Weeralarm!!

donderdag 20 augustus 2009 om 13:56

donderdag 20 augustus 2009 om 13:57
quote:amandroe schreef op 20 augustus 2009 @ 13:47:
De logeerpoes hier die normaal gesproken niet van haar plek te krijgen is is zeer onrustig. Ze rent de hele tijd als een gek heen en weer. Wie weet komt het door het weer of ze is toch een beetje gek geworden......
Heeft mijn luie donder nog geen last van
De logeerpoes hier die normaal gesproken niet van haar plek te krijgen is is zeer onrustig. Ze rent de hele tijd als een gek heen en weer. Wie weet komt het door het weer of ze is toch een beetje gek geworden......
Heeft mijn luie donder nog geen last van

donderdag 20 augustus 2009 om 14:00
In omgeving Rotterdam is het volgens mij heel benauwd (ik zit in de airco in een pand waar geen ramen open kunnen en ik voel het gewoon benauwd worden). Buiten is het veel sluierbewolking en af en toe een voorzichtig zonnetje. Ik zie wel een enkele druppel op de ramen.
Ik kan vrij ver kijken richting het zuidwesten, maar ik zie nog geen onweer aankomen.
Ik kan vrij ver kijken richting het zuidwesten, maar ik zie nog geen onweer aankomen.

donderdag 20 augustus 2009 om 14:05
haha... die van ons heeft nu toch besloten te gaan relaxen. ze ligt hier semi ontspannen opgevouwen tussen mijn been en de armleuning van de bank me een beetje stomzinnig aan te kijken. tis jammer dat ik niet veel mag lopen anders zou ik mijn fototoestel opzoeken om een foto te maken... het ziet er zo grappig uit.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
donderdag 20 augustus 2009 om 14:05
Zat idd ook op buienradar te kijken en het lijkt NL voorlopig nog voorbij te trekken. Hier in Salland ook mooie blauwe lucht. Net even naar buiten (voor het eerst sinds 8.00 vanochtend) en jeetje zeg, wat een oven hier! Hele dikke warme vochtige lucht. Dan is het bij mij op kantoor toch nog best koel!
(alles is relatief)
(alles is relatief)

donderdag 20 augustus 2009 om 14:07
Er hangt een grote sliert bewolking net buiten Belgie. Als die omhoog gedrukt wordt over ons heen, dan zou het toch wel kunnen. Zou wel gek zijn als alle voorspellingen niet blijken te kloppen he? Gebeurt natuurlijk wel vaker maar nu zijn ze allemaal wel erg eensgezind. Polletje van maken maar
, wie denkt van wel en wie denkt van niet?

donderdag 20 augustus 2009 om 14:12
donderdag 20 augustus 2009 om 14:12
quote:missmysterious31 schreef op 20 augustus 2009 @ 14:09:
Onweer, gatsie, ik kan er niks aan doen maar ben er toch ontzettend benauwd voor!
Wie nog meer?
Volgens mij heb ik een ware fobie er voor, wil er vanaf verdorie!
Hier in Friesland trouwens nog rustig, zeer warm en zonnig.
Hou dr ook niet heel erg van... maar ben gelukkig niet alleen thuis, dat scheelt wel!
Krijg trouwens steeds meer het vermoeden dat het hier in Friesland ook allemaal wel mee gaat vallen...
Onweer, gatsie, ik kan er niks aan doen maar ben er toch ontzettend benauwd voor!
Wie nog meer?
Volgens mij heb ik een ware fobie er voor, wil er vanaf verdorie!
Hier in Friesland trouwens nog rustig, zeer warm en zonnig.
Hou dr ook niet heel erg van... maar ben gelukkig niet alleen thuis, dat scheelt wel!
Krijg trouwens steeds meer het vermoeden dat het hier in Friesland ook allemaal wel mee gaat vallen...