Filmpje uithuisplaatsing deel 4
dinsdag 24 juni 2014 om 17:10
quote:Tepelsteeltje schreef op 24 juni 2014 @ 17:03:
Verder wil Hans zijn mama enkel zien als hij weer naar zijn moeder mag en anders niet.
Dat riep ze eerder al, maar dan omgekeerd; dat ZIJ H niet wilde zien tot hij terug naar huis kwam.
En dat artikel; heel goed, en ik geloof ook elk woord!
Het is nu wachten op de omslag.
Dank voor het delen! Er zullen best anonieme leden zijn die het stuk nog een keer zullen plaatsen wanneer I het heeft weggehaald.
Bedoeld de schrijver NdB of is het een andere N.B?
Verder wil Hans zijn mama enkel zien als hij weer naar zijn moeder mag en anders niet.
Dat riep ze eerder al, maar dan omgekeerd; dat ZIJ H niet wilde zien tot hij terug naar huis kwam.
En dat artikel; heel goed, en ik geloof ook elk woord!
Het is nu wachten op de omslag.
Dank voor het delen! Er zullen best anonieme leden zijn die het stuk nog een keer zullen plaatsen wanneer I het heeft weggehaald.
Bedoeld de schrijver NdB of is het een andere N.B?
dinsdag 24 juni 2014 om 17:10
Zou die nieuwe pagina zijn aangemaakt door ''bezorgde moeder'', de schrijver van het stuk?
Aangezien dat de enige post daar is.
Yas, moeder zegt dat H emotieloos is en haar niet wil zien totdat hij naar huis mag.
Klinkt als een volwassen reactie, niet die van een 7 jarige trouwens.
Verder is er een heel goed stuk gepost door een ex-vriendin van I.
Aangezien dat de enige post daar is.
Yas, moeder zegt dat H emotieloos is en haar niet wil zien totdat hij naar huis mag.
Klinkt als een volwassen reactie, niet die van een 7 jarige trouwens.
Verder is er een heel goed stuk gepost door een ex-vriendin van I.
dinsdag 24 juni 2014 om 17:11
Ja sorry ik ook , Wat we hebben gehoord en gezien van bekenden , En haar gedrag? Ik kan mij in dat stuk vinden .Ze heeft het zelf aangetoond.Het zal wel snel verwijderd worden maar zal blijven op die kritisch , Ontkomen is er niet meer .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
dinsdag 24 juni 2014 om 17:12
dinsdag 24 juni 2014 om 17:12
quote:isa__88 schreef op 24 juni 2014 @ 17:02:
[...]
https://www.facebook.com/ ... 958241&id=743735025677705
Zó zeg...
Ik ben er stil van.
[...]
Zó zeg...
Ik ben er stil van.
.
dinsdag 24 juni 2014 om 17:53
quote:Mopsie41 schreef op 24 juni 2014 @ 17:49:
Ik durf te wedden dat het hele stuk met krijsende kind is ingestudeerd. 30 mei plaatste ze namelijk al een tekst bij een foto dat er iets op stapel stond en dat ze naar de media zou stappen.
The rest is history.
Voor mij is het absoluut ingestudeerd. Een moeder zou, in mijn ogen, niet zo praten tegen bjz en/of tegen kind.
Zo zonder emoties, dat aaien over zijn haar. De zinnetjes die ze herhaalt in de filmpjes en op fb zelf.
Ik ben bang dat ze zelfs H. bang heeft gemaakt voor zijn vader van te voren om de gewenste reactie te krijgen.
Allemaal speculatie van mijn kant, natuurlijk.
Ik durf te wedden dat het hele stuk met krijsende kind is ingestudeerd. 30 mei plaatste ze namelijk al een tekst bij een foto dat er iets op stapel stond en dat ze naar de media zou stappen.
The rest is history.
Voor mij is het absoluut ingestudeerd. Een moeder zou, in mijn ogen, niet zo praten tegen bjz en/of tegen kind.
Zo zonder emoties, dat aaien over zijn haar. De zinnetjes die ze herhaalt in de filmpjes en op fb zelf.
Ik ben bang dat ze zelfs H. bang heeft gemaakt voor zijn vader van te voren om de gewenste reactie te krijgen.
Allemaal speculatie van mijn kant, natuurlijk.
dinsdag 24 juni 2014 om 17:53
quote:Toeps schreef op dinsdag 24 juni 2014 17:39 Maar, als zij is veroordeeld en ze hebben bij een inval Kind H alleen aangetroffen, dan moeten daar toch wel nieuwsberichten over zijn? Desnoods een regeltje op Omroep Brabant of zo?Hoeft niet altijd. Ik had trouwens al her en der het een en ander gelezen over bepaalde dingen die deze vriendin nu bekend maakt.
.
dinsdag 24 juni 2014 om 17:55