Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Hier de bedden maar verschoond en keuken gepoetst....
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 14:38:

[...]

Goed idee! Maar uh, wie was de TO en is die er nog?Diamond? Desnoods even via pb zodra de uitspraak bekend is, hoeft TO alleen te knippen en plakken
Alle reacties Link kopieren
quote:troostjeniet schreef op 25 juni 2014 @ 14:41:

Hier de bedden maar verschoond en keuken gepoetst....Ja als je het een beetje bijhoudt is het zo gebeurd he
.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 14:16:

Trouwens vind ik dat alle (ex) vrienden en bekende die nu roepen dat ze wisten van de situatie van het kind en hoe erg het allemaal wel niet is, hun ogen uit hun kop moeten schamen dat ze niets gedaan hebben en er dan nu, nu het voor het kind niet meer uitmaakt mee in de openbaarheid treden.Yep. Dit dus. Ik neem al die exen en zo dus maar met een korreltje zout. Natrappen.
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 14:40:

[...]

Nee hoor, is nog open. Je bent geblokt.ook goed :-)
quote:troostjeniet schreef op 25 juni 2014 @ 14:41:

Hier de bedden maar verschoond en keuken gepoetst....Haha, ik ook. En de was opgehangen. Stel je voor...
quote:straaltjezon schreef op 25 juni 2014 @ 14:24:

[...]

Precies. Nu H uit huis is gehaald komt iedereen na ongeveer twee weken met hun verhaal over I naar buiten. Prima hoor, maar als deze mensen allemaal wisten dat het zo erg was, waarom grepen hun niet in door open kaart te spelen naar de instanties.Eens. Heb gisteren aan, Carla geloof ik, gevraagd of ze melding had gemaakt van het huis vol met poep en pies, maar daar reageert ze niet op.
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 14:34:

[...]

Volgens mij hebben ze wel dingen gedaan. Maar I wilde niet naar ze luisteren, En uiteindelijk zijn er mensen naar jeugdzorg gestapt (onder wie haar eigen moeder heb ik ergens gelezen - maar weet niet of het waar is).

Met dit resultaat.

Je weet niet hoe lang er al aan de bel getrokken is.Haar moeder en de vader van H hebben samen een melding bij het AMK ingediend, zij zou aan de drugs zijn, dat ze in de prostitutie zou zitten, in een drugspand zou wonen en H elke avond alleen zou laten
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 14:24:

[...]

+1+ 2
Oohja. En voor de zogenaamde junkies. Van veel vuldig snuiven word je er niet mooier op. Dus al zou ze af en toe snuiven zolang t kind dr bij is pff zijn een gevorderd land. Dus veel vuldig zal wel uit de duim gezogen prut zijn

quote:Star schreef op 25 juni 2014 @ 14:48:

[...]

Eens. Heb gisteren aan, Carla geloof ik, gevraagd of ze melding had gemaakt van het huis vol met poep en pies, maar daar reageert ze niet op.

Het punt is, dat als je zoiets doet, en I. komt erachter dat jij het was, dat ze je tot in den treure zal achtervolgen en er alles aan zal doen om je kapot te maken. Dat jullie dat nog niet door hebben verbaast me eerlijk gezegd wel.

Iedereen trapt in eerste instantie in de leugens van I. Ook vorige week, want waarom was iedereen benieuwd naar donderdag? en naar morgen? H. komt echt niet thuis dat weet I. ook. Duurde ook voor mij even voor ik doorhad dat het minimaal 4 weken duurt.

Maar I. gaat heel erg ver in haar bedreigingen. Ze schroomt niet om te dreigen dat je kinderen iets overkomt of dergelijke. Een hele enge gedachte in combinatie met haar 'manier van netwerken'.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Er reageert er ook eentje op de FB van I die vrienden is met Peter Jan Rens. Brrrrr.
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 14:52:

Oohja. En voor de zogenaamde junkies. Van veel vuldig snuiven word je er niet mooier op. Dus al zou ze af en toe snuiven zolang t kind dr bij is pff zijn een gevorderd land. Dus veel vuldig zal wel uit de duim gezogen prut zijn

Kom op zeg. We zijn toch een gevorderd land, of niet dan?

Wie snuift er nou niet af en toe waar zijn/haar kind bij is???

quote:Star schreef op 25 juni 2014 @ 13:42:

[...]

Kopieer je nu berichten van FB of schrijf je deze hysterische berichten zelf? Geen touw aan vast te knopen.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-06-2014 16:03
Reden: Ongepast & op de man spelen
% gewijzigd
el pasado es el pasado
quote:@pestaartje schreef op 25 juni 2014 @ 14:55:

[...]

Het punt is, dat als je zoiets doet, en I. komt erachter dat jij het was, dat ze je tot in den treure zal achtervolgen en er alles aan zal doen om je kapot te maken. Dat jullie dat nog niet door hebben verbaast me eerlijk gezegd wel.

Volgens mij kan je bij het AMK nog altijd anoniem melden.
quote:@pestaartje schreef op 25 juni 2014 @ 14:35:

[...]

Denk dat ze dat ook allemaal wel gedaan hebben. Maar dat de grens nu overschreden is, omdat I. inmiddels zoveel volgers heeft. I. is gevaarlijk als ze zoveel mensen heeft die ze op kan jutten. In haar ééntje beperkt het zich nog wel tot een beetje dreigen, vervelende telefoontjes, stalken op FB. Maar met zoveel volgers? :S

Je kunt alle hulp bieden die er bestaat, maar als iemand dat niet aanpakt? En gewoon doorgaat, en mensen tegen je opzet?

En dan moeten mensen hun verstand gaan gebruiken. Je kan 't zien als "iets recht zetten" tegenover de volgers, maar je kan ook denken aan H. Help je H hier mee? Nee. Twijfelde veel mensen al aan het verhaal? Ja. nog steeds zijn sommige mensen nog blind voor de realiteit. Dat kereltje moet nu eigenlijk onderduiken omdat hij open en bloot is gegooid, en nu komen er ook nog foto's van het huis naar boven. Die foto's zijn nu al door heel veel mensen opgeslagen en hij kan daar als hij ouder is mee geconfronteerd worden. Dat helpt toch niks aan de verstandshouding tussen moeder/kind? Dit gaat er eigenlijk alleen maar om om mensen te laten zien hoe slecht ze wel niet is. En het gaat niet om het belang van volgers, maar om dat van H.

En natuurlijk snap ik ergens wel dat als je hier heel dicht op staat dat je in wil grijpen, dat je mensen duidelijk wil maken dat het niet is wat het lijkt. Maar soms is het beter om dan afstand te nemen, want vechten voor H'je is er niet meer bij. Het is nu vechten om "gerechtigheid", rondom I en haar "leugens". Het had ook anders gekund.

quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 14:33:

[...]

[...]

Helemaal mee eens! Ze hadden al lang geleden naar JZ moeten stappen. Het was in haar omgeving geen geheim dat ze daar bekent was en er een OTS was enz enz. Als ze in het belang van het kind hadden willen handelen hadden ze het bij de instanties neergelegd. Dit is omdat men boos is op moeder (al dan niet door haar eigen handelen) en haar wil pakken door haar tegenover iedereen onderuit te halen, wederom over de rug van een kind waarover nu nog meer ellende en privé informatie op straat ligt.Precies. helemaal mee eens.
ook geblockt bij nicole, nja was te verwachten :P
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 14:16:

Trouwens vind ik dat alle (ex) vrienden en bekende die nu roepen dat ze wisten van de situatie van het kind en hoe erg het allemaal wel niet is, hun ogen uit hun kop moeten schamen dat ze niets gedaan hebben en er dan nu, nu het voor het kind niet meer uitmaakt mee in de openbaarheid treden.

Je weet toch niet wat er wel en niet is gemeld door omstanders. En wanneer.

Timing is everything. Morgen is de uitpraak. Lijkt megeen toeval dat die foto's juist nu komen. Wie weet hangen de omstanders al jaren aan de bel bij verschillende instanties en willen ze met die foto's een bepaalde uitspraak afdwingen.
Een gevorderd land bedoel ik mee we leven nier in oertijd waar drugs een groot taboe is. En zolang niemand kan bewijzen dat ze snuift veel vuldig. Hou gewoon je snater en chika. Veel woorden maar geen 1 bewijs van jou woorden. Dus ben je net zeikerd als dat je ons voor uit maak. Sensatie geil ben jij
Wat is een leegloper trouwens?
quote:mika65 schreef op 25 juni 2014 @ 14:49:

[...]

Haar moeder en de vader van H hebben samen een melding bij het AMK ingediend, zij zou aan de drugs zijn, dat ze in de prostitutie zou zitten, in een drugspand zou wonen en H elke avond alleen zou laten

Maar hoe lang woont ze dan in dit huis?

Woonde ze daarvoor ook al in Oss?

Was die plek boven dat café ook in Oss, of woonde ze toen in Tilburg of as dat juist weer in een andere stad?

En hoe zit het precies met dat verhaal van die inval, dat her en der steeds opduikt? Zij zat beneden in het café, Hansje lag alleen op bed boven en toen werd er daarboven een (drugs)inval gedaan?

Of zijn dat weer twee aparte verhalen die ik nu door elkaar haal?

In welke woonplaats was dit, was de inval in haar eigen huis of logeerde Hans toen bij iemand anders?

Is dit nog maar kort geleden of juist al langer, bijvoorbeeld in Hans zijn baby tijd?

Zo jammer dat de verhalen steeds zo half half zijn.
quote:natasja1971 schreef op 25 juni 2014 @ 14:57:

[...]

Ik heb wel stuk touw voor je Ah, vandaar dat het op FB zo rustig is. Je zit hier.

Lama, ik word paranoia van die agressie
Wat kunnen wij nou doen om hansje echt te helpen.....iemand??
el pasado es el pasado
quote:Star schreef op 25 juni 2014 @ 14:57:

[...]

Volgens mij kan je bij het AMK nog altijd anoniem melden.

Bij AMK kun je inderdaad anoniem melden , tenzij je bijv vanuit de peuterspeelzaal een melding maakt.

Wij hebben een aantal jaar geleden een AMK-melding gehad. Gelukkig een valse melding , maar erachter komen wie het is...Nee dat lukt je niet. Helaas blijven wij bij AMK wel geregistreerd tot de jongste 18 is , maar dat geeft niet. Ik heb niets te verbergen.
Ik denk dat het iets te makkelijk oordelen is dat mensen allang hadden moeten ingrijpen.

Wanneer iemand mooi weer blijft spelen of mensen van zich afschopt die zich ermee willen bemoeien is het lastig de situatie op juistheid in te schatten.

Immers ben je er niet de hele tijd bij hoe het er aan toe gaat.

Bovendien kan de lijn dun zijn in wat nog acceptabel is en wat niet.

Ook is het moeilijk om zaken in gang te gaan stellen omdat je ook niet weet hoe het dan gaat lopen en wat wijsheid is.

Misschien is er al veel gezegd en gedaan, ik kan mij voorstellen als je steeds tegen een muur oploopt dat je ermee stopt, of dat je maar een beetje mee blijft dweilen ook al staat de kraan open.

Verwaarlozing is ook iets wat moeilijk in te schatten is denk ik. De schijn kan aan de buitenkant lang opgehouden worden, als je al ziet hoeveel mensen er op haar Facebook intrappen en veel van haar aannemen.

Tsja...

Ze kan er zelf ook echt van overtuigd zijn dat ze het allemaal goed doet, zie dat beeld maar eens te veranderen bij iemand die totaal geen zelfreflectie heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven