Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 13:45:

Gisteren heb ik nog geroepen: geen namen.

Soms vergeten mensen het in the heat of the moment.Begrijp niet dat mensen hier dingen neerzetten die ze gekopieerd hebben van fb met de namen van de mensen erbij die daar een reactie hebben geschreven, die namen hadden verwijderd moeten worden door de plaatser hier !
Ik heb ook zo'n vriendin wiens kinderen onder OTS staan. De eerste kinderen zijn van een stabiele en nette vader die harstikke goed voor zijn kinderen zorgt. Het vijfde kind is van een man die nog nooit in staat is geweest om zijn leven fatsoenlijk op de rit te krijgen, maar wel heel lief is voor zijn kind. Nu zijn ze uit elkaar en alles is zijn schuld. Hij is een psychopaat etc. en ze probeert er alles aan te komen om te voorkomen dat hij nog ooit zijn zoontje (2 jaar) ziet. Maar ik heb ook gezien dat ze confrontaties uitlokte met hem (toen ze nog samen waren), terwijl dit manneke bij hem op schoot zat. Zo bedreigend voor hem! En ze weigert aan een eventuele omgang mee te werken, sterker nog, ze dreigt ook met allerlei toestanden als dit ooit zal voorkomen. Puur alleen omdat hij haar verlaten heeft. Kan het begrijpen dat die man dit echt niet trok! Lijkt wel heel veel op deze situatie. Behalve G. (de vader van H.) wel zijn zaken dus op een rijtje had en nu dus ook zijn bedrijf dadelijk lijkt te verliezen.
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 13:44:

[...]

En als hier wordt opgeroepen ook recensies te plaatsen op een site betreffende het bedrijf van vader worden we (nou ja, ik niet) meegetrokken in de strijd tussen ouders. We zijn toch wel wijzer hier?

Dat vind ik ook niet kunnen, net als namen noemen. Totaal onnodig ook.

Er was volgens mij ook de 'afspraak' geen namen meer te noemen...

[...]

En als hier wordt opgeroepen ook recensies te plaatsen op een site betreffende het bedrijf van vader worden we (nou ja, ik niet) meegetrokken in de strijd tussen ouders. We zijn toch wel wijzer hier?Ik wel , Maar is aan ander te doen wat hij/zij wil .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

[...]

En als hier wordt opgeroepen ook recensies te plaatsen op een site betreffende het bedrijf van vader worden we (nou ja, ik niet) meegetrokken in de strijd tussen ouders. We zijn toch wel wijzer hier?ik hoop het frits
Volgens mij geilt die moeder van Hans op geld en dat is het hele probleem dat ze dat nu niet meer heeft nu ze niet meer met die man samen is (vader van Hans).
quote:sunny* schreef op 21 juni 2014 @ 13:46:

[...]

Begrijp niet dat mensen hier dingen neerzetten die ze gekopieerd hebben van fb met de namen van de mensen erbij die daar een reactie hebben geschreven, die namen hadden verwijderd moeten worden door de plaatser hier !Dat is over het algemeen ook wel gedaan.

[...]

Begrijp niet dat mensen hier dingen neerzetten die ze gekopieerd hebben van fb met de namen van de mensen erbij die daar een reactie hebben geschreven, die namen hadden verwijderd moeten worden door de plaatser hier !Eens!
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 13:45:

Ik heb de link naar de cafepagina uit mijn post weggehaald.

Ik vond het zelf wel kunnen, er worden screenshots van geplaatst, het speelde een rol in de discussie en ik had hem zelf binnen 3 seconden gevonden. Maar misschien vind de mod dat het niet kan en ik wil geen problemen en ook geen slotje op dit topic.Er staan ook bij anderen nog namen genoemd. Bij mevrouw Jannie Buis bijv.

[...]

En als hier wordt opgeroepen ook recensies te plaatsen op een site betreffende het bedrijf van vader worden we (nou ja, ik niet) meegetrokken in de strijd tussen ouders. We zijn toch wel wijzer hier?

Jij iig wel toch?

Jij hebt men hier inmiddels onder controle toch?

ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 13:48:

[...]

Dat vind ik ook niet kunnen, net als namen noemen. Totaal onnodig ook.

Er was volgens mij ook de 'afspraak' geen namen meer te noemen...je kan simpel zeggen Moeder Kind Vader.
Politiebescherming?

Politiebegeleiding lijkt me meer voor de hand liggen. Om ándere mensen te beschermen.
.
Misschien zit ze in een psychose .. Of bijna want ze kraamt steeds meer onzin uit en het enge vind ik, volgens mij gelooft ze alles wat ze neerzet
.

[...]

Begrijp niet dat mensen hier dingen neerzetten die ze gekopieerd hebben van fb met de namen van de mensen erbij die daar een reactie hebben geschreven, die namen hadden verwijderd moeten worden door de plaatser hier !Vind ik ook dubieus
quote:ikbenmedereentje schreef op 21 juni 2014 @ 13:49:

[...]

Jij iig wel toch?

Jij hebt men hier inmiddels onder controle toch?

Je bent me er eentje!
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 13:49:

[...]

Er staan ook bij anderen nog namen genoemd. Bij mevrouw Jannie Buis bijv.Op die reactie doelde ik ook op, vind het aso dat zij dit hier zo neerzet, die mensen hebben er niet om gevraagd om op dit forum te komen.
Zou ze nu ook werkelijk elke keer bij de politie op de stoep staan (of online) om aangifte te doen?

Die zullen ze toch ook wel liever zien komen dan gaan inmiddels?
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 13:49:

[...]

Er staan ook bij anderen nog namen genoemd. Bij mevrouw Jannie Buis bijv.

Ook jij noemt nu een naam toch?

Maar algemeen mee eens
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 13:51:

Misschien zit ze in een psychose .. Of bijna want ze kraamt steeds meer onzin uit en het enge vind ik, volgens mij gelooft ze alles wat ze neerzetZe noemt haar ex een narcist, zij is de grootste, een narcist zoekt heel graag aandacht ook negatieve dat maakt niet uit, want aandacht is aandacht.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 13:51:

[...]

Vind ik ook dubieus

De meesten doen dat niet. Was allang gezegd gisteren of eergisteren.

Ik ben een die hard forummer hier dus ik ken de etiquette wel
quote:troostjeniet schreef op 21 juni 2014 @ 13:37:

Dieanoniem.. er zijn kinderen die sexueel misbruikt zijn door hun vader. Die na zijn tijd in de bajes gewoon omgang kan krijgen met zijn kinderen. Welliswaar onder toezicht van pleegouders of voogd. Maar het kan/mag wel.Na behandeling en onder toezicht inderdaad. Sowieso, een pedofiel mag na het uitzitten van zijn/ haar straf ook gewoon weer in de speeltuin komen. Ouders die echt over de schreef gaan, mogen gewoon hun kinderen zien, (onder toezicht) na uitzitten van hun straf en eventuele behandeling. Maar er zijn ook kinderen die echt hun ouders niet willen zien, en wanneer een kinderrechter bijvoorbeeld denkt dat het gegrond is wat het kind aangeeft, dan hoeft dat echt niet.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 13:50:

[...]

je kan simpel zeggen Moeder Kind Vader.Dat vind ik dus ook, mocht de moeder later tot inkeer komen en alles van haar Facebook verwijderen, dan is er in ieder geval ook niet een Viva Forum waar de zoon later allemaal dingen kan terugvinden die hij beter niet onder ogen kan komen.
quote:ikbenmedereentje schreef op 21 juni 2014 @ 13:52:

Zou ze nu ook werkelijk elke keer bij de politie op de stoep staan (of online) om aangifte te doen?

Die zullen ze toch ook wel liever zien komen dan gaan inmiddels?De politie was niet voor niets bij de UHP aanwezig.
quote:ikbenmedereentje schreef op 21 juni 2014 @ 13:52:

Die zullen ze toch ook wel liever zien komen dan gaan inmiddels?Ik geloof dat niet. Ze gelooft in haar eigen sprookjes en de Laven trappen er massaal in.
quote:sunny* schreef op 21 juni 2014 @ 13:52:

[...]

Op die reactie doelde ik ook op, vind het aso dat zij dit hier zo neerzet, die mensen hebben er niet om gevraagd om op dit forum te komen.Ja. Inderdaad. Daarbij hebben veel reageerders van het eerste uur zich inmiddels van de kwestie afgekeerd. Maar hier op Viva staan ze voor altijd te boek al steunders. Op Facebook kan je je reacties verwijderen. Hier niet. En het zijn bijna allemaal echte namen en NAW gegevens, dus volgens mij in strijd met de regels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven