Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:consuelabananahammok schreef op 24 juni 2014 @ 23:24:

Wie zijn huis het ook is, hoe krijg je het voor elkaar om het zo smerig te krijgen.Hoe kan iemand daar in vredesnaam in leven.

En dieren in huis stinken idd, heeft extra hygiene maatregelen nodig. Zeker als je er veel hebt, maar echt uitwerpselen in huis, dat ruik je in alles.

Al ruik ik dat al snel bij mensen omdat ik zelf geen huisdieren heb, maar een kind tussen de uitwerpselen laten leven kan echt niet.Zulke ontzettend vieze huizen heb ik wel eens gezien in het programma "Mijn leven in puin", als dit echt haar huis is dan is de naam van dat programma wel heel toepasselijk voor haar.
Ik zeg masaal i helpen verzamel plek maken en ex man van i met zn alle opzoeken en dood knuppelen !!!! En als die tering kut handlangers

33 minuten geleden · Vind ik leuk · 3

Hoop dat vader hier weet van heeft, dit kan nog een beetje tricky worden.
Wie heeft die foto's dan gemaakt? Wie eist het foto's maken op?

Iemand die heel dicht bij haar staat heb ik begrepen? Als dat daadwerkelijk iemand is die heel dicht bij haar staat, weet zij dan wel wie dat heeft gedaan? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die dicht bij je staat je zoiets flikt?
Het erge is dat ik dit nog vind meevallen, ik heb het echt vele malen erger gezien en ja daar wonen kinderen tussen. Mensen gaan niet expres zo wonen. Mensen kunnen het niet meer opbrengen om de een of andere reden en op den duur zien ze het zelf niet meer. Dat is voor de meeste mensen moeilijk voor te stellen maar dat is wel zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:fryskhynder schreef op 24 juni 2014 @ 23:20:

>>>>>>Bezorgde Moeder

Natuurlijk Irme, we hebben een zakje schimmels en hondepoep gekocht. De rest maar niet over te zwijgen. Door alle stank in je huis staan dag en nacht alle ramen etc open. Je loopt zo naar binnen. Je kan er weer maken van wat je wilt. Dit is je Wake Up Call!! Doe nu iets eraan!! Leef voor je kind en niet voor jezelf. Ik ga niet eens in op je zogenaamde straffen die je aan Hansje gaf als hij niet naar je luisterde. Maar je gaat NU je leven beteren. Doe het in godsnaam voor Hansje!! Hij moet toch belangrijker zijn dan de media-aandacht, je zelfverrijking en je eigen IK. Verlaat Bussum, kom naar huis en vecht voor je mannetje. Maar stop, stop aub met waar je mee bezig bent. Je maakt ons er ook kapot mee. Stop met je luchtbel!!<<<<<

Kijk! Dit had zgn. vriendin N de B. of andere vrienden nu al tijden geleden tegen haar moeten roepen!!

Klaar met je gesodemietet! Get your act together en fight!
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:Mopsie41 schreef op dinsdag 24 juni 2014 23:28 <i>Ik zeg masaal i helpen verzamel plek maken en ex man van i met zn alle opzoeken en dood knuppelen !!!! En als die tering kut handlangers

33 minuten geleden · Vind ik leuk · 3</i>

Hoop dat vader hier weet van heeft, dit kan nog een beetje tricky worden. Ja precies, kan nog wel eens uit de hand lopen. Dit is echt niet grappig meer.
Als er echt mensen in haar huis geweest zijn afgelopen week, dan denk ik toch dat er meer waarheid Zit in het verhaal van moeder over de bedreigingen dan ik oorspronkelijk dacht.

Sorry hoor, maar je moet wel heel ver gaan om dit zo te doen. Die mensen zijn minstens zo erg als moeder zelf. Ga dan naar jeugdzorg/politie of iets dergelijks maar plaats dit niet op facebook. Dit schaadt H namelijk ook!
Wel raar dat dat huis zo vuil is dan als irme en haar zoontje er zo knap en schoon bij lopen houde ze hun huis ook wel schoon en ik vin het wel gemeen dat veel mensen zo gemeen praten is toch zielig zoiets mee te maken maar meid heel veel sterkte en hopelijk vinde ze de daders

Nou! Zekers!

NOT!!!
In zo'n laat ik mijn kinderen nooit in wonen. Dat je in bijstand zit en niet werkt, wat doe je dan hele dag?

Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Haar volgers krijgen en andere gevoel bij na het zien vd foto's.

Dat schimmels op bed is wel erg ranzig. Net als in de koelkast. Dan heb je nooit wat aan je huishouding gedaan.
quote:Mopsie41 schreef op 24 juni 2014 @ 23:28:

Ik zeg masaal i helpen verzamel plek maken en ex man van i met zn alle opzoeken en dood knuppelen !!!! En als die tering kut handlangers

33 minuten geleden · Vind ik leuk · 3

Hoop dat vader hier weet van heeft, dit kan nog een beetje tricky worden.Sjeeeeez
Ik ga niet eens in op je zogenaamde straffen die je aan Hansje gaf als hij niet naar je luisterde

oh god er komt nog meer shit omhoog,

die fotoshoot gaat niet meer door zaterdag, niemand stuurt zijn kind daar nog heen.
.
Doodknuppelen???

Whaaaat???
.
Als iemand mij publiekelijk op fb met de dood zou bedreigen, zou ik denk ik wel meteen aangifte doen. Politie en justitie hebben overigens WEL mogelijkheden om mee te kijken op fb, ik denk dat sommige tokkies daar niet echt bij stil staan.
quote:SienTje0000 schreef op 24 juni 2014 @ 23:32:

In zo'n laat ik mijn kinderen nooit in wonen. Dat je in bijstand zit en niet werkt, wat doe je dan hele dag?

Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Haar volgers krijgen en andere gevoel bij na het zien vd foto's.

Dat schimmels op bed is wel erg ranzig. Net als in de koelkast. Dan heb je nooit wat aan je huishouding gedaan.Sommige mensen willen wel maar kunnen het niet. Dat is zeker in de meeste gevallen een psychisch iets. Geen luiheid.
quote:ikbenmedereentje schreef op 24 juni 2014 @ 23:30:

[...]

Kijk! Dit had zgn. vriendin N de B. of andere vrienden nu al tijden geleden tegen haar moeten roepen!!

Klaar met je gesodemietet! Get your act together en fight!Maar die reageert ook niet meer??
quote:impala schreef op 24 juni 2014 @ 23:25:

[...]

Misschien zijn ze niet boven geweest?Kan he? de kamer is zo netjes.....
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik moet zeggen...

Deels zie ik dit ook van dichtbij.

Aan de buitenkant een nette moeder lijken , die vooral veel zegt over haar kinderen en zo heel betrokken lijkt en goed voor haar kinderen lijkt te zorgen.

Maar achter de schermen is het verre van oké.

Aan de liefde voor de kinderen valt niet te twijfelen, die is er zeker. Alleen eigen ik staat voorop en de honger naar aandacht.

Maar het liegen,de charmeoffensief,perfecte plaatje spelen naar de buitenwereld , mensen laten vallen die kritiek hebben.( het dreigen dan weer niet) Dat type ken ik.

Alleen , dit gaat nog veel verder. Volledig out of control.
quote:Scamp schreef op 24 juni 2014 @ 23:34:

[...]

Sommige mensen willen wel maar kunnen het niet. Dat is zeker in de meeste gevallen een psychisch iets. Geen luiheid.

Denk aan extreme vermoeidheid, Burn out ze worden elke dag wakker vandaag ga ik de slaap kamer aan pakken.

Om dan niet verder te komen dan de huis kamer. Ja dat gebeurt echt, Deuren dicht niet meer naar kijken, Ik doe dat morgen ,

En zo lopen ze in cirkels, En op gegeven moment geef je het op en houd het wat bij in de huiskamer voor als je visite krijgt.

Komt vaker voor dan je denkt
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik moet zeggen...

Deels zie ik dit ook van dichtbij.

Aan de buitenkant een nette moeder lijken , die vooral veel zegt over haar kinderen en zo heel betrokken lijkt en goed voor haar kinderen lijkt te zorgen.

Maar achter de schermen is het verre van oké.

Aan de liefde voor de kinderen valt niet te twijfelen, die is er zeker. Alleen eigen ik staat voorop en de honger naar aandacht.

Maar het liegen,de charmeoffensief,perfecte plaatje spelen naar de buitenwereld , mensen laten vallen die kritiek hebben.( het dreigen dan weer niet) incl. Kinderen achter laten en de kroeg in duiken. Dat type ken ik.

Alleen , dit gaat nog veel verder. Volledig out of control.
quote:belle1971 schreef op 24 juni 2014 @ 23:34:

Als iemand mij publiekelijk op fb met de dood zou bedreigen, zou ik denk ik wel meteen aangifte doen. Politie en justitie hebben overigens WEL mogelijkheden om mee te kijken op fb, ik denk dat sommige tokkies daar niet echt bij stil staan.Dit gaat echt vreselijk te ver. Ik zou idd nu echt aangifte doen, en niet op de Irme manier.
Misschien Mosterd: >>>> Schimmel in de koelkast..... vieze tapijten met vuil van maanden niet schoonmaken met een autootje ernaast.... maanden niet verschoonde bedden.... dat doen inbrekers? Echt??? Kom eens uit de waan. afschuwelijk Hoe ze je zoon hebben weggehaald. dat had anders gekund en gemoeten maar wees reëel soms hebben mensen problemen en kunnen ze even beter niet voor hun kinderen zorgen. Ze werken aan hun problemen en krijgen hun kinderen terug. focus eens op oplossingen en niet op waan.<<<

er komen toch echt wel tegen geluiden nu
quote:fryskhynder schreef op 24 juni 2014 @ 23:39:

[...]

Denk aan extreme vermoeidheid, Burn out ze worden elke dag wakker vandaag ga ik de slaap kamer aan pakken.

Om dan niet verder te komen dan de huis kamer. Ja dat gebeurt echt, Deuren dicht niet meer naar kijken, Ik doe dat morgen ,

En zo lopen ze in cirkels, En op gegeven moment geef je het op en houd het wat bij in de huiskamer voor als je visite krijgt.

Komt vaker voor dan je denktDat zal best. Maar dat plaatje past niet in het leventje van mevroi met haar fotoshoots en werk (?) als styliste. My ass in een rolladepakje. Deze dame heeft haar prioriteiten niet op een rij. Heeft niks met burnout te maken.
Jezus,die bedreigingen naar vader toe.

Dit kan toch niet.

Die Facebook van haar moet echt uit de lucht.

Voor ieders belang en veiligheid, er zitten daar veel die vooral schreeuwen, maar je hebt maar 1 gek nodig.
Oh, wat ontploft haar mediabom keihard in haar eigen gezicht zeg.
.
Wat een puinhoop (en dan heb ik het niet eens over de staat van het huis) is dit geworden zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven