Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:isa__88 schreef op 24 juni 2014 @ 17:51:

Zal I het al gelezen hebben? Kan niet op haar paginadenk het wel, op de hans pagina is het weg.
Alle reacties Link kopieren
6 uur geleden heeft ze een filmpje geplaats van iemand die een pup gekocht heeft van haar.

Waar je jezelf maar mee bezig houdt he..
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 17:56:

[...]

denk het wel, op de hans pagina is het weg.Op de originele Hans pagina staat het nog.
Reacties onder 'het stuk van ''bezorgde moeder''

RD:

Zo, dit bevestigt ongeveer 85% van wat ik al had bedacht wat haar drijfveer kon zijn.

Een zorgvuldig geregisseerde aaneenschakeling van gebeurtenissen ( en even zorgvuldig gefilmd) om G zwart te maken en hem voorgoed uit het leven van H te krijgen.

En het was haar nog bijna gelukt ook als ze beter had opgepast en niet met BJZ als een bondgenoot tegen G in zee was gegaan.

Dat keert zich nu tegen haar en is de reden dat ze doet wat ze doet.....dat en haar NPS natuurlijk.

H mag blij zijn dat hij uit huis is geplaatst ver weg van de verstikkende lifestyle van I die een glamoureuze toekomst had uitgestippeld waarin voor een papa geen plaats was.

Ziekelijk, ik heb er geen ander woord voor.....

4 · about an hour ago

CV:

damzzzz

1 · 44 minutes ago

DG:

Op de achtergrond volg ik dit verhaal nu al een tijdje. Daar waar k normaal heel kritisch ben en niet zomaar alles geloof had Irme mij te pakken. Ow wat leefde ik met haar mee ik kon me niet voorstellen door wat voor hel ik zou gaan als mij dit zou gebeuren. En daar ontstonden mijn eerste twijfels. Zou mijn kind geheel onterecht uit huis worden gehaald dan zou ik er zeker alles aan doen om dit onder de aandacht te brengen. Maar ergens is een grens ten eerste over wat ik jan en alleman prijs geef over mij en mijn kind maar ten tweede zou mijn huis de hele dag gevuld zijn met mensen om mij te troosten. Zou ik geen tijd en geen zin hebben om zo actief te zijn op fb.Hierop besloot ik Irme te ontvrienden daar ik alles toch al kon volgen zonder vrienden met haar te zijn en ik niet meer achter haar handelen kon staan. Toen begon Irme op facebook dingen over haar ex-man (vader hansje) te vertellen die niet relevant waren voor de zaak, waardoor ik toch de indruk kreeg dat Irme misschien niet zo onschuldig in deze was als ik in eerste instantie dacht. Daarbij kon ik me niet voorstellen hoe je als moeder op zoń manier door kan gaan je ex zwart te maken terwijl door toedoen van het gevecht tussen vader en moeder je kind l bij je weggenomen is. Daarop volgde verhalen die niet meer klopte met wat zij eerder vertelde en hoe meer ik erover na ging denken hoe meer ik het ziekelijk vond waar irme mee bezig was. Ik was niet de enige! Maar nee iedereen die twijfels bij Irme stelde werd bedreigd getreiterd aan de schandpaal gehangen geblokkeerd en verwijderd! Toen was voor mij de maat vol hoe kan je als moeder in deze situatie zoveel energie steken in vreemde die het niet met jou eens zijn? Eerlijk is eerlijk soms vond ik de reacties ook erg ver gaan maar ik heb ook gezien hoe mensen die niets verkeerds schreven alleen maar vraagtekens bij haar verhalen zette hier de dupe van werden. Daarna ging ik mij afvragen waar zijn haar ECHTE vrienden en familie? Wat is de reden dat je nisk hoort van mensen die Irme echt al lange tijd kennen en intensief contact met haar hebben gehad? Het was alleen maar wachten totdat iemand een boekje open deed. En dit verhaal sluit precies aan bij dat geen wat ik heb gezien van Irme

8 minutes ago · Edited
[...]

Bah! Je gaat wel erg ver!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-06-2014 19:09
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Als dat verhaal klopt, dan heb ik echt vreselijk te doen met de vader van H. Weggehouden bij zijn kind en dan ook nog op internet beschuldigd worden van vreselijke dingen. Arme man. Arme H.
wat fijn dat de insiders uit oss nu ook komen met hun ervaringen.....dacht ff dat ik 1 vd weinige was die heel kritisch naar deze zaak keek ;)
el pasado es el pasado
Ik ben heel benieuwd of I gaat reageren op dit stuk.
het verhaal van " Bezorgde Moeder" staat nog gewoon op de hulp aan pagina.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
O my.. Ik hoop uit de grond van mijn hart voor dat ventje dat het niet waar is. Zowel dan hoop ik dat alles over de vader echt gelogen is en het mannetje een fijn leven bij hem kan krijgen met zijn familie.
Oke thanks scamp. Ik zit op mijn mobiel namelijk dus kan nu even niet zo goed gluren. Benieuwd naar de reacties. Als dit het echte verhaal is vind ik het echt erg voor H en vader
.
Momodoe, jij gaat veel te ver
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 18:18:

Momodoe, jij gaat veel te ver Inderdaad, zo komen de meest verschrikkelijke ''feiten'' de wereld in.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 18:18:

Momodoe, jij gaat veel te ver +1000
Jeetje wat een verhaal zeg van die bekende van moeder..

Het verbaasd mij allemaal eerlijk gezegd niets..
quote:diamond-gloss schreef op ;-) 24 juni 2014 @ 18:34:

Jeetje wat een verhaal zeg van die bekende van moeder..

Het verbaasd mij allemaal eerlijk gezegd niets..MAVO wast het?
Dat Irme zoveel leugens de wereld in heeft gegooid en vader heeft zwart gemaakt betekent niet meteen dat pa een wereldvader is.

Alleen in sprookjes is er 1 goed en 1 slecht.

Laten we hopen dat hij wel degelijk een verstandige liefdevolle vader is zodat hij Hans nog zo veel mogelijk kan ondersteunen. Dat jochie gaat het hoe dan ook moeilijk krijgen.
ze heeft dan iig niet gelogen over een ex, ze heeft alleen heel slim de suggestie gewekt dat het om de vader van haar kind gaat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 18:36:

[...]

MAVO wast het? Ja dus ik mag zoveel fouten maken als ik wil dusss ensooow jij staats megool..
Deze reactie van Irme op iemand anders is dan wel weer lachen..

Irme van der Heijden Zeker ook andersom vader leed is ook vreselijk....!! als je een gestoorde moeder hebt! x

Hoe toepasselijk..
Wat een zooitje allemaal zeg. Onvoorstelbaar
.
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 18:38:

Dat Irme zoveel leugens de wereld in heeft gegooid en vader heeft zwart gemaakt betekent niet meteen dat pa een wereldvader is.

Alleen in sprookjes is er 1 goed en 1 slecht.

Laten we hopen dat hij wel degelijk een verstandige liefdevolle vader is zodat hij Hans nog zo veel mogelijk kan ondersteunen. Dat jochie gaat het hoe dan ook moeilijk krijgen.Helemaal eens. Dan was er nl helemaal geen sprake van uhp neem ik aan en was H. gewoon naar zijn vader gegaan.
quote:diamond-gloss schreef op 24 juni 2014 @ 18:38:

[...]

Ja dus ik mag zoveel fouten maken als ik wil dusss ensooow jij staats megool.. Rampdebiel. Ga ff sgoonmake met je gloor.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 18:42:

[...]

Rampdebiel. Ga ff sgoonmake met je gloor.Stelletje Krokussen.. al weet ik niet wat dat betekend maar tja..
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 18:42:

[...]

Rampdebiel. Ga ff sgoonmake met je gloor.Ga ff lekker de hoer pieren jij van de ghb en de oxazepams..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven