Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Trouwens wel heel erg dat ze kokervisie muts margrietje het gunt om jarenlang gestalkt, mishandeld en bedreigd te worden en dat daarna haar kind afgenomen moet worden.

Ehhhhh het was toch een strijd tegen bjz en de misstanden? Of mag bjz blijven bestaan om de kritische mensen eens te laten voelen hoe het is?
Alle reacties Link kopieren
Het meest schrijnende komt denk ik nog wanneer H. inderdaad terug komt naar huis. Voor al haar fans is het dan back to normal,de strijd is gestreden, of denken dat I. zich dan in gaat zetten voor al die andere mensen die in hetzelfde scheutje zitten.

maar vergeten dan dat in dat gezin de ellende verre van over is. Beide ouders zullen toch moeten gaan meewerken aan een traject en ik vrees dat dat niet ineens van een leien dakje zal gaan.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:mamavk schreef op 24 juni 2014 @ 14:30:

Het zou mij niet eens verbazen als H gewoon terug komt donderdag. Wij weten niet hoe ze zich in de rechtbank gedragen heeft. Misschien heeft ze wel toegezegd omgang niet meer te frustreren en vanaf nu goed gaat samenwerken enz enz enz...

Of een rechter deze facebook uitbarsting mee neemt in zijn oordeel vraag ik me ook af....

Ik denk niet dat een rechter daarin meegaat. Want ze kan wel van alles beloven maar wat als ze zich er niet aan houdt? Moet het kind dan weer uit huis gehaald worden?

Ik hoop voor H. dat hij zijn moeder snel even mag zien (onder begeleiding en voorwaarden uiteraard). Ik hoop dat het goed met hem gaat en ben wel benieuwd of/wanneer ze de omgang met vader gaan starten.
Maar maar.. geeft me 1 goede reden waarom I haar zoon dan donderdag wel thuis krijgt? Heeft ze voldaan aan afspraken, is er iets veranderd?

Er is toch een MHUP?

Ik verwacht dat in het komend jaar gewerkt gaat worden naar een terug naar huis trajekt. Daar is de OTS ook voor bedoeld.
quote:byhzy schreef op 24 juni 2014 @ 15:07:

Maar maar.. geeft me 1 goede reden waarom I haar zoon dan donderdag wel thuis krijgt? Heeft ze voldaan aan afspraken, is er iets veranderd?

Er is toch een MHUP?

Ik verwacht dat in het komend jaar gewerkt gaat worden naar een terug naar huis trajekt. Daar is de OTS ook voor bedoeld.

Geen enkele reden.

Ze zal met enorme sterke argumenten en bewijzen moeten komen dat bjz ten onrechte haar kind heeft meegenomen, en dan zal er ook nog een onderzoek ingesteld moeten worden.

Wat ze zelf heeft geplaatst aan bewijsmateriaal is in mijn ogen niet veelzeggend.

Ze heeft zelf gezegd als er omgang met vader plaats zou moeten gaan vinden ze afstand gaat doen van haar kind, omdat ze dat niet zou trekken.

Het lijkt voor haar, of haar kind volledig onder haar zorg en gezag , of helemaal niet.

Meer smaken zijn er niet.

Zouden jullie als je een zorg hebt over je kind met betrekking tot vader, juist in de situatie waar omgang gaat plaatsvinden met vader je kind onder de aandacht willen houden?
quote:mamavk schreef op 24 juni 2014 @ 14:30:

Het zou mij niet eens verbazen als H gewoon terug komt donderdag. Wij weten niet hoe ze zich in de rechtbank gedragen heeft. Misschien heeft ze wel toegezegd omgang niet meer te frustreren en vanaf nu goed gaat samenwerken enz enz enz...

Of een rechter deze facebook uitbarsting mee neemt in zijn oordeel vraag ik me ook af....Ik denk niet dat de rechter daar naar kijkt , Tenzij JZ misschien iets heeft toegevoegd?, Niks verbaasd mij meer , Het kan maar zo dat hij naar huis komt , In beginsel was de zitting ook over wie en hoe de omgang moest , Of vergis ik mij?, Dit komt er allemaal achter aan ., Ik denk wel dat het JZ dossier verdubbelt is .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Moeder heeft kind gesproken, Hans is emotieloos en heeft na een week nog steeds niet zijn spulletjes gekregen zoals zijn kinderdagboek. "Losweken" noemen ze dat, oftewel "Ouderverstoting"................Verder wil Hans zijn mama enkel zien als hij weer naar zijn moeder mag en anders niet.

En de dramadruk wordt nog eens opgevoerd.....
Ik wilde het net posten Mopsie.

Ik wee niet eens hoe ik er op moet reageren. Ik ga er nl steeds minder van geloven.
Tja ik weet het niet hoor......

Je weet niet hoe zo'n gesprek gaat en waarom het als emotieloos wordt opgevat.

Een kind vervalt vaak in stilzwijgen als een ouder heel dramatisch gaat doen.

Maar ik was er niet bij............:-)
Precies en misschien is het verdriet ipv emotieloos. Over de telefoon weet je dat toch vaak niet.

Op fb wordt weer egsproken over ouderverstoting, hersenspoelen etc.

Begin er een beetje moe van te worden.

Arm mannetje.
Ja wat moet je daar nog van vinden...

Het is natuurlijk een vermoeden dat het een leugen is, maar een kind van 6 die zelf zegt dat hij alleen zijn moeder wil zien als hij mee naar huis mag, en anders haar niet wil zien vind ik behoorlijk ongeloofwaardig.
quote:consuelabananahammok schreef op 24 juni 2014 @ 15:30:

Het is natuurlijk een vermoeden dat het een leugen is, maar een kind van 6 die zelf zegt dat hij alleen zijn moeder wil zien als hij mee naar huis mag, en anders haar niet wil zien vind ik behoorlijk ongeloofwaardig.Die uitspraak geloof ik ook niet. Ze probeert het dan zo te draaien dat ook haar zoon zich van haar afkeert door toedoen van anderen. En dat past wel weer in haar zielige straatje.
quote:consuelabananahammok schreef op 24 juni 2014 @ 15:30:

Het is natuurlijk een vermoeden dat het een leugen is, maar een kind van 6 die zelf zegt dat hij alleen zijn moeder wil zien als hij mee naar huis mag, en anders haar niet wil zien vind ik behoorlijk ongeloofwaardig.

Binnen een week van schreeuwend om moeder naar niet willen zien? Totale flauwekul!

Dat een kind misschien zegt: ik wil niet dat je op bezoek komt, ik wil naar huis. Kan ik inkomen, maar dan wel in een andere context dan dat ze iedereen wil laten geloven.
Ik zeg maar 1 ding nu, dan stop ik ermee....Hans schakelt zijn emoties uit om te overleven (nu al). Wat Jeugdzorg zal zeggen is: "zie je wel, Hans is beter af zonder moeder, moeder maakt hem hysterisch, nu gaat het goed" ik voorspel dit...verder ben ik er helemaal klaar mee.

10 minuten geleden · Vind ik leuk · 13

Alweer klaar mee. Tot het volgende tjoeptjoep filmpje. En de shoot op zaterdag.

Sorry....nul sympathie kan ik ervoor opbrengen.

Alsof die sterke band binnen twee weken verwoest is tussen moeder en kind..........yeah right.

En ze gooit nog even een nieuw ballonnetje op....

Donderdag word duidelijk hoe men te werk gaat, medicatie mag ik hopen van niet. Niemand die MIJN gezonde kind medicatie geeft!

12 minuten geleden · Vind ik leuk · 8

Daar heeft verder niemand het over gehad toch?
Ze verdraait alles. Natuurlijk wilt een kind zijn moeder zien!! (zijns loyaliteit!!)

Ze verdraait het in haar voordeel en misschien mag ze haar kind nog niet zien.

Voor mij staat een losbandig leven en al wat nog meer rondom vader los van het recht wat deze vader heeft. Dus ik veroordeel een ouder niet snel en zal nooit de vader weghouden.
quote:Mopsie41 schreef op 24 juni 2014 @ 15:25:

Moeder heeft kind gesproken, Hans is emotieloos en heeft na een week nog steeds niet zijn spulletjes gekregen zoals zijn kinderdagboek. "Losweken" noemen ze dat, oftewel "Ouderverstoting"................Verder wil Hans zijn mama enkel zien als hij weer naar zijn moeder mag en anders niet.

En de dramadruk wordt nog eens opgevoerd.....Dat is echt niet wat een kind zegt! Die stelt geen voorwaarden aan het zien van de moeder. OhOhOh
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Och, dat arme manneke. Al dat getouwtrek en circus om zijn "welzijn".

Ik hoop toch zo dat hij wat rust heeft nu en af en toe heerlijk kan lachen en spelen.

Wat mij betreft kan die hysterische kleefvlieg van een moeder de pot op! Het welzijn en de toekomst van Hans zijn het allerbelangrijkste.
Jawel iemand vroeg of hij medicatie kreeg. Zou niet weten waarom.
quote:Mopsie41 schreef op 24 juni 2014 @ 15:43:

Ik zeg maar 1 ding nu, dan stop ik ermee....Hans schakelt zijn emoties uit om te overleven (nu al). Wat Jeugdzorg zal zeggen is: "zie je wel, Hans is beter af zonder moeder, moeder maakt hem hysterisch, nu gaat het goed" ik voorspel dit...verder ben ik er helemaal klaar mee.

10 minuten geleden · Vind ik leuk · 13

Alweer klaar mee. Tot het volgende tjoeptjoep filmpje. En de shoot op zaterdag.

Sorry....nul sympathie kan ik ervoor opbrengen.

Alsof die sterke band binnen twee weken verwoest is tussen moeder en kind..........yeah right.

En ze gooit nog even een nieuw ballonnetje op....

Donderdag word duidelijk hoe men te werk gaat, medicatie mag ik hopen van niet. Niemand die MIJN gezonde kind medicatie geeft!

12 minuten geleden · Vind ik leuk · 8

Daar heeft verder niemand het over gehad toch?Nee daar is geen sprake van geweest dat hij medicatie krijgt, Lijkt me ook niet de eerste logische stap
Emotieloos, uitschakelen van emoties, dat zijn de conclusies die Irme trekt, en de laatste weken toon aan dat haar interpretatie niet geheel correct is.

Misschien was Hansje tv aan het kijken, en reageerde hij gewoon zoals menig kind reageert. "oh, mamma, ehh, ik ga weer spelen hoor! "

Haar kind sponst op dit moment niet meer haar stemming en emoties omdat er een fysieke afstand is gecreëerd.
quote:daantje75 schreef op 24 juni 2014 @ 15:45:

Jawel iemand vroeg of hij medicatie kreeg. Zou niet weten waarom.Omdat er iemand was die zei dat ze de hele dag op bed liggen of in een rolstoel zitten in een instelling.
En iedereen slikt het voor zoete koek wat ze schrijft...
Zij noemt H. misschien wel emotieloos, omdat hij niet schreeuwt en huilt aan de telefoon... nou ja misschien voelt hij zich nu eindelijk even rustig, dat kan he mams.
.
Misschien vindt I H emotieloos omdat hij zonder te huilen met haar kon bellen? Misschien is niet huilen geen emotie tonen.
Wat Isa zegt dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven