Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 24 juni 2014 @ 16:59:

En wat die verslavingen van moeder zijn. Aandacht?Onder andere. En drugs! Dat roep ik al dagen hier, maar niemand legt een link met haar extreme gedrag en drugs.
Het heeft even geduurd, maar ik heb ze al gevonden.......heb geloof ik last van een vertraging op mijn internetlijn. Bericht is bij mij nu net pas zichtbaar.
quote:Tepelsteeltje schreef op 24 juni 2014 @ 17:03:

Verder wil Hans zijn mama enkel zien als hij weer naar zijn moeder mag en anders niet.

Dat riep ze eerder al, maar dan omgekeerd; dat ZIJ H niet wilde zien tot hij terug naar huis kwam.

En dat artikel; heel goed, en ik geloof ook elk woord!

Het is nu wachten op de omslag.

Dank voor het delen! Er zullen best anonieme leden zijn die het stuk nog een keer zullen plaatsen wanneer I het heeft weggehaald.

Bedoeld de schrijver NdB of is het een andere N.B?
Zou die nieuwe pagina zijn aangemaakt door ''bezorgde moeder'', de schrijver van het stuk?

Aangezien dat de enige post daar is.

Yas, moeder zegt dat H emotieloos is en haar niet wil zien totdat hij naar huis mag.

Klinkt als een volwassen reactie, niet die van een 7 jarige trouwens.

Verder is er een heel goed stuk gepost door een ex-vriendin van I.
Iemand zegt "Ik stel voor dat we hans op gaan halen als hij donderdag niet thuis is.

Ik wil wel eens weten of we 1000 personen bij elkaar krijgen om dit te doen.

Denk' het niet overigens. "

Maar natuurlijk gaat dat lukken
.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 17:07:

Ben net thuis na een kutdag.

Update graag? Lees dat stuk even wat ik net plaats
.
Ja sorry ik ook , Wat we hebben gehoord en gezien van bekenden , En haar gedrag? Ik kan mij in dat stuk vinden .Ze heeft het zelf aangetoond.Het zal wel snel verwijderd worden maar zal blijven op die kritisch , Ontkomen is er niet meer .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:isa__88 schreef op 24 juni 2014 @ 17:10:

Iemand zegt "Ik stel voor dat we hans op gaan halen als hij donderdag niet thuis is.

Ik wil wel eens weten of we 1000 personen bij elkaar krijgen om dit te doen.

Denk' het niet overigens. "

Maar natuurlijk gaat dat lukkenBenzine is op..
quote:isa__88 schreef op 24 juni 2014 @ 17:02:

[...]

https://www.facebook.com/ ... 958241&id=743735025677705

https://www.facebook.com/ ... 958241&id=743735025677705

Zó zeg...

Ik ben er stil van.
.
De ENIGE reden die BJZ kan hebben om Hans terug te laten gaan naar zijn moeder is angst voor rellen. Als het weldenkende mensen zijn houden ze hem bij zijn moeder weg!

Dat mens spoort echt compleet NIET!
Ik hoop dat de bezorgde moeder haar verhaal ook even naar jeugdzorg stuurt. Van de sites zal het zó verdwenen zijn.
.
Nee het staat nu ook op sites waar Irme dus niet bij kan. Helaas voor haar.
.
Ikzelf denk dat JZ al van veel dingen op de hoogte is, zoals we allen weten ; H. zal niet voor niets uit huis geplaatst zijn.
.
Ik heb het stuk gelezen

Wie schrijft dat en waar??? Zit nog op telefoon en heb hier iemand zitten dus onbeleefd om de laptop te pakken.
Ik heb links geplakt jas. Staat ook op kritisch bekeken pagina. Is een oude vriendin van moeder, die nu toch haar zegje heeft gedaan.
.
Andere zeggen het ook al daar, maar ben het er mee eens. Dit past precies bij het beeld wat ik ook van moeder heb. Spijtig genoeg van H. Ik denk dat vader helemaal geen slechte man is. Ik denk echt dat I ziek is.
.
Maar, als zij is veroordeeld en ze hebben bij een inval Kind H alleen aangetroffen, dan moeten daar toch wel nieuwsberichten over zijn? Desnoods een regeltje op Omroep Brabant of zo?
En die volgers..

Invloedrijke mensen als Patricia Paay moeten erbij gehaald worden

En 1 heeft er een brief geschreven naar Geert Wilders

Need I say more?!
Ik durf te wedden dat het hele stuk met krijsende kind is ingestudeerd. 30 mei plaatste ze namelijk al een tekst bij een foto dat er iets op stapel stond en dat ze naar de media zou stappen.

The rest is history.
Zal I het al gelezen hebben? Kan niet op haar pagina
.
quote:Mopsie41 schreef op 24 juni 2014 @ 17:49:

Ik durf te wedden dat het hele stuk met krijsende kind is ingestudeerd. 30 mei plaatste ze namelijk al een tekst bij een foto dat er iets op stapel stond en dat ze naar de media zou stappen.

The rest is history.

Voor mij is het absoluut ingestudeerd. Een moeder zou, in mijn ogen, niet zo praten tegen bjz en/of tegen kind.

Zo zonder emoties, dat aaien over zijn haar. De zinnetjes die ze herhaalt in de filmpjes en op fb zelf.

Ik ben bang dat ze zelfs H. bang heeft gemaakt voor zijn vader van te voren om de gewenste reactie te krijgen.

Allemaal speculatie van mijn kant, natuurlijk.
quote:Toeps schreef op dinsdag 24 juni 2014 17:39 Maar, als zij is veroordeeld en ze hebben bij een inval Kind H alleen aangetroffen, dan moeten daar toch wel nieuwsberichten over zijn? Desnoods een regeltje op Omroep Brabant of zo?Hoeft niet altijd. Ik had trouwens al her en der het een en ander gelezen over bepaalde dingen die deze vriendin nu bekend maakt.
.
Bah als ik dat gedeelte lees over pedofielen bij het schoolhek lopen de rillingen over mijn rug...

[...]

Arm arm kind.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-06-2014 19:08
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
quote:isa__88 schreef op 24 juni 2014 @ 17:51:

Zal I het al gelezen hebben? Kan niet op haar pagina

Heb je de reacties op HANS al wel gelezen?

Dat zijn 3 ''tegenstanders'' die gereageerd hebben, nog geen medestanders.

Ik ga nu op I. haar pagina gluren voor je.
Isa, op I haar pagina staat het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven