Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:24:

Nee, je scheldt niet, maar kom op. Je zet hier een aardig aanvallende toon neer. Je bent niet de enige hoor, maar ga nou niet doen of hunnie allemaal deze nare discussietoon veroorzaken.Nee hoor, ik geef mijn mening, dat jij je daar aangevallen door voelt is jouw zaak, niet de mijne.
Ik voel me helemaal niet aangevallen door jou meds. Ik heb het over posts van een aantal pagina's terug naar andere forummers waarin je wel degelijk bijgedragen hebt aan de toon die nu ontstaan is.

Nogmaals: laten we weer gewoon normaal gaan discussiëren.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:25:

[...]

Velen zijn het met je oneens

Hou eens op met je gezeur

Trek je nou alweer een topic naar je toe.

Ja je maakt wat mee als fatsoensrakker

Plaatsvervangende schaamte

Topic vervuilen

Respectloosheid
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 01:22:

[...]

Het ging over de term nabestaande.

Niet steeds het onderwerp veranderen.

Het ging hierover:

quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:01:

[...]

Andere nabestaanden zijn gisteren al afgehaakt vanwege de hijgerigheid die hier ontstond
Het is op een hele andere manier net zo erg voor Nederland als ons thuisland, als voor de nabestaanden.

Er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord, waaronder vele kinderen, en ze laten er ons niet bijkomen.

We staan als land nu in het midden van een conflict waar hele grote partijen bij betrokken zijn, met groot risico op verdere escalatie. Alle ogen zijn op ons gericht.

Dat dat iets is wat iedereen die geen directe nabestaande is, zich aantrekt is niet zo gek.
En wat mij betreft is dit onderdeel van de discussie gesloten hoor. Maar op het moment dat er weer zaken plaatsvinden die ik niet in orde vind, dan kom ik weer vragen stellen en zeggen dat ik dat onfatsoenlijk vind
En laten we afwachten tot er harde bewijzen zijn voordat we spreken over moord en terrorisme. Voor nu hebben we sterke aanwijzingen, maar geen bewijs.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 01:26:

[...]

Plaatsvervangende schaamte

Topic vervuilen

Respectloosheid

Woorden in de mond leggen

Zaken omdraaien

Shooting the messenger
Daar is ook niks mis mee meds, om het te zeggen als je iets onfatsoenlijk vindt. Ik heb de hele discussie niet vanaf het begin meegekregen dus ik weet niet precies hoe dit ontstaan is, maar ik zeg alleen dat je zelf ook best aanvallend gereageerd hebt.
Cadou, klopt. Daar ben ik het ook mee eens, alleen zijn sommige beelden als schokkend te ervaren. En op een foto is de emotie van de fotonemer ook niet te zien. Die mensen die daar terplekke alles hebben gezien en meegemaakt moeten ook de rest van hun leven met dit trauma leven, inclusief de kinderen die alles hebben gezien. Het besef komt pas later.
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:26:

Ik voel me helemaal niet aangevallen door jou meds. Ik heb het over posts van een aantal pagina's terug naar andere forummers waarin je wel degelijk bijgedragen hebt aan de toon die nu ontstaan is.

Nogmaals: laten we weer gewoon normaal gaan discussiëren.Onzin, de toon is wat jij zelf hoort en waar je zelf een deuntje in meeblaast. Leg niet bij een ander waar je zelf verantwoordelijk voor bent
Want wat je nu aan het doen bent in je 1-2tje met BGB is gewoon zinloos die hele nare sfeer die hier nu hangt in stand houden.
quote:matroesjka_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:28 En laten we afwachten tot er harde bewijzen zijn voordat we spreken over moord en terrorisme. Voor nu hebben we sterke aanwijzingen, maar geen bewijs.Moord vind ik het wel. Zal wel per ongeluk gebeurt zijn misschien maar dan nog zijn er mensen vermoord. Misschien niet bewust en nooit zo bedoeld maar toch..
.
We weten nog helemaal niks zeker, er zijn aanwijzingen. Meer niet.
Wat een egotrip, echt niet te geloven.

Welterusten.
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:29:

Daar is ook niks mis mee meds, om het te zeggen als je iets onfatsoenlijk vindt. Ik heb de hele discussie niet vanaf het begin meegekregen dus ik weet niet precies hoe dit ontstaan is, maar ik zeg alleen dat je zelf ook best aanvallend gereageerd hebt.Nee hoor, ik val geen mensen aan en ik word niet persoonlijk, in tegenstellling tot wat jij doet. En als je de discussie niet van het begin af aan mee hebt gekregen en dus niet weet dat een nabestaande heeft verzocht hier niet te speculeren en sommigen daar gewoon overheen walsten, waar heb je het dan eigenlijk over?
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:30:

Want wat je nu aan het doen bent in je 1-2tje met BGB is gewoon zinloos die hele nare sfeer die hier nu hangt in stand houden.Kijk naar je eigen bijdrage, daar heb je zelf tenminste invloed op
quote:Cadou schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:27 Het is op een hele andere manier net zo erg voor Nederland als ons thuisland, als voor de nabestaanden.

Er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord, waaronder vele kinderen, en ze laten er ons niet bijkomen.

We staan als land nu in het midden van een conflict waar hele grote partijen bij betrokken zijn, met groot risico op verdere escalatie. Alle ogen zijn op ons gericht.

Dat dat iets is wat iedereen die geen directe nabestaande is, zich aantrekt is niet zo gek.

Ben ik het wel met je eens. Ik trek het me ook aan want vind het vreselijk dus volg ook regelmatig het nieuws etc maar zie mezelf niet als nabestaande ook al ken ik er 2.

Iedereen vind het vreselijk want dat is het ook. Nog erger dan vreselijk. Geen woorden voor
.
quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:30:

[...]

Moord vind ik het wel. Zal wel per ongeluk gebeurt zijn misschien maar dan nog zijn er mensen vermoord. Misschien niet bewust en nooit zo bedoeld maar toch..Volgens mij is het juridisch gezien dan doodslag..
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:30:

Want wat je nu aan het doen bent in je 1-2tje met BGB is gewoon zinloos die hele nare sfeer die hier nu hangt in stand houden.O, als ze ons afzeiken is het wel oké? Zolang het geen 1-2tje is maar " eens, ik ook, ik schaam me ook hoor " dan is dat anders?
Echt schaamteloos gedrag van sabbnogwat en blijfgewoonbianca om te klagen over een link die wordt gepost en mensen die kijken naar foto's, om vervolgens aanvallend te doen tegen users die hebben gekeken (moeten mensen zelf weten) en nu het hele topic vervuilen met rijmpjes en aanvallen.

Ik weet niet waar ik dit kan aangeven (??), maar ik mag hopen dat hier iets aan wordt gedaan. Naar is het.
quote:Shebyte schreef op 19 juli 2014 @ 01:32:

[...]

Volgens mij is het juridisch gezien dan doodslag..als je een vliegtuig uit de lucht schiet dan weet je heel goed dat er slachtoffers kunnen vallen. Dat is ingecalculeerd. Ze hadden alleen niet verwacht dat het er zoveel waren. Dus ja moord, en ja met voorbedachte rade.
Nou meds ik weet niet wat je hebt vanavond, maar op deze manier valt er moeilijk met je te discussiëren dus let's agree to disagree.
quote:soophanoniem schreef op 19 juli 2014 @ 01:33:

Echt schaamteloos gedrag van sabbnogwat en blijfgewoonbianca om te klagen over een link die wordt gepost en mensen die kijken naar foto's, om vervolgens aanvallend te doen tegen users die hebben gekeken (moeten mensen zelf weten) en nu het hele topic vervuilen met rijmpjes en aanvallen.

Ik weet niet waar ik dit kan aangeven (??), maar ik mag hopen dat hier iets aan wordt gedaan. Naar is het.Ik heb nog niets gerijmd, hoor. Sabbnogwat ook niet.
quote:Shebyte schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:30</a>:</b>

[...]

Moord vind ik het wel. Zal wel per ongeluk gebeurt zijn misschien maar dan nog zijn er mensen vermoord. Misschien niet bewust en nooit zo bedoeld maar toch..</div></blockquote>Volgens mij is het juridisch gezien dan doodslag.. Oh kan ook idd.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven