Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
Nee, dat zijn geen complottheorieen. Over de kleine dingen die mensen doen als ze liegen, is heel veel bekend. Wat Gerry doet, is echt verdacht en helemaal niet vergezocht.
't Is al met al een heel gedoe
Ook die Freudiaanse verspreking over Madeleines 'death' in het filmpje is heel verdacht.
Even offtopic Scamp, ik vind je motto echt briljant. Heb 'm even gegoogeld en kwam op een hilarisch topic, waarvoor dank.
zegt mij niks hoor. Het was een Brits vakantiepark en McCann is geen ongewone naam
Payne had het park gekozen en de reservering gemaakt
quote:Pingu schreef op 28 oktober 2013 @ 21:23:

Even offtopic Scamp, ik vind je motto echt briljant. Heb 'm even gegoogeld en kwam op een hilarisch topic, waarvoor dank.

Dank U, dank U en graag gedaan

On-topic.

Ik word vast vaak verdacht van liegen dan, want wanneer ik nerveus ben, zit ik aan mijn oor, mijn haar, mompel ik, kom ik soms niet uit mijn woorden.

Snap je, je kan iemand zo verdacht maken als je wil, zolang je maar filmpjes edit en er teksten bij zet, waarvan mensen gaan denken: oh, ja zie je dat.. hij heeft vast zijn kind vermoord. Hij liegt, zijn vrouw weet er ook vast meer van. Ik vond al dat ze er te goed uitzag etc.

Het is dingen bij mensen in hun hersenen stoppen.
Ik weet het niet, liegen is iets heel interessants. Het schijnt als je de waarheid vertelt, ook al ben je nerveus, juist níet de subtiele dingen met je gezicht doet die duiden op liegen, zoals je gezicht even aanraken of je wenkbrauwen fronsen, zoals Bill Clinton bijvoorbeeld deed toen ie loog over Moncia Lewinsky.
En misschien nog veelzeggender vind ik dus die verspreking over haar 'death'. Hij kán niet weten dat ze dood is, want zogenaamd is ze ontvoerd.
Inbraken in de appts. daar zijn aan de orde van de dag. Ook de toeristen worden daarvan op de hoogte gesteld.
quote:Pingu schreef op 28 oktober 2013 @ 21:35:

Ik weet het niet, liegen is iets heel interessants. Het schijnt als je de waarheid vertelt, ook al ben je nerveus, juist níet de subtiele dingen met je gezicht doet die duiden op liegen, zoals je gezicht even aanraken of je wenkbrauwen fronsen, zoals Bill Clinton bijvoorbeeld deed toen ie loog over Moncia Lewinsky.Klopt leugenaars maken specifieke oogbewegingen.
quote:Pingu schreef op 28 oktober 2013 @ 21:36:

En misschien nog veelzeggender vind ik dus die verspreking over haar 'death'. Hij kán niet weten dat ze dood is, want zogenaamd is ze ontvoerd.wie zegt dat?
Kijk m'n filmpjes Sabatticalmeds! Paginaatje terug. Vind je vast interessant :-)
In een van de links over een vrouw die ook in dat hotel was tegelijkertijd met de McCanns (de link die Meds niet interessant vond) staat dat er s nachts helicopters over het hotelcomplex en stad hangen. Dat doen ze niet voor een weggelopen hond.

Goh, ik begin te merken dat ik de ouders steeds meer verdacht vind. Misschien niet zelf vermoord maar ik begin een akelig pedonetwerkachtig gebeuren steeds aannemelijker te vinden.

Die rare seksuele opmerkingen van een vriend tijdens een vakantie twee jaar eerder, die verklaring van een taxichauffeur. Ik weet het niet....
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:Scamp schreef op 28 oktober 2013 @ 21:30:

[...]On-topic.

Ik word vast vaak verdacht van liegen dan, want wanneer ik nerveus ben, zit ik aan mijn oor, mijn haar, mompel ik, kom ik soms niet uit mijn woorden.

Snap je, je kan iemand zo verdacht maken als je wil, zolang je maar filmpjes edit en er teksten bij zet, waarvan mensen gaan denken: oh, ja zie je dat.. hij heeft vast zijn kind vermoord. Hij liegt, zijn vrouw weet er ook vast meer van. Ik vond al dat ze er te goed uitzag etc.

Het is dingen bij mensen in hun hersenen stoppen.

welnee, het gaat niet om het gedrag van de McCanns, iedereen reageert anders in geval van extreme stress. Sommige mensen vallen op hun knieeen, anderen gillen en rollen over de vloer of zijn ijzig en afstandelijk.

Bewijzen zijn uitsluitend
Mmm een pedonetwerk vind ik dus wél weer vergezocht. Die rare seksuele opmerking van die vriend kan ook verkeerd door die vrouw zijn begrepen.
ga ik kijken pingu
quote:louise1 schreef op 28 oktober 2013 @ 21:44:

In een van de links over een vrouw die ook in dat hotel was tegelijkertijd met de McCanns (de link die Meds niet interessant vond) staat dat er s nachts helicopters over het hotelcomplex en stad hangen. Dat doen ze niet voor een weggelopen hond.

Goh, ik begin te merken dat ik de ouders steeds meer verdacht vind. Misschien niet zelf vermoord maar ik begin een akelig pedonetwerkachtig gebeuren steeds aannemelijker te vinden.

Die rare seksuele opmerkingen van een vriend tijdens een vakantie twee jaar eerder, die verklaring van een taxichauffeur. Ik weet het niet....Nee de politie ging uit van het ontvoeringsscenario, en er waren helicopters en wegblokkades en de hele rambam
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 oktober 2013 @ 21:48:

[...]

Nee de politie ging uit van het ontvoeringsscenario, en er waren helicopters en wegblokkades en de hele rambamIn eerste instantie ging men niet van een ontvoeringsscenario, vanwege het ontbreken van inbraaksporen en vanwege ervaring plus het uitzonderlijke (..) gedrag van de ouders.
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 oktober 2013 @ 21:48:

[...]

Nee de politie ging uit van het ontvoeringsscenario, en er waren helicopters en wegblokkades en de hele rambam

Ik reageerde op de uitlating van Kate dT de Portugese politie de vermissing van Maddy behandelde en prioriteit gaf alsof er een hond weggelopen was.

Wat ik wilde aangeven is dat volgens het stukje wat die vrouw schreef er wel degelijk goed gezocht werd. Met helicopetrs zelfs en dat doe je niet voor een weggelopen hond.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:copacabana schreef op 28 oktober 2013 @ 22:03:

[...]

In eerste instantie ging men niet van een ontvoeringsscenario, vanwege het ontbreken van inbraaksporen en vanwege ervaring plus het uitzonderlijke (..) gedrag van de ouders.Men ging wel degelijk uit van een ontvoering.
Amaral Over de phones:

- Yes, I think so: between April 27th and May 4th, Kate did not make any calls. Hum...

- None either, between 11.22am and 11.17pm on the night of the disappearance.

- Kate mustn't like making telephone calls...

- For Gerald, there's nothing before May 4th at exactly 12.15am

- What does that mean? They never made phone calls then?

- Wait, there's something here. Look at the number at the top of the list.

- Yes, so?

- On her telephone, her husbands' number is logged: she called him on May 3rd at 11.17pm, but on Gerald's, nothing, no trace of that call!

- How can that be explained?

- It's simple as anything: the list of calls has been deleted.

- Always the same old question: why?
Ja, waarom?

Kan vanalles zijn.

Iets te verbergen?

Gewoonte?

Vanalles.
Wat voor opmerking maakte die vriend van de McCanns?

Ik kan het niet terugvinden, sorry.
In dit topic werd ook de mogelijkheid besproken van een eventueel dodelijk ongeluk van Madeleine door nalatigheid van de ouders en dat de ouders ( uit angst de voogdij over de tweeling te verliezen) het lijkje zouden hebben verduisterd. Die kans is echt piepklein, ik heb een stukje gevonden uit een documentaire over een ongewone moordzaak in Amerika waar een professional zich uitspreekt hoe ouders zich gedragen na zoiets tragisch. Ze bellen hoe dan ook het alarmnummer, uit pure wanhoop en dat (niet reële) sprankje hoop dat hun kind nog leeft: 33:24

En daarbij, de gang van zaken die avond, dat ze de kinderen alleen lieten in het appartement terwijl zij gezellig aan het tafelen waren met vrienden is lang en breed in de openbaarheid gekomen en ze hebben nog steeds de voogdij over hun tweeling.
Ik vind die filmpjes dus errug suggestief!

En dat woord death slaat volgens mij op een zin die hij ervoor zei, ze knippen losse opmerkingen eruit en vergroten die nog eens uit.

Ik denk dat aan je neus of oor oid eerder wijst op oncomfortabel dan dat het noodzakelijk liegen is. Het kan van alles zijn: nerveus, onzeker, angstig, emotioneel en dat onderdrukken (stiff upperlip-cultuur en aangeraden door hun "media-adviseur", enz. En dat vind ik niet raar als je al onder vuur ligt, je pijnpunten (schuldig of onschuldig) zullen worden aangeraakt in zo'n interview, en je al min of meer in de verdediging ligt.

Ik denk dat bijna niemand koeltjes blijft onder (beschuldigende) kritiek, laat staan bij zo'n onderwerp. Als ze wel schuldig zijn (bijv een ongeluk was) vind ik het nog knap dat ze zelf zo de media opgezocht hebben (je maakt je toch kwetsbaar daarmee om je niet te verspreken), is toch hoe dan ook zelfkwelling en ze hadden het er ook (opgelucht) bij kunnen laten zitten toen de zaak gesloten werd..

Misschien zijn ze in hun eigen verhaal gaan geloven..

Het blijft een heel bizar raadsel.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven