Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:ElleMichelle schreef op 19 juli 2014 @ 09:17:

[...]

Persoonlijk vind ik het zeer jammer dat het vliegtuig niet vol Amerikanen en Fransen zat,de hel had voor mij voor Poetin mogen losbreken.Hetzelfde voor daders en lijkenpikkers.Nou, met name voor Poetin. Idioot dat het is.
quote:goudsekaas schreef op 19 juli 2014 @ 09:47:

[...]

Wie zegt dat zei dat gedaan hebben? zou ook bv net zo goed Kiev kunnen zijn. Ook al die Nederlandse journalisten die meteen die kant uitwijzen. Ik geloof de media zoiezo niet, gecondoleerd aan de nabestaanden en waar ze recht op hebben is om de waarheid te weten.

Obama tijdens de persconferentie. Gisteren.

http://nos.nl/l/676568
quote:freemind schreef op 19 juli 2014 @ 09:59:

Ik heb een filmpje gezien van een vliegtuig dat uit de lucht neervalt, er staat volgens mij onder dat het de mh17 betreft (het staat er in een andere taal). Ik meen echter ook ergens gelezen te hebben dat locals hebben gezien dat het toestel in de lucht explodeerde. Ik kan het alleen niet meer terug vinden. Weet iemand dit?

Het filmpje is te zien op de fb pagina van Sehening Salju (ik weet even niet hoe te linken).Ik heb die video ook gezien. Denk niet dat MH17 is. Maar ik bleef ook achter met twijfels. Heftig.
Er zijn geen filmpjes van de crash. Alleen die van een explosie in de verte
quote:soophanoniem schreef op 19 juli 2014 @ 10:06:

[...]

Obama tijdens de persconferentie. Gisteren.

http://nos.nl/l/676568Er zat een Amerikaan in het toestel. Obama pakt meteen door. Laat Rutte daar een voorbeeld aan nemen.
Op het journaal was wel een ooggetuige die zei dat dat hij de brokstukken al in de lucht zag rondvliegen.
freemind, als je het vertaalt naar een taal die je wel spreekt dan zie je er ook onder staan dat het een oud filmpje is.

Dat kan in chrome dat vertalen van tekst.

quote:"Ten onrechte SHOOT KIEV: Social Media te rebelleren commandanten Oekraïne, zei dat zijn groep vuurde een militair transportvliegtuig op dezelfde locatie Malaysia Airlines vlucht neerstortte in de buurt van de grenzen van Rusland, vandaag. Verslagen van de opperbevelhebber van het leger en die verklaren als "Donetsk Volksrepubliek" suggereert, de separatistische onrechte opende het vuur op MAS, die het militaire transportvliegtuig van Oekraïne geloven. "We schieten gewoon op de nieuwe An-26 in de buurt van Torez," zei Igor Strelkov eigendom VK pagina, die vaak in de Oekraïense media wordt geciteerd. afscheidingsbeweging neerschieten van een vliegtuig An-26 in het oosten van de Oekraïne op 14 juni, het doden van 49 regering ambtenaar. "We hebben gewaarschuwd (de strijdkrachten van Oekraïne) niet in ons luchtruim te vliegen," zei Strelkov in postingnya. "En dit Video wordt bevestigd 'bird val' (vliegtuigen) ", aldus de detachering -. AFP"quote:

deze oude video .. niet MH17

Met Vind IK Leuk ·35 · 06:47 OM Gisteren
Het Viva forum is papaja.
quote:Noesa schreef op 19 juli 2014 @ 10:11:

[...]

Er zat een Amerikaan in het toestel. Obama pakt meteen door. Laat Rutte daar een voorbeeld aan nemen.

Obama wilde al eerder in grijpen in Oekraïne, en de EU stond ook al te schreeuwen, tot dat bleek dat dat misschien toch geen goed idee was want Rusland etc.

Obama grijpt nu gewoon die 192 dode nederlanders aan om een sterkere positie te hebben qua steun voor ingrijpen.

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat de schuldigen moeten worden gepakt, maar ik heb er geen oorlog voor over met Rusland.
quote:goudsekaas schreef op 19 juli 2014 @ 09:47:

[...]

Wie zegt dat zei dat gedaan hebben? zou ook bv net zo goed Kiev kunnen zijn. Ook al die Nederlandse journalisten die meteen die kant uitwijzen. Ik geloof de media zoiezo niet, gecondoleerd aan de nabestaanden en waar ze recht op hebben is om de waarheid te weten.Mijn hoop is gevestigd op Obama. Rutte is een lachertje en Wimlex is alleen nuttig voor Lucky TV.
Ik weet niet of dit gister hier al is geplaatst. Wel heb ik hier die tweet gelezen wat een D-reizen medewerkster had getweet, ik las net pas dit;

D-Reizen betreurt tweet 'drukke' medewerker

AMSTERDAM -

Reisorganisatie D-Reizen is een onderzoek begonnen naar een tweet die een medewerker woensdag plaatste. De vrouw twitterde als reactie op de ramp met vlucht MH17: ,,OMG! Wat erg....... Nog drukker op het werk de aankomende tijd!"

De tweet leidde tot veel verontwaardiging. Dat betreurt D-Reizen, zo zegt een woordvoerder tegen het Algemeen Dagblad: ,,Wij delen de inhoud absoluut niet en nemen er hoe dan ook afstand van, op welke manier het bericht ook tot stand is gekomen."

Zeker 22 passagiers van rampvlucht MH17 hadden hun reis geboekt via D-Reizen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
http://nos.nl/artikel/676 ... emen-38-lichamen-mee.html

http://nos.nl/artikel/676 ... dszone-rond-rampplek.html

Dit wordt 1 grote propagandasoepzooi over de lijken van Nederlanders.
quote:Noesa schreef op 19 juli 2014 @ 10:11:

[...]

Er zat een Amerikaan in het toestel. Obama pakt meteen door. Laat Rutte daar een voorbeeld aan nemen.

Obama heeft iets meer macht om 'door te pakken' dan dit kleine rotlandje. Nogmaals: denk nog maar eens aan die mishandelende Russische diplomaat en zijn dronken rijdende vrouw in Den Haag een paar maanden geleden. Rusland veegt zijn reet af met dreigementen, waarschuwingen of boycotdreigingen van dit miniland. Toen bond Rutte al heel snel in.

Dit is een situatie die zijn weerga niet kent. Het is inmiddels al rijkelijk laat om de slachtoffers op te halen.
http://www.nrc.nl/youp/2014/07/19/niet-te-bevatten/

zo is het Youp!
quote:Emma95 schreef op 19 juli 2014 @ 10:12:

Op het journaal was wel een ooggetuige die zei dat dat hij de brokstukken al in de lucht zag rondvliegen.Ik las net ook al ergens dat een slachtoffer bij iemand door het dak in een keuken was beland.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 19 juli 2014 @ 11:18:

[...]

Ik las net ook al ergens dat een slachtoffer bij iemand door het dak in een keuken was beland.Daar is ook een foto van.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 19 juli 2014 @ 11:18:

[...]

Ik las net ook al ergens dat een slachtoffer bij iemand door het dak in een keuken was beland.Op verschillende filpmjes zie je debris uit de lucht vallen nadat het vliegtuig al op de grond ''ligt''.
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juli 2014 @ 10:36:

Ik weet niet of dit gister hier al is geplaatst. Wel heb ik hier die tweet gelezen wat een D-reizen medewerkster had getweet, ik las net pas dit;

D-Reizen betreurt tweet 'drukke' medewerker

AMSTERDAM -

Reisorganisatie D-Reizen is een onderzoek begonnen naar een tweet die een medewerker woensdag plaatste. De vrouw twitterde als reactie op de ramp met vlucht MH17: ,,OMG! Wat erg....... Nog drukker op het werk de aankomende tijd!"

De tweet leidde tot veel verontwaardiging. Dat betreurt D-Reizen, zo zegt een woordvoerder tegen het Algemeen Dagblad: ,,Wij delen de inhoud absoluut niet en nemen er hoe dan ook afstand van, op welke manier het bericht ook tot stand is gekomen."

Zeker 22 passagiers van rampvlucht MH17 hadden hun reis geboekt via D-Reizen.

Die zou van mij ontslag krijgen.

Ja, natuurlijk, wij sturen hier iedere dag vliegtuigen vol lijken naar Kuala Lumpur...

http://www.powned.tv/nieu ... rs_crash_waren_al_do.html
Dit vind ik wel een goed stuk.

http://www.geenstijl.nl/m ... h17_social_media_fuc.html
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Die column van Youp van 't Hek vind ik niks overigens.
@cupcakegirl: niet eens met de column van Youp. Dat gezeur om slachtoffers bij Gaza etc. Dat is ook heel heel erg, absoluut waar. Maar het is logisch dat er meer aandacht is voor deze ramp, dat mensen dit (ook) heel heel erg naar vinden, terwijl het dodental in schril contrast staat met de ooorlog daar. Dit si dichtbij, hier zijn zoveel Nederlanders direct door getroffen.

Meestel ben ik het eens met Youp, nu even niet. Hij kraamt onzin uit, vind ik. Gaat ie BN'ers afzeiken omdat ze er over tweeten maar schrijft er zelf een column over.
quote:missesjn schreef op 19 juli 2014 @ 11:30:

Meestel ben ik het eens met Youp, nu even niet. Hij kraamt onzin uit, vind ik. Gaat ie BN'ers afzeiken omdat ze er over tweeten maar schrijft er zelf een column over.Dit inderdaad. Ik zie liever BN'ers die gewoon zonder omhaal hun medeleven uiten dan BN'ers die andere BN'ers afzeiken omdat zij hun medeleven uiten, om dan zelf nog snel even te melden dat ze het ook echt wel heel erg vinden.
Ja vind je? Hoezo? Vooral de laatste alinea, daar ben ik het zo mee eens!
Obama grijpt deze situatie nu juist aan om in te kunnen grijpen daar en druk te zetten. Maar goed laat hem maar denk ik dan, er moeten toch stappen ondernomen worden eindelijk eens.

Wat is de bevolking in oekraine lief trouwens
.
@cupcakegirl: ja vind ik. Laatste alinea staat precies wat ik ik bedoel. Al die andere dingen zijn ook erg, ook het wk tussen de favela's, ook Gaza, alle andere oorlogen waar ook ter wereld. Maar dit is IN Nederland, er zuhm bijna 200 Nederlanders dood. Misschien wel duizend mensen op de een of andere manier getroffen. Dat is dus dichtbij. We kennen misschien allemaal wel iemand die getroffen is, dus ik vind het logisch dat dit voor veel mensen erger is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven