Wat ga jij nu stemmen?

03-06-2025 09:41 879 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is weer zover dames, het kabinet is alweer (bijna) gevallen. Waarschijnlijk moeten wij dan weer naar de stembus. Ik had vorige keer op de PvdD gestemd, maar sinds dat nauwelijks effect had op de uitkomst ga ik dit keer strategischer op een veel grotere linkse partij stemmen. Gaat iemand het ook over een andere boeg gooien? Of blijf je bij je vorige keuze?
fanta1996 wijzigde dit bericht op 03-06-2025 09:52
1.12% gewijzigd
Zou Timmerfrans zich nog wel verkiesbaar stellen? Is inmiddels ook 64, en omdat hij bij een heel groot van de bevolking blijkbaar slecht ligt is het misschien tijd voor een nieuwe lijsttrekker bij GL/PVDA. Ik snap trouwens er niet zoveel van waarom hij tegenwoordig de nieuwe kop van Jut is, maar hadden sommige mensen na Kaag een nieuwe zondebok nodig.
AliM schreef:
07-06-2025 20:41
Zou Timmerfrans zich nog wel verkiesbaar stellen? Is inmiddels ook 64, en omdat hij bij een heel groot van de bevolking blijkbaar slecht ligt is het misschien tijd voor een nieuwe lijsttrekker bij GL/PVDA. Ik snap trouwens er niet zoveel van waarom hij tegenwoordig de nieuwe kop van Jut is, maar hadden sommige mensen na Kaag een nieuwe zondebok nodig.

Ik hoorde hem wel zeggen dat hij het graag wil doen. Ik betwijfel of hij de juiste persoon is. Ik heb geen echt idee wie anders en zit net de kandidatenlijst te bekijken en mijn oog valt op Lisa Westerveld. Zeer betrokken bij het onderwijs, en een jonge frisse kijk kan zeker geen kwaad. Misschien juist wel iets positiefs.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
MrsM schreef:
07-06-2025 20:55
Ik hoorde hem wel zeggen dat hij het graag wil doen. Ik betwijfel of hij de juiste persoon is. Ik heb geen echt idee wie anders en zit net de kandidatenlijst te bekijken en mijn oog valt op Lisa Westerveld. Zeer betrokken bij het onderwijs, en een jonge frisse kijk kan zeker geen kwaad. Misschien juist wel iets positiefs.
Of misschien een Nederlandse Heidi!
MrsM schreef:
07-06-2025 20:55
Of misschien een Nederlandse Heidi!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven