Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
"GEDWONGEN FORENSISCH PSYCHIATRISCH RAPPORT AFDWINGEN VOOR GESTOORDE OUDERS.....en nooit meer in de buurt laten bij kids!!!"

Eh...................
O God nu snap ik het uitgebreide stuk, dat Isa hier net plaatste ook beter. De pagina van I. wordt een Whalhalla voor pedo's .
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 19:07:

Ik vind dit best wel heel ziek:

https://www.facebook.com/ ... 6528701260&type=1&theater

Zal vast al wel voorbij zijn gekomen maar ik zie dit nu pas.Dit deed ze ook op haar andere FB als styliste
quote:straaltjezon schreef op 24 juni 2014 @ 19:09:

[...]

Ze zegt dat ze I kent, twee kinderen heeft en bepaalde informatie heel erg in details opschrijft. Dan kan er wel een alarmbel gaan rinkelen natuurlijk bij I. Hoeft niet, kan wel.Ik weet niet of Irme dat nu zal herkennen. Ik heb haar al een paar keer via pb of op haar fb toegesproken, maar ze geeft geen enkele herkenning. Ik denk dat ze niet zo in de realiteit staat.
Hebben de meesten van jullie een betonnen plaat voor de kop? Welke idioot zet er nu foto's van kleine kinderen openbaar op een spraakmakend profiel... Pedo's krijgen het op deze manier wel heel erg gemakkelijk! GET A LIFE zeg!
Dat hoop ik dan maar Carla.

Daar heb je ook een punt.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 19:12:

[...]

Wel, hoor, ik zie alles nog.dan ben jij een vriend

Ik moet me vanaf nu aanmelden. maar dat weiger ik uiteraard.

KLOPT! pff ik zat op de verkeerde
Al die foto's die gepost worden zie ik nu onder die status, zelfs baby's. WAAROM?

Calm down straaltje, snel weer weg van dat profiel...
quote:Tepelsteeltje schreef op 24 juni 2014 @ 19:13:

[...]

Dit deed ze ook op haar andere FB als styliste

Ik word zo langzamerhand doodsbang van die vrouw.

Wat een eng mens!
quote:Tepelsteeltje schreef op 24 juni 2014 @ 19:17:

[...]

dan ben jij een vriend

Nou egnie! Ik heb nooit iets geliked of vriendjes geworden of wat dan ook.

Kijk wel uit, zeg! Me reepuutasie!
Als we dit verhaal voor waar mogen aannemen dan is de ots om redenen die bij I. zelf liggen. (Verhaal van politie aan de deur en kind alleen thuis, moeders elders druk met andere zaken e.d.) dan lijkt het mij helemaal stug dat H. spoedig thuus komt. Dan is er veel meer aan de hand dan een kind die gevangen zit in een vechtscheiding!
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Waarom zou iemand zijn kind nu aan dit soort drama blootstellen, iedereen ziet toch dat ze nou niet bepaald stabiel is?
quote:Tepelsteeltje schreef op 24 juni 2014 @ 19:17:

[...]

dan ben jij een vriend

KLOPT! pff ik zat op de verkeerde Staats megool.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 19:17:

[...]

Ik word zo langzamerhand doodsbang van die vrouw.

Wat een eng mens!Echt die vrouw is knettergek en levensgevaarlijk als je het mij vraagt.
Zeer positieve mail van gezinsvoogd gehad, dus ik heb er vertrouwen in dat we in het belang van Hans er toch uit gaan komen. Dit is een eerste positieve stap/medewerking van Jeugdzorg Oss waar ik blij van word. Ook begrijp ik nu beter waarom het dagboekje niet is bezorgd bij Hans Dus weer hoopvol, ook daar verteld Hans de waarheid en wat hij heeft meegemaakt... @ Hoopvol dat Hansje weer thuis kan komen bij mama

Yeah...right!
quote:ikbenmedereentje schreef op 24 juni 2014 @ 19:20:

Als we dit verhaal voor waar mogen aannemen dan is de ots om redenen die bij I. zelf liggen. (Verhaal van politie aan de deur en kind alleen thuis, moeders elders druk met andere zaken e.d.) dan lijkt het mij helemaal stug dat H. spoedig thuus komt. Dan is er veel meer aan de hand dan een kind die gevangen zit in een vechtscheiding!Joh!
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 19:20:

[...]

Staats megool.
Zeer positieve mail van gezinsvoogd gehad, dus ik heb er vertrouwen in dat we in het belang van Hans er toch uit gaan komen. Dit is een eerste positieve stap/medewerking van Jeugdzorg Oss waar ik blij van word. Ook begrijp ik nu beter waarom het dagboekje niet is bezorgd bij Hans Dus weer hoopvol, ook daar verteld Hans de waarheid en wat hij heeft meegemaakt... @ Hoopvol dat Hansje weer thuis kan komen bij mama
quote:diamond-gloss schreef op 24 juni 2014 @ 19:20:

[...]

Echt die vrouw is knettergek en levensgevaarlijk als je het mij vraagt.

Die indruk heb ik inmiddels ook. Ik had het al uiteraard maar het neemt nu best extreme vormen aan. En mevrouw wist al maanden dat dit eraan zat te komen en alles heeft ze minitieus (moeilijk woord) voorbereid.

Maar och, ook krokussen vallen door de mand en irissen ook.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 19:23:

[...]

Die indruk heb ik inmiddels ook. Ik had het al uiteraard maar het neemt nu best extreme vormen aan. En mevrouw wist al maanden dat dit eraan zat te komen en alles heeft ze minitieus (moeilijk woord) voorbereid.

Maar och, ook krokussen vallen door de mand en irissen ook.
Apart, 't is wat... eng ook.
quote:Leukenieuwenaam schreef op 24 juni 2014 @ 19:03:

Als I echt is zoals ze uit verschillende verhalen lijkt te zijn, dan wint ze mensen eerst voor zich, in het begin lijkt ze een hele leuke, vriendelijke, lieve vrouw. Tot mensen haar beter leren kennen. Dan wordt past duidelijk hoe zij zuigt, hoe zij aandacht vraagt, hoe zij geen tegenspraak duldt en altijd anderen de schuld geeft als er iets mis is gegaan. En dan zullen mensen gaan afhaken. Er zullen dus waarschijnlijk, als deze verhalen kloppen, meer mensen zijn die het verhaal van bezorgde moeder geschreven kunnen hebben.

Klopt helemaal wat je daar zegt!

Ze lijkt echt een tof wijf en is al snel je beste vriendin, maar dan......

Geen geld, schrijnende verhalen, vreemde gebeurtenissen enz enz.

Helaas spreek ook ik uit ervaring
Ik vint dit heel erg ONRESPECTLOOS, julli zijn VRIEZELIKKEN!!
I. heeft haar by Irme FB-pagina (modellen) verwijderd. Ik krijg de indruk dat ze op haar eigen pagina weer over wil tot de orde van de dag en dat ze alleen de Hulp aan Hansje pagina nog gebruikt om over Hansje te schrijven. Wel even schrikken voor haar volgelingen, want die dachten dat het over Hansje zou blijven gaan, maar I. heeft het inmiddels alweer druk met andere dingen. Wat zullen die mensen zich in de steek gelaten voelen (was voorspelbaar).

HAHAHAHAH gaan we weer!!! ineens een positieve mail van bjz.
quote:diamond-gloss schreef op 24 juni 2014 @ 19:24:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven