Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 25 juni 2014 @ 10:56:

[...]

Ik vraag me toch sterk af of dat geen stemmingmakerij is. Bij de meeste van mijn vrienden/bekenden waar ik op visite ben geweest heb ik werkelijk geen idee hoe hun bovenverdieping eruit ziet en vice versa. Visite heeft toch niets te zoeken in de slaapvertrekken en badkamer?Mijn vrienden en familie komen wel overal in mijn huis.. Dus het kan
.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 10:55:

[...]

staat op de hulp aan pagina en ene j B zegt het huis is terug in de verhuur alleen deze heeft het verkeerde nummer

Ik zie 't nu ook ja.
Jeetje, ook niet duur die huurwoningen.
.
Ik voel me eigenlijk behoorlijk in de maling genomen. Toen ik de eerste keer het filmpje zag kon ik er maar een halve minuut naar kijken. Ik was er zo door geraakt dat mijn avond verpest was en ik zo erg hoopte dat JZ het kind gauw naar deze moeder terug zou brengen. Ik ben nu op het punt dat ik mezelf zo dom en vreselijk naïef vond om op mijn leeftijd toch weer zo goedgelovig te zijn geweest. Wat deze I. in ieder geval heeft bereikt is dat ik nu veel meer vertrouwen in JZ heb gekregen in de zin dat ik begrijp dat ze een kind echt niet zomaar uit huis plaatsen en het wat mij betreft al veel eerder had moeten gebeuren. (al vind ik wel dat ze standaard bij een OTS de slaapkamer van het kind horen te bekijken)

Ik ben er klaar mee nu, kind is veilig en krijgt gezond eten en een schoon bed. Terug naar de orde van de dag.
https://www.facebook.com/112Vandaag?fref=ts
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 10:58:

[...]

Mijn vrienden en familie komen wel overal in mijn huis.. Dus het kanMijn beste vriend kent mijn bovenverdieping ook. Maar goed, als je al je hele leven bevriend bent en geen geheimen hebt dan kan dat ook gewoon. Ik denk niet dat Irme dat toelaat als je weet dat je huis zo'n puinzooi is. Lijkt me logisch.
quote:copacabana schreef op 25 juni 2014 @ 10:56:

[...]

Dat is een voor de hand liggend antwoord, maar wat mij betreft geen goede verklaring. Privacy is een groot goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar hulpverleners zijn er toch voor opgeleid om door de schone schijn heen te prikken. Kind staat nota bene onder toezicht en de geestelijke nood van moeder is bekend bij de instanties.

Volgens mij hebben de instanties de signalen heel goed opgepakt. Dit keer eens een keer tijdig ingrijpen, dat mag ook wel eens met grote letters in de krant

Een vrouw die haar woning zo laat vervuilen, die geeft signalen af die ook anderen op moeten pikken, en zeker de professionals. Lijkt mij.
Hey hey kaboutertje kom maar voor de dag
Die huurwoning is niet terug in de verhuur die mevr op facebook geplaatst is. Kijk maar eens naar de datum van per wanneer beschikbaar(maart 2013)
quote:pella81 schreef op 25 juni 2014 @ 11:00:

https://www.facebook.com/112Vandaag?fref=tsEn dat is dus ook de straat? Geen idee van het adres.
quote:pella81 schreef op 25 juni 2014 @ 11:00:

https://www.facebook.com/112Vandaag?fref=tsIs niet dezelfde buurt, dus kan heel iets anders zijn.
.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:04:

[...]

Is niet dezelfde buurt, dus kan heel iets anders zijn.Ah! Goed.
N d B: Goede...helaas heb ik huis twee weken geleden gezien...nu stoppen... Mijn pagina...

ongeveer een minuut geleden · Vind ik leuk · 2

Waarom die helaas?
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 10:58:

[...]

Mijn vrienden en familie komen wel overal in mijn huis.. Dus het kanBij mij ook, mijn kinderen willen altijd aan iedereen hun slaapkamer laten zien.
Of haar huis nou wel of niet in de verhuur is, vind ik trouwens echt totaal niet relevant. Ze was afgelopen dagen gewoon in Oss en gisteravond was ze kennelijk in Bussum. Morgen de uitspraak en ik denk dat de uithuisplaatsing gewoon verlengd gaat worden. Ze gaan alles uitpluizen en dat gaat niet zo snel.
.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:04:

[...]

Is niet dezelfde buurt, dus kan heel iets anders zijn.Denk niet dat het bezorgde moeder is. Maar zo werd er wel gereageerd op 1 van I haar pagina's.
Brr op die foto's liggen zelfs spijkers her en der, wat gevaarlijk zeg.
.
Dat verhaal over die inbraak is toch sowieso heel ongeloofwaardig? Ten eerste plakken inbrekers geen schimmel op de muur en ze nemen meestal je beddengoed niet mee. Hoewel, met die handlangers van pa weet je het nooit natuurlijk

Verder ga je, als er is ingebroken en je huis overhoop is gehaald etc, niet naar het politiebureau (zoals I een uur na het voorval kennelijk al had gedaan) maar komt de politie bij je thuis, zeker in deze situatie lijkt me (uitgaande van de vele bedreigingen waar I het steeds over heeft).

Echt, dat er nog mensen zijn die dit geloven is ongelooflijk.
quote:tsjucky schreef op 25 juni 2014 @ 11:00:

[...]

Het punt is dat het kind niet uit huis geplaatst is omdat het in een beschimmeld bed moest slapen, maar omdat moeder medewerking weigerde te verlenen aan de instanties.

Met andere woorden: als moeder niet had gedreigd met vluchten naar het buitenland en als moeder gewoon had meegewerkt met JZ, dan was het kind vanavond weer gewoon in zijn beschimmelde bed gekropen, al dan niet na een maaltijd uit de beschimmelde ijskast.

En dan ga ik ervan uit dat die foto's inderdaad authentiek zijn. Vandaar mijn verbazing dat er over die vervuilde situatie met geen woord gerept is in het rapport van JZ.
Ik hoop dat al die mensen die klakkeloos alles aannamen voor waarheid en bedreigingen naar BJZ en vader stuurde, gingen demonstreren voor H in DH zich heel hard voor hun eigen kop slaan.

Maar zal wel niet.
quote:nucky schreef op 25 juni 2014 @ 11:09:

Dat verhaal over die inbraak is toch sowieso heel ongeloofwaardig? Ten eerste plakken inbrekers geen schimmel op de muur en ze nemen meestal je beddengoed niet mee. Hoewel, met die handlangers van pa weet je het nooit natuurlijk

Verder ga je, als er is ingebroken en je huis overhoop is gehaald etc, niet naar het politiebureau (zoals I een uur na het voorval kennelijk al had gedaan) maar komt de politie bij je thuis, zeker in deze situatie lijkt me (uitgaande van de vele bedreigingen waar I het steeds over heeft).

Echt, dat er nog mensen zijn die dit geloven is ongelooflijk.

Ja, dat sommige haar nog geloven.

Ik denk dat een aantal gewoon super stom zijn. (bedoel, sommige zeiden 'ach als je plast in bed ziet het er nou eenmaal zo uit)

En ik denk dat een aantal gewoon niet willen toegeven, dat ze al die tijd dus fout zaten dat ze haar geloofde.
.
quote:copacabana schreef op 25 juni 2014 @ 11:10:

[...]

Het punt is dat het kind niet uit huis geplaatst is omdat het in een beschimmeld bed moest slapen, maar omdat moeder medewerking weigerde te verlenen aan de instanties.

Met andere woorden: als moeder niet had gedreigd met vluchten naar het buitenland en als moeder gewoon had meegewerkt met JZ, dan was het kind vanavond weer gewoon in zijn beschimmelde bed gekropen, al dan niet na een maaltijd uit de beschimmelde ijskast.

En dan ga ik ervan uit dat die foto's inderdaad authentiek zijn. Vandaar mijn verbazing dat er over die vervuilde situatie met geen woord gerept is in het rapport van JZ.

Ik denk dat BJZ niet een heel huis uit gaat pluizen, want op welke grond? En idd, kind is om hele andere reden uit huis geplaatst. En dan nog bij een vervuild huis kun je hulpverlening inzetten. Dat kun je zo fixen hoor, is niet echt heel dramatisch ofzo. Sowieso was dit feitelijk gezien volgens mij niet echt een van de zwaarste casussen die er binnenkomen bij BJZ. Er zijn namelijk nog steeds kinderen die ook zwaar mishandeld worden en misbruikt en noem maar op. Maar goed, inmiddels is dit wel een zware casus...

Ik neem aan dat de UHP gegrond wordt verklaard en kind langer UHP blijft en moeder in de tussentijd gelegenheid krijgt om aan haar problemen te werken. Aan de andere kant, ik heb ook wel eens gekkere dingen gezien en daar kwam kind ook terug. Je weet het dus gewoonweg niet.
quote:copacabana schreef op 25 juni 2014 @ 11:10:

[...]

En dan ga ik ervan uit dat die foto's inderdaad authentiek zijn. Vandaar mijn verbazing dat er over die vervuilde situatie met geen woord gerept is in het rapport van JZ.Je slaat de spijker op zijn kop. Daarom vind ik ook dat bij een OTS standaard het bekijken van de kinderkamer hoort. Die mensen die OTS krijgen voor hun kind krijgen dat niet voor niets. Dan vind ik dat het algehele plaatje wat betreft basisverzorging gecontroleerd dient te worden. Ik vind dit een heel goed leerpunt voor JZ, maak er maar een protocol voor zou ik zeggen.
quote:netniet schreef op 25 juni 2014 @ 11:05:

[...]

Bij mij ook, mijn kinderen willen altijd aan iedereen hun slaapkamer laten zien.precies.
O god daar heb je deze slijmbal weer met meer verstand in zijn l*l dan in zijn bovenkamer..

W K maakt allemaal niet uit hoor Irme van der Heijden, geef maar een gil dan maken we alles weer mooier dan het was en lekker schoon en fris. ik ben ben niet voor niks aannemer geweest, voor alles is een oplossing zolang je maar wil.

Iemand een update voor me?

Is er iets met haar huis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven