Het topic waarin het over Sinterklaassnoepgoed gaat

12-10-2018 15:20 157 berichten
Zonder ernstige maatschappelijke discussies.
Omdat de vraag bestaat. Deel hier je wensen voor een Sinterklaasfeest waaraan iedereen mee mag doen, ook mensen die houden van melkchocoladeletters. Zelfs zij horen erbij.
En deel ook je ervaringen met hip en modern Snoepgoed uit de decemberperiode. Karamelzeezouttaaitaai of truffelchocoladesigaretten, het kan niet gek genoeg.

Op actueel, want het is nu eenmaal de tijd van het jaar.
Alle reacties Link kopieren
I :heart: witte chocolade pepernoten, gevulde speculaas hou ik ook van.
kreeg ooit van mijn vorige werkgever een chocolade letter heeerlijk zacht hou normaal niet van letters maar deze :love: of die ene met witte chocola en praline vulling :love: heb die helaas nooit meer gezien daarna

kwam laatst pepernoten tegen met kaas smaak... smerig :pukey: :pukey:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
15-10-2018 16:47
En deze lijkt me heel erg lekker:
https://www.hema.nl/eten-drinken/snoep- ... 30580.html
Die staat op mijn verlanglijstje. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
15-10-2018 17:23
Ga ik doen, thanks! Nu nog kiezen. Welke heb jij gekozen?

Bij 4 krijg je de verzending gratis, dus ik ben zo'n ei dat er dan dus ook 4 wil. Hoewel ik nu al denk ja, die andere smaken ben ik OOK benieuwd naar! Maar voor nu heb ik: 'jong belegen', 'belegen', 'mosterd' en 'oud'. :-9
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
15-10-2018 22:30
Bij 4 krijg je de verzending gratis, dus ik ben zo'n ei dat er dan dus ook 4 wil. Hoewel ik nu al denk ja, die andere smaken ben ik OOK benieuwd naar! Maar voor nu heb ik: 'jong belegen', 'belegen', 'mosterd' en 'oud'. :-9
Haha, dat snap ik! Ik heb dat niet gedaan trouwens. Ik heb gekozen voor de boerderijkaas, maar misschien bestel ik er nog eentje. De geitenkaas denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk die kaasletters, eens wat anders dan die eeuwige chocoladeletters!
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
16-10-2018 14:21
Wat leuk die kaasletters, eens wat anders dan die eeuwige chocoladeletters!
"Mogen bruine letters ook al niet meer. Ze motten van onze sjokoladeletters afblijven. Straks mag er helemaal niks meer in dit land." :-) :-)
Alle reacties Link kopieren
Bestaat die hele lekkere keiharde taai taai van vroeger nog? Dat als je een stuk er af beet, je letterlijk een knal hoorde? Die was altijd héél lekker :lol:
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven