Rose mcgowan. MeToo? en twitter.

10-01-2018 00:20 559 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een toevoeging voor de slechte lezers. Dit gaat NIET over het gedoe met die weinzak. Het gaat me er om dat ze zich heel vaak provocerend heeft opgesteld, wat je doet om reacties te krijgen, en nu klaagt over die reacties en daar nogal zielig over doet.
Ook dat ze nu huilend met een beschaaft make upje en coltrui een interview doet terwijl ze in het verleden dit soort dingen droeg.
Als ze ballen had had ze dit aangetrokken ipv de slobbertrui.


Kreeg net mee dat rose mcgowan 's twitter acount verwijderd zou zijn . Ze maakt zich op dit moment sterk voor me too.
Ze vind dat ze ge sluthshamed is
Maar serieus, wie zou dit dragen?
Afbeelding
Afbeelding

Als ze echt verkracht is is dat heel naar voor haar En ik zeg niet dat iemand verkracht moet worden door naakt te lopen Maar sluthshaming? Sorry maar vráág je er niet om met zo'n "jurk" ?

Ik heb echt niets tegen bloot maar dit is toch meer voor het strand dan voor een uitreiking/gala?
anoniem_170687 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 12:31
24.56% gewijzigd
S-Meds schreef:
10-01-2018 00:57
het is onderdeel van het probleem. als je je uitspreekt tegen seksisme dan word je de maat genomen, vooral door vrouwen die graag zichzelf willen positioneren als mannen-vriend
+1000
Cateautje schreef:
10-01-2018 01:27
Wat een onzin. Leef jij in die sprookjeswereld waar je in je blote hol rond kan dartelen zonder dat enige man daarop reageert?
Ik had het over realisme.
dus jij vindt het realistisch dat iemand je aanrandt als je bloot bent? jij komt niet op strand? of spaanse boulevard? Klaagt niet als je bepoteld wordt in een zwembad of in een ziekenhuis ligt te wachten op he wasbeurt? klinkt mij allemaal wat krampachtig angstig in de oortjes c’too
natuurlijk is het niet reslistisch. Het is vooral strafbaar en de meeste mannen doen niet zo achterlijk. Waarom die kleine groep testosteronbommen altijd wordt gepamperd door enkele vrouwen die andere vrouwen verwijten dat ze hun verkrachting zelf uitlokken is mij een raadsel.
misschien is het wel gewoon jaloezie omdat zij er niet uitzien in zo’n flubberjurkje of metersdiep decollete of zich niet durven uitspreken tegen mannen of überhaupt weinig mannelijke aandacht krijgen
S-Meds schreef:
10-01-2018 02:01
dus jij vindt het realistisch dat iemand je aanrandt als je bloot bent? jij komt niet op strand? of spaanse boulevard? Klaagt niet als je bepoteld wordt in een zwembad of in een ziekenhuis ligt te wachten op he wasbeurt? klinkt mij allemaal wat krampachtig angstig in de oortjes c’too
De feiten bewijzen dat je het kunt verwachten M*ds, het is een probleem dat al 1000den jaren oud is en waar ik, ondanks MeToo, geen verbetering van verwacht. Er zijn nu eenmaal veel mannen die hun poten niet thuis kunnen houden, ook al vind jij dat dat niet hoort. Je leeft in een sprookjeswereld als je in de veronderstelling bent dat het jou niet kan gebeuren omdat je er niet om vraagt.
Natuurlijk kan het gebeuren, dat ontkent niemand. Het gebeurt helaas nog steeds teveel.

Wil niet zeggen dat je dan (een deel van) de schuld bij het slachtoffer moet leggen. Want ja, had zij zich maar zediger gekleed. Nee dus. Die man had zijn poten thuis moeten houden, ongeacht hoe zijn slachtoffer zich kleedde. Dat is de zaken omdraaien en dus victimblaming. Heel fout in mijn optiek.
Cateautje schreef:
10-01-2018 02:10
De feiten bewijzen dat je het kunt verwachten M*ds, het is een probleem dat al 1000den jaren oud is en waar ik, ondanks MeToo, geen verbetering van verwacht. Er zijn nu eenmaal veel mannen die hun poten niet thuis kunnen houden, ook al vind jij dat dat niet hoort. Je leeft in een sprookjeswereld als je in de veronderstelling bent dat het jou niet kan gebeuren omdat je er niet om vraagt.
welke feiten? kom eens met cijfers? hoevaak worden vrouwen verkracht vanwege hun kleding? In de echte wereld c’too worden de meeste vrouwen verkracht door partners en familieleden. Motief is macht. zelden seks en nog minder vaak kleding. check je feiten voordat je ermee strooit
Ik doe ook niet aan victimblaming, ik doe aan realiteit en dat betekent dat er veel mannen zijn die zich wel degelijk aangesproken voelen door een decolleté en/of een kort rokje en nee, daarmee wil ik niet zeggen dat vrouwen dat dan maar niet meer moeten dragen, maar wat ik wel zeg is dat als je de verkeerde man treft op de verkeerde plek, dat het wel in de lijn der verwachtingen ligt dat je lastig wordt gevallen.
Ik vind dat elke vrouw het recht heeft om erbij te lopen zoals zij wenst, alleen gaat dat nou eenmaal niet etc. herhaling herhaling..
S-Meds schreef:
10-01-2018 02:14
welke feiten? kom eens met cijfers? hoevaak worden vrouwen verkracht vanwege hun kleding? In de echte wereld c’too worden de meeste vrouwen verkracht door partners en familieleden. Motief is macht. zelden seks en nog minder vaak kleding. check je feiten voordat je ermee strooit
Er heeft hier een aantal jaren geleden een topic gelopen over sexueel geweld, het was een topic waar velen door geraakt werden en net zoals ik hebben veel vrouwen hun verhaal gedaan en nee je verhaal klopt niet en als je wenst dat ik enig geloof hecht aan wat je nu beweert, kom jij dan maar eens een keertje met cijfers M*ds, want je geroeptoeter slaat werkelijk kant noch wal.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
10-01-2018 02:13
Natuurlijk kan het gebeuren, dat ontkent niemand. Het gebeurt helaas nog steeds teveel.

Wil niet zeggen dat je dan (een deel van) de schuld bij het slachtoffer moet leggen. Want ja, had zij zich maar zediger gekleed. Nee dus. Die man had zijn poten thuis moeten houden, ongeacht hoe zijn slachtoffer zich kleedde. Dat is de zaken omdraaien en dus victimblaming. Heel fout in mijn optiek.

Helemaal mee eens! Ik snap wat Cateautje bedoelt met dat het geen ideale wereld is en dat je je daar soms op kunt aanpassen, maar als je dat niet doet, betekent dat niet dat het de schuld van het slachtoffer is. Ik vind ook niet dat je je aan hoeft te passen aan een stel grijpgragers.
Cateautje schreef:
10-01-2018 02:21
Er heeft hier een aantal jaren geleden een topic gelopen over sexueel geweld, het was een topic waar velen door geraakt werden en net zoals ik hebben veel vrouwen hun verhaal gedaan en nee je verhaal klopt niet en als je wenst dat ik enig geloof hecht aan wat je nu beweert, kom jij dan maar eens een keertje met cijfers M*ds, want je geroeptoeter slaat werkelijk kant noch wal.
jij roeptoetert over feiten. en die kan je niet staven met een topic. Ik ken mijn feiten wel. jij niet
chocolol schreef:
10-01-2018 02:21
Helemaal mee eens! Ik snap wat Cateautje bedoelt met dat het geen ideale wereld is en dat je je daar soms op kunt aanpassen, maar als je dat niet doet, betekent dat niet dat het de schuld van het slachtoffer is. Ik vind ook niet dat je je aan hoeft te passen aan een stel grijpgragers.
natuurlijk is de wereld niet ideaal daarom verdwijnen verkrachters achter slot en grendel en slachtoffers niet. maar sommige vrouwen denken dat het hier saoedie arabië is
S-Meds schreef:
10-01-2018 02:24
jij roeptoetert over feiten. en die kan je niet staven met een topic. Ik ken mijn feiten wel. jij niet
Nou, kom op dan met die feiten, staaf ze met cijfers. Jij weet alles over alles dus het moet je geen moeite kosten.

Ik ga nu vast een dutje doen, dus je hebt volop de tijd om ze te zoeken en dan lees ik het morgen wel.
Cateautje schreef:
10-01-2018 01:09
Ik vind dat je als vrouw jezelf moet kunnen kleden zoals je dat wenst zonder dat je daar moeilijkheden bij kunt verwachten, maar en daar begrijp ik Nina wel, het ligt in de lijn der verwachting dat je daar wel moeilijkheden door krijgt en er altijd wel één of andere eikelestijn is die zijn poten niet thuis kan houden of zo nodig slim gaat lopen doen ten koste van jou en inderdaad, daar moet je dan niet raar van opkijken, dat wil nog niet zeggen dat ik het daarmee eens ben, maar geeft gewoon een realistische kijk op de hele toestand.
dit is victomblaming en de denkfout dat seksueel geweld wordt uitgelokt door kleding. dat is in veruit de meeste gevallen geen enkele factor
Cateautje schreef:
10-01-2018 02:26
Nou, kom op dan met die feiten, staaf ze met cijfers. Jij weet alles over alles dus het moet je geen moeite kosten.

Ik ga nu vast een dutje doen, dus je hebt volop de tijd om ze te zoeken en dan lees ik het morgen wel.
je logica is zoek. Jij wijst mij op feiten ik vraag welke en dan zeg jij: ja kom er eens mee

koekoek
feiten.
Veel plezier in je sprookjeswereld M*ds en slaap lekker verder.
S-Meds schreef:
10-01-2018 02:29
je logica is zoek. Jij wijst mij op feiten ik vraag welke en dan zeg jij: ja kom er eens mee

koekoek
feiten.
"jij roeptoetert over feiten. en die kan je niet staven met een topic. Ik ken mijn feiten wel. jij niet "
Cateautje schreef:
10-01-2018 02:32
"jij roeptoetert over feiten. en die kan je niet staven met een topic. Ik ken mijn feiten wel. jij niet "
je hebt jezelf een beetjevastgeluld
Cateautje schreef:
10-01-2018 02:31
Veel plezier in je sprookjeswereld M*ds en slaap lekker verder.
Ik voel
me niet beledigd door het woord sprookjeswereld hoor. Je moet met iets beters komen.
S-Meds schreef:
10-01-2018 02:33
je hebt jezelf een beetjevastgeluld
Dit waren jouw woorden, ze staan niet voor niets tussen haakjes.

Gaat het wel helemaal goed met je?
*
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 02:50
0.00% gewijzigd
Cateautje schreef:
10-01-2018 02:10
De feiten bewijzen dat je het kunt verwachten M*ds, het is een probleem dat al 1000den jaren oud is en waar ik, ondanks MeToo, geen verbetering van verwacht. Er zijn nu eenmaal veel mannen die hun poten niet thuis kunnen houden, ook al vind jij dat dat niet hoort. Je leeft in een sprookjeswereld als je in de veronderstelling bent dat het jou niet kan gebeuren omdat je er niet om vraagt.
cateau deze post bedoel ik.
ik vraag welke feiten bedoel je want ik ken andere.
en dan zeg jij: er was ooit een topic. En dan ga je krijsen dat ik geen feiten lever.
dan neem je jezelf en de rest toch niet serieus?
maar ga maar slapen want je hebt gewoon geen inhoudelijke bijdrage. Kan gebeuren. morgen weer een dag
Ja hoor M*ds, als jij zoals gewoonlijk zo nodig je gelijk eist, dan kan je dat van mij krijgen. Fijn voor je dat de ervaring aan je voorbij is gegaan.
Prima om deze discussie te voeren, maar het is echt flauw om deze specifieke outfit als aanleiding te gebruiken. Die heeft niets te maken met de verkrachting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven