Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:diamond-gloss schreef op 22 juni 2014 @ 14:26:

Irme Zo heb ik nog zo'n 10 filmpjes ook van de weken erna en doorgemaild naar Jeugdzorg, schoolarts die een brief schreef dat het per direct moest stoppen en maar zeggen dat moeder niet meewerkt!!

Volgens mij stond in het verzoek muhp ook dat school enz hun zorgen geuit hebben mbt de situatie van H en dat er wat moest gebeuren. Dat wordt nu dus op 2 manieren opgevat, moeder gebruikt het om te bewijzen dat jeugdzorg slecht is en jeugdzorg doet hetzelfde andersom.
Alle reacties Link kopieren
quote:heideroosje5 schreef op 22 juni 2014 @ 14:40:

Wie beheert die Hulp aan ned. slachtoffers pagina ?? Niet zijzelf volgens mij, want daar staan ook flinke negatieve reacties op, die had ze anders toch allang verwijderd ??Zal wel een handlanger van Irme zelf zijn, om zo de handlangers van G te ontmaskeren..
om na 5 jaar schreeuw om hulp vast te leggen hoe ze mijn zoon kapot gemaakt hebben, rot op!

Reactie uit naam van de hulp aan pagina. Neem aan dat we kunnen concluderen dat moeder wel de beheerder is.
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 14:43:

[...]

Volgens mij stond in het verzoek muhp ook dat school enz hun zorgen geuit hebben mbt de situatie van H en dat er wat moest gebeuren. Dat wordt nu dus op 2 manieren opgevat, moeder gebruikt het om te bewijzen dat jeugdzorg slecht is en jeugdzorg doet hetzelfde andersom.Klopt dat heb ik ook in de stukken van jeugdzorg op de pagina van Vrijland gelezen.
quote:diamond-gloss schreef op zondag 22 juni 2014 13:48

<i> Je bent wel echt wanhopig en diep gezonken,gedwongen opname lijkt mij hier meer op zijn plaats je gaat en walst over iedereen heen.Jij had liefde in je lichaam? Sorry je zou je eigen kind nog aan de duivel verkopen.Heb medelijden met iedereen die deel uit maakt van jouw leven.

</i> Oeiiiii
.
quote:heideroosje5 schreef op 22 juni 2014 @ 14:40:

Wie beheert die Hulp aan ned. slachtoffers pagina ?? Niet zijzelf volgens mij, want daar staan ook flinke negatieve reacties op, die had ze anders toch allang verwijderd ??

Toch reageert ze zojuist zelf, onder die naam.

niet met de naam I. zelf maar onder account Hulp aan...

en heeft het over mijn zoon, etc.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Sorry dat ik inbreek, maar heeft er iemand een linkje voor mij naar de HANS fb pagina, ik kan hem niet vinden.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En moeder gaat maar door met posten, lezen, liken, blocken, verwijderen....

Hebben jullie die vorige post gezien? Video van een youtube zangertje dat het nummer "Laat me" van Ramses Shaffy....

'Slechts' 16 likes!! Nu nog steeds.

Dus ze moest wel met een nieuwe actie komen.

quote:carla69 schreef op 22 juni 2014 @ 14:15:

Ik heb de super mama foto geplaatst op de HANS pagina, maar ik ben bang dat het sarcasme een enkeling zal ontgaan....Ik heb je net een vriendenverzoek gestuurd..
het zou leuk zijn als we de adressen van hun haad, zou ik persoonlijk hun ontvoerder en vast bienden tot dat alle kinderen terug naar de ouders zal keren, jammer dat de overheid hun beschermen en dick betaallen om onze te vermoorden

it's a me, Mario! En wie is Dick
quote:pluma84 schreef op 22 juni 2014 @ 14:58:

het zou leuk zijn als we de adressen van hun haad, zou ik persoonlijk hun ontvoerder en vast bienden tot dat alle kinderen terug naar de ouders zal keren, jammer dat de overheid hun beschermen en dick betaallen om onze te vermoorden

quote:pluma84 schreef op 22 juni 2014 @ 14:58:

quote:mali30 schreef op 22 juni 2014 @ 14:55:

Sorry dat ik inbreek, maar heeft er iemand een linkje voor mij naar de HANS fb pagina, ik kan hem niet vinden.Zie je privé mail..
Hahaha ik heb ook een uitkering en 4 honden en een eigen paard maaar kom ook elke maand krap rond...lig ik nu ook elke dag op me rug ? .... ennnuuu niet zo oordelen over fotoshoots daar draait t hier niet eens om...
Helemaal koekoek, wow.

Ik heb veel gezien in mijn leven; maar dit is toch wel bizar.
Thanks Diamond!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
ja ik zit iedere keer als ik op haar fb kijk ook zo

En ze blijft maar doorgaan, ik geloof ook echt dat ze denkt dat ze dit allemaal voor h. je doet, dat maakt het ook zo triest, ze denkt dat ze in haar recht staat en dat ze goed bezig is.....met haar moeder heeft ze geen contact meer, maar waar is haar vader, of oom, tante, heeft ze broers of zussen of familie....waar is ze naar toe gegaan toen ze als 13 jarige het huis uit is gegaan ??
Is moeder nu boos om dat artikel?
Dat vraag ik mij dus ook af. Ik kijk er niet heel veel meer op omdat 't gewoon simpelweg niet te volgen is. Maar soms als ik kijk zie ik wel eens iemand bijkomen met dezelfde achternaam.

En dan windt ik mij weer op dat die mensen haar niet achter die pc weg sleuren.
och, ik heb het wel met haar te doen hoor....ik mis je zo hans, waar ben je......ze houdt wel van hem op haar manier, alleen is het verstikkend en niet gezond hoe ze hem behandeld.......
Ik heb het ook met haar te doen. Wat er ook gebeurt is, I blijft de moeder van H. En ik denk dat dit haar ook zo tot waanzin drijft... Niet wetend waar je kind is, en hoe het met hem gaat...

De band die waarschijnlijk (te) verstikkend was tussen ouder en kind, valt in duigen nu.. Al ziet moeder dat niet zo.

En ja, da's hartverscheurend.
in en in verdrietig ben ik.........mijn leven hebben ze van me afgepakt....verbijsterd ben ik, waar ben je Hans, ik mis je zo...hoe zal het met je gaan..

Ze zat net toch zo relaxt achterover te glunderen dat het Karma-tijd is?
En dat vind ik ook eng ja. Van pure blijdschap FB berichten, naar pure verdriet/angst berichten.
Heb school het filmpje laten zien, huisarts, schoolarts...allen hebben verklaringen afgelegd...per direct stoppen met dit kind traumatiseren....maar nee hoor, we halen het kind weg bij moeder....zijn enige veilige thuisbasis die hij kent, 6,5 jaar onafscheidelijk....wees er maar trots allemaal......ik moet overgeven om wat mijn kind is aangedaan...en ja heb ALTIJD meegewerkt, altijd!

Die wijze raad aan haar adres is haar ontgaan idd..
quote:straaltjezon schreef op 22 juni 2014 @ 15:21:

En dat vind ik ook eng ja. Van pure blijdschap FB berichten, naar pure verdriet/angst berichten.

aandagt en teejaator

zieltjes winnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven