Filmpje uithuisplaatsing deel 4
dinsdag 24 juni 2014 om 18:46
quote:Scamp schreef op 24 juni 2014 @ 18:41:
[...]
Helemaal eens. Dan was er nl helemaal geen sprake van uhp neem ik aan en was H. gewoon naar zijn vader gegaan.
nee, dat was door de situatie onmogelijk. Al heeft de man niets gedaan (stel) Hans is panisch (gemaakt? ) voor hem. Het was niet mogelijk geweest om hem zo naar vader te brengen.
Hiervoor zal Hans eerst hulp nodig hebben en langzaam zijn vader moeten leren vertrouwen.
[...]
Helemaal eens. Dan was er nl helemaal geen sprake van uhp neem ik aan en was H. gewoon naar zijn vader gegaan.
nee, dat was door de situatie onmogelijk. Al heeft de man niets gedaan (stel) Hans is panisch (gemaakt? ) voor hem. Het was niet mogelijk geweest om hem zo naar vader te brengen.
Hiervoor zal Hans eerst hulp nodig hebben en langzaam zijn vader moeten leren vertrouwen.
dinsdag 24 juni 2014 om 18:49
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 18:46:
[...]
Ook weer waar.
Ik bedoelde eigenlijk, als het puur moeder was en vader was nog in beeld.
[...]
Ook weer waar.
Ik bedoelde eigenlijk, als het puur moeder was en vader was nog in beeld.
dinsdag 24 juni 2014 om 18:49
quote:Scamp schreef op 24 juni 2014 @ 18:41:
[...]
Helemaal eens. Dan was er nl helemaal geen sprake van uhp neem ik aan en was H. gewoon naar zijn vader gegaan.Hans kan nu niet zomaar naar zijn vader gebracht worden als hij zo lang geen contact heeft gehad en bang is gemaakt voor zijn vader. Dat zegt dus niet zoveel over vader. Vader en hij zullen elkaar weer moeten leren kennen en H moet vertrouwen krijgen in zijn vader.
[...]
Helemaal eens. Dan was er nl helemaal geen sprake van uhp neem ik aan en was H. gewoon naar zijn vader gegaan.Hans kan nu niet zomaar naar zijn vader gebracht worden als hij zo lang geen contact heeft gehad en bang is gemaakt voor zijn vader. Dat zegt dus niet zoveel over vader. Vader en hij zullen elkaar weer moeten leren kennen en H moet vertrouwen krijgen in zijn vader.
dinsdag 24 juni 2014 om 18:52
quote:consuelabananahammok schreef op 24 juni 2014 @ 12:40:
Als mijn kind werd opgehaald ging ik kapot van verdriet , en zou ik vooral cirkeltjes in mijn hoofd lopen waar ik fout ben gegaan dat het zover moet komen.
Ik zou eerder bjz plat hebben gebeld en graag willen komen praten daar hoe nu verder, in plaats van op Facebook rondhangen.
Ik zou met dikke rode ogen rondlopen in plaats van foto's onder de aandacht brengen hoe mooi ik wel niet ben. Ik zou zeer zeker niet gediend zijn van mannelijke aandacht op dat moment, heb dan wel wat anders aan mij hoofd en dat ook niet uit lokken.
Mocht ik bang zijn voor dreigingen van vader, dan zou ik mijzelf en mijn kind niet op straat gooien.+1
Als mijn kind werd opgehaald ging ik kapot van verdriet , en zou ik vooral cirkeltjes in mijn hoofd lopen waar ik fout ben gegaan dat het zover moet komen.
Ik zou eerder bjz plat hebben gebeld en graag willen komen praten daar hoe nu verder, in plaats van op Facebook rondhangen.
Ik zou met dikke rode ogen rondlopen in plaats van foto's onder de aandacht brengen hoe mooi ik wel niet ben. Ik zou zeer zeker niet gediend zijn van mannelijke aandacht op dat moment, heb dan wel wat anders aan mij hoofd en dat ook niet uit lokken.
Mocht ik bang zijn voor dreigingen van vader, dan zou ik mijzelf en mijn kind niet op straat gooien.+1
dinsdag 24 juni 2014 om 18:53
'bezorgde moeder' heeft het ook over 5 juni, vanaf die datum moet I ook aan het lbio gaan betalen. We weten toch nog steeds niet waarom of wat er 5 juni gebeurd is? Zal ze toen al (zeker) hebben geweten dat de uhp eraan kwam, ze wist alleen niet wanneer? En heeft ze toen die foto van geboeide H gemaakt?
Ik hoop zo voor H dat zijn vader wel een goeie vent blijkt te zijn. Dan kan hij hem hopelijk nu onder begeleiding leren kennen en op termijn bij hem wonen. Ik hoop het echt.
Ik hoop zo voor H dat zijn vader wel een goeie vent blijkt te zijn. Dan kan hij hem hopelijk nu onder begeleiding leren kennen en op termijn bij hem wonen. Ik hoop het echt.
dinsdag 24 juni 2014 om 18:56
Zeg dimmen jullie he. Ik heb banden met de CIA en connecties in Disneyland.
Heb dat stuk van bezorgde moeder gelezen. Heftig , maar ik hoop dat bij meer mensen hun ogen open gaan.
Op de site van papa zijn cafe fb zijn ze ook lekker bezig allemaal. Beter zou zijn als papa die site even op non-actief zet.
Heb dat stuk van bezorgde moeder gelezen. Heftig , maar ik hoop dat bij meer mensen hun ogen open gaan.
Op de site van papa zijn cafe fb zijn ze ook lekker bezig allemaal. Beter zou zijn als papa die site even op non-actief zet.
dinsdag 24 juni 2014 om 19:03
Als I echt is zoals ze uit verschillende verhalen lijkt te zijn, dan wint ze mensen eerst voor zich, in het begin lijkt ze een hele leuke, vriendelijke, lieve vrouw. Tot mensen haar beter leren kennen. Dan wordt past duidelijk hoe zij zuigt, hoe zij aandacht vraagt, hoe zij geen tegenspraak duldt en altijd anderen de schuld geeft als er iets mis is gegaan. En dan zullen mensen gaan afhaken. Er zullen dus waarschijnlijk, als deze verhalen kloppen, meer mensen zijn die het verhaal van bezorgde moeder geschreven kunnen hebben.
dinsdag 24 juni 2014 om 19:07
Ik vind dit best wel heel ziek:
https://www.facebook.com/ ... 6528701260&type=1&theater
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen maar ik zie dit nu pas.
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen maar ik zie dit nu pas.
dinsdag 24 juni 2014 om 19:09
dinsdag 24 juni 2014 om 19:11
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 19:07:
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen maar ik zie dit nu pas.Degenen die hun kinderen nu aanmelden sporen ook niet.
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen maar ik zie dit nu pas.Degenen die hun kinderen nu aanmelden sporen ook niet.