Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Begint zijn naam met een R?
quote:mika65 schreef op 23 juni 2014 @ 22:51:

Begint zijn naam met een R?Van die vermeende (ex) vriend? Nee
quote:pella81 schreef op 23 juni 2014 @ 22:52:

[...]

Van die vermeende (ex) vriend? NeeIk ben ook geen goeie speurder
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 23 juni 2014 @ 22:53:

[...]

Ik ben ook geen goeie speurder Volg de voorgaande aanwijzingen
quote:budista schreef op 23 juni 2014 @ 22:47:

Dat vind ik ook zo jammer, want als deze man haar lief is, helpt hij de situatie duidelijk niet!Nee maar vond het filmen, ook al was het een gewone vriend al heel vreemd. Daar behoedt je iemand toch voor?
quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 22:55:

[...]

Nee maar vond het filmen, ook al was het een gewone vriend al heel vreemd. Daar behoedt je iemand toch voor?ZEKER! Het kind vooral!
quote:Scamp schreef op 23 juni 2014 @ 22:25:

[...]

Een vriend van me heeft zelfs zijn trouwfoto's nog op FB staan. Is na een half jaar gescheiden, omdat ze zwanger was van een ander en hij heeft nu een andere vriendin.

Ik snap het niet maar goed, sommige mensen doen het Vergeten? Ik bleek ook nog lang foto's van.mijn ex op fb te hebben staan terwijl deze mijnheer zich 'niet zo sympathiek' gedragen had tov mij en kind. Stonden in n ver weg mapje. Gladweg niet aan gedacht.
Je ziet helaas vaker dat de nieuwe partners zich ook overal negatief in gaan mengen en dat kan zelfs betekenen: je eigen glazen ingooien.

Met die nieuwe partner zet je dan wederom jezelf voorop.
quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 22:55:

[...]

Nee maar vond het filmen, ook al was het een gewone vriend al heel vreemd. Daar behoedt je iemand toch voor?Je ziet hoeveel mensen niet in zien hoe schadelijk dat is en het zelfs een goed plan vinden.
Hm. moeder schrijft ergens bij een foto dat ze zelf ook in pleeggezinnen heeft gezeten (wist ik nog niet). En dan anderen een uithuisplaatsing van hun kind toewensen?
quote:Mopsie41 schreef op 23 juni 2014 @ 23:03:

Hm. moeder schrijft ergens bij een foto dat ze zelf ook in pleeggezinnen heeft gezeten (wist ik nog niet). En dan anderen een uithuisplaatsing van hun kind toewensen?Oh?
quote:mwcactus schreef op 23 juni 2014 @ 23:00:

[...]

Je ziet hoeveel mensen niet in zien hoe schadelijk dat is en het zelfs een goed plan vinden.

Klopt hoor maar ik kan me er niks bij voorstellen. Ligt zo buiten mijn belevingswereld als het gaat om het beste voor je/een kind.

Het meest erge vind ik dat ze mensen die kritisch zijn hetzelfde toewenst, zelfs bedreigt met: je bent nog niet van me af. En maar janken hoe erg het is. En maar kusjes uitdelen. En nog meer aandacht vragen. Echt heel erg griezelig
quote:Mopsie41 schreef op 23 juni 2014 @ 23:03:

Hm. moeder schrijft ergens bij een foto dat ze zelf ook in pleeggezinnen heeft gezeten (wist ik nog niet). En dan anderen een uithuisplaatsing van hun kind toewensen?Geloof er geen klap van. De aandacht raakt op en ze moet weer iets nieuws verzinnen. Anders had ze dat toch wel eerder naar buitengebracht als jankverhaal.
quote:budista schreef op 23 juni 2014 @ 23:04:

[...]

Oh?Heb zelf vroeger in pleeggezinnen gezeten dus ik ben alle pleeggezinnen in Nederland ontzettend dankbaar!!!!! Weet hoe het is, tevens wilde ik graag zelf pleegmoeder worden maar door onze situatie met ex ging dit helaas niet en is al mijn aandacht naar *kind* toegegaan al die jaren

14 juni om 12:01 · Vind ik leuk · 14
Oh ja. Een boek schrijven. Heeft ze niks beters te doen op dit moment?
Dat heb ik ook gelezen ja dat ze in pleeggezinnen heeft gezeten.

Strookt ook totaal niet dat ze nu inderdaad tegen iedere 'tegenstander' gaat roepen : ' ik hoop dat jou je kind afgepakt wordt' .
Maar ze schrijft zoveel......

Zo staat er geschreven door de man bij een foto: bijna met zijn viertjes (Feb).

Daar komt reactie op en moeder schrijft: nee geen dieren.

Dus Tja........

Het is moeilijk om alles te geloven...
quote:budista schreef op 23 juni 2014 @ 23:10:

Maar ze schrijft zoveel......

Zo staat er geschreven door de man bij een foto: bijna met zijn viertjes (Feb).

Daar komt reactie op en moeder schrijft: nee geen dieren.

Dus Tja........

Het is moeilijk om alles te geloven...Ach ze woont vlak bij de Efteling.........Sprookjesbos is die -------> kant op.
De communicatie is allemaal zo suggestief, dat is ook waarom mensen op f.b als een kip zonder kop dingen de ether in slingeren!
quote:Mopsie41 schreef op 23 juni 2014 @ 23:11:

[...]

Ach ze woont vlak bij de Efteling.........Sprookjesbos is die -------> kant op.
quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 23:14:

[...]

Komen we toch weer uit bij het land van laaf!
Kind heet trouwens H junior, naar wie hij vernoemt dan? Niet naar vader.
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 23:06:

Oh ja. Een boek schrijven. Heeft ze niks beters te doen op dit moment?Jawel. Ze is haar hele foto collectie aan het bijwerken. En w.k. rukt zich suf, heb ik het vermoeden. Die zet echt overal een glijer bij die foto's.
quote:mwcactus schreef op 23 juni 2014 @ 23:18:

Kind heet trouwens H junior, naar wie hij vernoemt dan? Niet naar vader.Vraag ik me inderdaad ook af. Misschien opa van vader?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven