Mishandelde grensrechter overleden

03-12-2012 16:53 2114 berichten
Ik lees dit walgelijke bericht zojuist op internet:

"De 41-jarige grensrechter uit Almere die gistermiddag ernstig werd mishandeld, is in het ziekenhuis overleden. Hij was mishandeld na de wedstrijd van SC Buitenboys B3 (Almere) tegen sv Nieuw Sloten B1 (Amsterdam).

Voetballers van Nieuw Sloten schopten en sloegen hem, waarna hij op de vlucht sloeg. De jongens achterhaalden hem en mishandelden hem opnieuw.

Amulance

Een paar uur na het geweld werd de man onwel en zakte hij in elkaar. Daarna werd hij met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij vanmiddag"

Vind het echt shocking, ongelooflijk en verdrietig.

Deze jongens mogen van mij levenslang opgesloten worden, en agressie op sportvelden veel en veel harder worden aangepakt!!!

Toevallig vertelde vorige week een neef van mij, die ook fluit in het amateurvoetbal, dat hij steeds vaker overweegt daarmee te stoppen, omdat hij merkte dat de agressie laatste jaren steeds meer toeneemt. Ook hij heeft regelmatig met bedreigingen te maken.

Misschien dat het me daarom nu wel extra raakt..
De namen van 2 van de daders staan gewoon al op Twitter en verschillende websites. Dat gaat snel.
Alle reacties Link kopieren
Ontopic blijven mensen...

Zullen we de Antilliaanse dader nu bespreken? Of is die niet relevant?
Ze zijn allebei dood. Het verschil is enkel dat hier meerdere, minderjarige daders betreft die deze man in groepsverband in elkaar getrapt hebben en vervolgens nadat ie gevlucht was hem weer ingehaald hebben en hem weer aangevallen hebben. Het was gewoon een lynchpartij. Een lynchpartij waar zijn zoon bij aanwezig was.

Ik vind dat gegeven NOG schokkender dan wat met die arme, oude bejaarde man is gebeurd, maar in beide gevallen is het vreselijk voor de nabestaanden. De ene dood is niet minder erg dan de andere.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 21:59:

[...]

Lees de openingspost nog es en zeg me dat ze haar punt niet naar aanleiding van dit incident wilde maken.

Martyr.

Wat een ZIELIG mannetje ben jij.

Ik las dit bericht en was echt even in shock. Tranen in mijn ogen om die voor mij onbekende man, die vrijwillig gaat staan fluiten langs de lijn en gewoon doodgeschopt wordt.

Of dat nou door een marokkaan, nederlander, chinees, marsmannetje of whatever gebeurde, daar dacht ik helemaal niet over na.

Ik wilde mijn ONGELOOF over deze volkomen krankzinnige aktie delen.

Punt maken over de rug van een dode man en nog meer blablabla??? Nu ga je te ver.

Dat dit mij en heel erg veel andere mensen raakt, zegt iets over invoelingsvermogen, medemenselijkheid etc. Wel eens van gehoord?

Dus hoe haal je het in je botte hoofd.

Dat jij zo denkt, zegt zo ontzettend veel over jou.

Verder ga ik geen WOORD meer aan jou vuil maken.
quote:mileka schreef op 04 december 2012 @ 22:14:

[...]

Martyr.

Ik las dit bericht en was echt even in shock. Tranen in mijn ogen om die voor mij onbekende man, die vrijwillig gaat staan fluiten langs de lijn en gewoon doodgeschopt wordt.

Of dat nou door een marokkaan, nederlander, chinees, marsmannetje of whatever gebeurde, daar dacht ik helemaal niet over na.

Punt maken over de rug van een dode man en nog meer blablabla??? Nu ga je te ver.

Dat dit mij en heel erg veel andere mensen raakt, zegt iets over invoelingsvermogen, medemenselijkheid etc. Wel eens van gehoord?

Lees mn post nog eens...

Jij wilde je punt toch duidelijk maken. Dat is het enige wat ik gezegd heb.
Goed gezegd Mileka!

En ik denk dat niemand hier op het forum martyr zijn mening deelt mbt jouw openingspost.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:12:

Zullen we de Antilliaanse dader nu bespreken? Of is die niet relevant?Wat mij betreft is iedereen die iemand dood trapt tuig. Al komen ze van Mars. Dat jij daar onderscheid tussen maakt zegt een hoop over jou...
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:12:

Zullen we de Antilliaanse dader nu bespreken? Of is die niet relevant?

Je bedoelt dat je verder wilt met het prostitueren van een 77 jarige dode voor eigen gewin.

Nee, dat is NIET on topic, dat topic is offline.
Laten we proberen idd on topic te blijven. Het zou heel jammer zijn als dit topic gesloten wordt.

Ook al denk ik dat 1 iemand hier juist op aanstuurt....
quote:leentjedb schreef op 04 december 2012 @ 22:16:

[...]

Wat mij betreft is iedereen die iemand dood trapt tuig. Al komen ze van Mars. Dat jij daar onderscheid tussen maakt zegt een hoop over jou...

Ik maak daar geen onderscheid in. Wijs mij eens een post aan waaruit dat blijkt.

Ik constateer enkel dat een hoop mensen hier wel onderscheid in maken. Zelfs in dit topic gewoon, lees maar terug...

Hoe vaak wordt er over de Marokkaanse dader gesproken, en hoe vaak over de Antilliaanse.
quote:mileka schreef op 04 december 2012 @ 22:14:

[...]

Martyr.

Ja hier ook maar dat wil er bij Martyr niet in die denkt dat wij allemaal krodilletranen huilen om wat er gebeurd is met de grensrechter.

Dat is ook al eerder gepost door andere forummers maar daar leest Martyr maar voor het gemak overheen. Hij leest selectief.

Dat denk ik niet

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:19:

[...]

Ik maak daar geen onderscheid in. Wijs mij eens een post aan waaruit dat blijkt.

Ik constateer enkel dat een hoop mensen hier wel onderscheid in maken. Zelfs in dit topic gewoon, lees maar terug...

Hoe vaak wordt er over de Marokkaanse dader gesproken, en hoe vaak over de Antilliaanse.Nee hoor, jij zei dat iedereen dat deed.
quote:Rara70 schreef op 04 december 2012 @ 22:18:

Laten we proberen idd on topic te blijven. Het zou heel jammer zijn als dit topic gesloten wordt.

Ook al denk ik dat 1 iemand hier juist op aanstuurt.... iedereen laat zich ook die kant opsturen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Twinkle1001 schreef op 04 december 2012 @ 22:17:

[...]

Je bedoelt dat je verder wilt met het prostitueren van de 77 jarige dode voor eigen gewin.

Nee, dat is NIET on topic, dat topic is gesloten.

Jeetje...je slaat nu wel heel erg door.

Ik heb het over de Antilliaanse dader van de moord op Nieuwenhuizen. Of was je nog steeds van mening dat alleen dat Marokkaantje daar debet aan was?
Zal ik alvast gaan aftellen??
quote:Rara70 schreef op 04 december 2012 @ 22:18:

Ook al denk ik dat 1 iemand hier juist op aanstuurt....Tja, wat valt er verder nog over te zeggen. Het is diep triest dat er in één jaar twee dodelijke slachtoffers zijn gevallen tijdens/na een amateurvoetbalwedstijd. Hopelijk zijn dat er in 2013 twee minder.
quote:martyr schreef op 04 december 2012 @ 22:19:

[...]

Hoe vaak wordt er over de Marokkaanse dader gesproken, en hoe vaak over de Antilliaanse.Ik kan me nog veel topics met verontwaardigde reacties herinneren over Milly Boele en de zedenzaak in Amsterdam.
10
quote:Rara70 schreef op 04 december 2012 @ 22:21:

Zal ik alvast gaan aftellen?? Ik heb de champagnefles al klaar...
quote:Marla_Singer schreef op 04 december 2012 @ 22:22:

[...]

Ik heb de champagnefles al klaar...Hier de glazen..
Oh, nee. Ander feestje.
Ik vraag me ondertussen af wie dader nummer drie dan is. Er zijn er drie aangehouden en kom maar twee namen tegen. Een Marokkaanse en een Antilliaanse.
Nog 26 dagen wachten Marla!
9
quote:Mariska76 schreef op 04 december 2012 @ 22:21:

[...]

Ik kan me nog veel topics met verontwaardigde reacties herinneren over Milly Boele en de zedenzaak in Amsterdam.

??

Kun jij je ook topics herinneren vol verontwaardigde reacties over wat die 77-jarige man overkomen is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven