Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

A'dam Zuidoost: sluierbewolking (al een paar uur) wordt steeds dikker. Ook de wind lijkt iets harder te worden. Mh. Zuu het dan toch?
Het trekt van het zuidwesten naar het noordoosten zeggen ze dus heel misschien valt het hier mee. 't Is hier nu al 36 graden in de zon. Midden Limburg dan, maar daar is het dan ook meestal het heetst.

Pffft. Ik zit heerlijk koel binnen.
*
Tegen Amsterdam aan en nog heet en zon. Grrrrr. Geef mij alsjeblieft veel regen en hagel. Oja en veel koelte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:amandroe schreef op 20 augustus 2009 @ 13:47:

De logeerpoes hier die normaal gesproken niet van haar plek te krijgen is is zeer onrustig. Ze rent de hele tijd als een gek heen en weer. Wie weet komt het door het weer of ze is toch een beetje gek geworden......

Heeft mijn luie donder nog geen last van

Mijn onweerhatende hond ligt nog rustig buiten...
Omgeving Eindhoven: begint beetje te waaien. Wel nog erg benauwd! Wilde naar het zwembad niet gedaan ivm voorspelling. Wel spijt van nu...
quote:misschicken schreef op 20 augustus 2009 @ 13:58:

Mijn onweerhatende hond ligt nog rustig buiten...Mijne onder de tafel dus. En die is ook echt panisch voor alles wat knalt.
Thermometer die nu in de schaduw hangt geeft al 38 graden aan. Als je buiten komt is het alsof er een hete deken over je heen wordt gegooid. Ga nog effe zwemmen nu het nog kan.
In omgeving Rotterdam is het volgens mij heel benauwd (ik zit in de airco in een pand waar geen ramen open kunnen en ik voel het gewoon benauwd worden). Buiten is het veel sluierbewolking en af en toe een voorzichtig zonnetje. Ik zie wel een enkele druppel op de ramen.

Ik kan vrij ver kijken richting het zuidwesten, maar ik zie nog geen onweer aankomen.
De ene interesseert het niks, dat onweer, maar die andere komt echt wel binnen onder de eettafel liggen als hij onweer ruikt.
Omgeving Leeuwarden:

onbewolkt en het waait niet harder dan vanochtend. Wel heel veel boeren die met een rotvaart door onze straat rijden om het graan, stro en de aardappelen nog voor de regen van het land te krijgen.
Als je de buienradar ziet dan trekt de meeste ongezelligheid toch naar boven toe

maar wie weet... de weerkenners zeggen het ook niet voor niks.
Stressed is just desserts spelled backwards
groningen update, nog steeds benauwd, stevig briesje, sluierbewolking.

*gaat nog maar een wasje ophangen voor het echte werk losbarst*
haha... die van ons heeft nu toch besloten te gaan relaxen. ze ligt hier semi ontspannen opgevouwen tussen mijn been en de armleuning van de bank me een beetje stomzinnig aan te kijken. tis jammer dat ik niet veel mag lopen anders zou ik mijn fototoestel opzoeken om een foto te maken... het ziet er zo grappig uit.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Zat idd ook op buienradar te kijken en het lijkt NL voorlopig nog voorbij te trekken. Hier in Salland ook mooie blauwe lucht. Net even naar buiten (voor het eerst sinds 8.00 vanochtend) en jeetje zeg, wat een oven hier! Hele dikke warme vochtige lucht. Dan is het bij mij op kantoor toch nog best koel!

(alles is relatief)
Er hangt een grote sliert bewolking net buiten Belgie. Als die omhoog gedrukt wordt over ons heen, dan zou het toch wel kunnen. Zou wel gek zijn als alle voorspellingen niet blijken te kloppen he? Gebeurt natuurlijk wel vaker maar nu zijn ze allemaal wel erg eensgezind. Polletje van maken maar ;), wie denkt van wel en wie denkt van niet?
Onweer, gatsie, ik kan er niks aan doen maar ben er toch ontzettend benauwd voor!

Wie nog meer?

Volgens mij heb ik een ware fobie er voor, wil er vanaf verdorie!

Hier in Friesland trouwens nog rustig, zeer warm en zonnig.
Ik vind het juist echt prachtig! Heerlijk! (wel zolang ik binnen zit trouwens.. buiten vind ik die échte harde onweersbuien niet echt prettig)
Ik denk wel dat het komt maar later op de dag. Ze noemden dat het rond een uur of 2 in het gehele land al kon onweren maar dat klopt dus echt niet!
Hier (zuid-holland) is het buiten echt bloedverziekend heet en erg benauwd. Deuren hou ik dicht en de ventilator aan en dan is het binnen best te doen. *even snel naar de lucht kijken* Bewolkt en en een klein beetje wind. Heb toch alles al naar binnen gehaald voor de zekerheid.
quote:missmysterious31 schreef op 20 augustus 2009 @ 14:09:

Onweer, gatsie, ik kan er niks aan doen maar ben er toch ontzettend benauwd voor!

Wie nog meer?

Volgens mij heb ik een ware fobie er voor, wil er vanaf verdorie!

Hier in Friesland trouwens nog rustig, zeer warm en zonnig.

Hou dr ook niet heel erg van... maar ben gelukkig niet alleen thuis, dat scheelt wel!

Krijg trouwens steeds meer het vermoeden dat het hier in Friesland ook allemaal wel mee gaat vallen...
*
Ik kom net van het strand af (Noordwijk), was echt bloedheet. Verder een beetje sluierbewolking en het begint wel wat harder te waaien...Ben ook benieuwd of het echt gaat losbarsten!
Het valt meestal wel mee hier in Friesland, hopelijk nu ook. Al is de verkoeling van harte welkom hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven