Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zaterdag 21 juni 2014 om 21:38
Vader reageerde op dat account , omdat iemand toestemming had gevraagd aan vader om een pagina te openen. Vader stemde daarmee in en plaatste een berichtje dat hij het fijn vond dat om te zien dat niet iedereen meegaat in het verhaal en drama van irme, dat hij zelf buiten de media wil blijven omdat het absoluut niet in het belang is van hansje. Dat hij het prima vind als er een pagina word geopend maar wel een besloten groep en niet dat er met modder word gegooid ook niet over irme etc. Hij zou later nog terug komen en een korte reactie geven maar hij was aan het werk. Zijn advocaat en hijzelf hebben besloten om zich niet te mengen maar hebben wel alles gelezen wat irme plaatst en haar volgers . Dus nemen dat vast en zeker mee
.
zaterdag 21 juni 2014 om 21:39
Past er wel bij, een paar kaarten , kaarsjes aan en húp daar is het goede nieuws. Iedereen die hier ook zin in heeft volg dan mijn aanwijzingen en hopla....
Een gelukkige zaterdagavond is een feit.
Een gelukkige zaterdagavond is een feit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 21 juni 2014 om 21:40
quote:Enn schreef op 21 juni 2014 @ 21:36:
[...]
Nee die is ook druk met voetbal kijken.
Ik denk dat de goden haar dit hebben ingefluisterd.Derek Ogilvie
[...]
Nee die is ook druk met voetbal kijken.
Ik denk dat de goden haar dit hebben ingefluisterd.Derek Ogilvie
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 21 juni 2014 om 21:41
quote:lila01 schreef op zaterdag 21 juni 2014 21:35 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="waterval70 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 21:34</a>:</b>
[...]
De crisisdienst van bjz werkt op zaterdagavond.
Die van het riagg overigens ook.
</div></blockquote>Maar die komen meestal niet met goed nieuws...
[...]
De crisisdienst van bjz werkt op zaterdagavond.
Die van het riagg overigens ook.
</div></blockquote>Maar die komen meestal niet met goed nieuws...
.
zaterdag 21 juni 2014 om 21:45
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 21:38:
Vader reageerde op dat account , omdat iemand toestemming had gevraagd aan vader om een pagina te openen. Vader stemde daarmee in en plaatste een berichtje dat hij het fijn vond dat om te zien dat niet iedereen meegaat in het verhaal en drama van irme, dat hij zelf buiten de media wil blijven omdat het absoluut niet in het belang is van hansje. Dat hij het prima vind als er een pagina word geopend maar wel een besloten groep en niet dat er met modder word gegooid ook niet over irme etc. Hij zou later nog terug komen en een korte reactie geven maar hij was aan het werk. Zijn advocaat en hijzelf hebben besloten om zich niet te mengen maar hebben wel alles gelezen wat irme plaatst en haar volgers . Dus nemen dat vast en zeker meeBron?
Vader reageerde op dat account , omdat iemand toestemming had gevraagd aan vader om een pagina te openen. Vader stemde daarmee in en plaatste een berichtje dat hij het fijn vond dat om te zien dat niet iedereen meegaat in het verhaal en drama van irme, dat hij zelf buiten de media wil blijven omdat het absoluut niet in het belang is van hansje. Dat hij het prima vind als er een pagina word geopend maar wel een besloten groep en niet dat er met modder word gegooid ook niet over irme etc. Hij zou later nog terug komen en een korte reactie geven maar hij was aan het werk. Zijn advocaat en hijzelf hebben besloten om zich niet te mengen maar hebben wel alles gelezen wat irme plaatst en haar volgers . Dus nemen dat vast en zeker meeBron?
zaterdag 21 juni 2014 om 21:47
quote:carla69 schreef op zaterdag 21 juni 2014 21:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 21:38</a>:</b>
Vader reageerde op dat account , omdat iemand toestemming had gevraagd aan vader om een pagina te openen. Vader stemde daarmee in en plaatste een berichtje dat hij het fijn vond dat om te zien dat niet iedereen meegaat in het verhaal en drama van irme, dat hij zelf buiten de media wil blijven omdat het absoluut niet in het belang is van hansje. Dat hij het prima vind als er een pagina word geopend maar wel een besloten groep en niet dat er met modder word gegooid ook niet over irme etc. Hij zou later nog terug komen en een korte reactie geven maar hij was aan het werk. Zijn advocaat en hijzelf hebben besloten om zich niet te mengen maar hebben wel alles gelezen wat irme plaatst en haar volgers . Dus nemen dat vast en zeker mee</div></blockquote>Bron? Dat staat op de besloten pagina. Kun je niet zomaar in
Vader reageerde op dat account , omdat iemand toestemming had gevraagd aan vader om een pagina te openen. Vader stemde daarmee in en plaatste een berichtje dat hij het fijn vond dat om te zien dat niet iedereen meegaat in het verhaal en drama van irme, dat hij zelf buiten de media wil blijven omdat het absoluut niet in het belang is van hansje. Dat hij het prima vind als er een pagina word geopend maar wel een besloten groep en niet dat er met modder word gegooid ook niet over irme etc. Hij zou later nog terug komen en een korte reactie geven maar hij was aan het werk. Zijn advocaat en hijzelf hebben besloten om zich niet te mengen maar hebben wel alles gelezen wat irme plaatst en haar volgers . Dus nemen dat vast en zeker mee</div></blockquote>Bron? Dat staat op de besloten pagina. Kun je niet zomaar in
.
zaterdag 21 juni 2014 om 21:49
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 21:28:
[...]
Ik was even lid geworden om te kijken want was ook benieuwd en stonden nette berichten ook van vader, van zijn account. Dus klopt wel. Ha ook maar 20 leden en was heel netjes en rustig daar. Maar ben er al weg maar moest even lid worden om te kijkenKlopt. ik ben daar wel lid en het is daar heel rustig, netjes en respectvol. Ook naar de moeder toe.
[...]
Ik was even lid geworden om te kijken want was ook benieuwd en stonden nette berichten ook van vader, van zijn account. Dus klopt wel. Ha ook maar 20 leden en was heel netjes en rustig daar. Maar ben er al weg maar moest even lid worden om te kijkenKlopt. ik ben daar wel lid en het is daar heel rustig, netjes en respectvol. Ook naar de moeder toe.
Ab imo pectore
Waarom hebben mensen het over spionnen of mollen met nep profielen die dingen doorbrieven aan??? Terwijl het een pagina is die door iedereen te bekijken is die een FB account heeft of je nu vriendjes bent of niet. Mijn fake account is geblokt maar met mijn echte account kan ik gewoon lezen. Vader en zijn omgeving kunnen zonder enige hinder en zonder iets fout te doen gewoon meelezen.
zaterdag 21 juni 2014 om 21:50
quote:emmylou schreef op zaterdag 21 juni 2014 21:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 21:28</a>:</b>
[...]
Ik was even lid geworden om te kijken want was ook benieuwd en stonden nette berichten ook van vader, van zijn account. Dus klopt wel. Ha ook maar 20 leden en was heel netjes en rustig daar. Maar ben er al weg maar moest even lid worden om te kijken</div></blockquote>Klopt. ik ben daar wel lid en het is daar heel rustig, netjes en respectvol. Ook naar de moeder toe. Ja ik las toen ik erop zat, niets vervelends ook niet naar moeder toe. Dat wilde pa ook niet dus word gerespecteerd
[...]
Ik was even lid geworden om te kijken want was ook benieuwd en stonden nette berichten ook van vader, van zijn account. Dus klopt wel. Ha ook maar 20 leden en was heel netjes en rustig daar. Maar ben er al weg maar moest even lid worden om te kijken</div></blockquote>Klopt. ik ben daar wel lid en het is daar heel rustig, netjes en respectvol. Ook naar de moeder toe. Ja ik las toen ik erop zat, niets vervelends ook niet naar moeder toe. Dat wilde pa ook niet dus word gerespecteerd
.
zaterdag 21 juni 2014 om 21:51
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 21:49:
Waarom hebben mensen het over spionnen of mollen met nep profielen die dingen doorbrieven aan??? Terwijl het een pagina is die door iedereen te bekijken is die een FB account heeft of je nu vriendjes bent of niet. Mijn fake account is geblokt maar met mijn echte account kan ik gewoon lezen. Vader en zijn omgeving kunnen zonder enige hinder en zonder iets fout te doen gewoon meelezen.Ik wilde een schrijffout verbeteren maar quote mezelf blijkbaar. Ik zie het inmiddels zelf ook niet helder meer.
Waarom hebben mensen het over spionnen of mollen met nep profielen die dingen doorbrieven aan??? Terwijl het een pagina is die door iedereen te bekijken is die een FB account heeft of je nu vriendjes bent of niet. Mijn fake account is geblokt maar met mijn echte account kan ik gewoon lezen. Vader en zijn omgeving kunnen zonder enige hinder en zonder iets fout te doen gewoon meelezen.Ik wilde een schrijffout verbeteren maar quote mezelf blijkbaar. Ik zie het inmiddels zelf ook niet helder meer.
Serre, welkom op het forum, ik vind het heel leuk en interessant om het nu eens van een professioneel te horen.
Het filmpje van de UHP vond ik zo aangrijpend dat ik het de eerste keer na 40 seconden heb uitgezet, ik kon het niet langer aanzien. Uiteindelijk toch afgekeken en ik moest erg huilen. Wat een leed!
Ik hoop dat je me kan geruststellen en het niet waar is, maar gebeurt het vaak zo dramatisch? Hoe heb jij de uithuisplaatsingen ervaren die jij hebt meegemaakt? Krijgen de ouders nog iets in de trant van nazorg hierin? Ik kan me voorstellen dat niemand dat zo heeft gewenst, ouders niet, en de professioneel betrokkenen niet.
Wat voor impact heeft zo'n UHP op jouw als professional?
Vind jij dat het anders had gekund? Zo ja, hoe?
Het filmpje van de UHP vond ik zo aangrijpend dat ik het de eerste keer na 40 seconden heb uitgezet, ik kon het niet langer aanzien. Uiteindelijk toch afgekeken en ik moest erg huilen. Wat een leed!
Ik hoop dat je me kan geruststellen en het niet waar is, maar gebeurt het vaak zo dramatisch? Hoe heb jij de uithuisplaatsingen ervaren die jij hebt meegemaakt? Krijgen de ouders nog iets in de trant van nazorg hierin? Ik kan me voorstellen dat niemand dat zo heeft gewenst, ouders niet, en de professioneel betrokkenen niet.
Wat voor impact heeft zo'n UHP op jouw als professional?
Vind jij dat het anders had gekund? Zo ja, hoe?