat zich er verder niet over uit...

Nee dat komt nog wel.

En ja ze geeft door alles openbaar te delen iedereen een podium, Onvermijdelijk je kan Facebook ook op alleen vrienden zetten. Wat er dan buiten die vrienden om geplaats word hier?, ben ik de eerste die zegt. Ho!

Maar ze deelt alles openbaar, Als die Anouk met bult over straat loopt dan staat Viva ook vol.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 13:45:

[...]

Me dunkt. Ik plaats op geen van die FB's, ik like niks en zit niet in een kamp Ik dus ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven