Wie is er nog wakker...

25-06-2011 01:58 192 berichten
Op dit mooie tijdstip??
Alle reacties Link kopieren
Ik.

Lief katje heb je als avator, ik heb hier zijn lookalike op schoot liggen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik ook
Ik...een hele bijzondere avond achter de rug. Ik had bezoek van een vriendin die ik 20 jaar niet had gezien. Zij heeft destijds -onder invloed van haar toenmalige vriend- onze vriendschap verbroken.

Toe ik om 20.00 uur de deur opende en haar zag, vielen die 20 jaar weg en was de klik er weer, net als toen destijds.

Ze is net weg en we zijn tot de conclusie gekomen dat die vriendschap die we toen hadden, er nog steeds is....
Wat mooi Namma .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat bijzonder Nammma, fijn zeg!
Oh wat mooi, dat zijn de goede vriendschappen.

Dank je Enn... Hij is ondertussen al flink gegroeid. We hebben er 2. Mooie beesten
Ja, echt bijzonder. We hebben elkaar ook flink geknuffeld. We deelden destijds alles -behalve het bed- samen. We hebben herinneringen opgehaald, verteld hoe ons leven is verlopen sindsdien. Haar huidige man kwam haar ophalen en trof twee blije -lichtelijk aangeschoten-vrouwen aan, die erg blij zijn dat de vriendschap vernieuwd/hernieuwd is!

We ontdekten dat we nooit alcohol drinken als we alleen zijn, maar we hebben deze avond elk een fles wijn gedronken....en gelachen dat we hebben!
Namma: wat een lekker gevoel moet dat zijn!
Wauw wat een memorabele avond voor jullie. Ik hoop dat jullie weer als vanouds van elkaar mogen gaan genieten.
Ik ook, maar ga zo naar bed. Leuke avond met vrienden gehad.

Wat een mooi verhaal Namma!

Ik heb hetzelde meegemaakt, alleen zat er bij ons niet zo lang tussen. Onze breuk duurde 5 jaar. Nu weer super close!
Ja, toen zij destijds de vriendschap verbak, heb ik echt een rouwproces doorlopen. Omdat mijn dochter wilde weten hoe het met haar zoon ging (zij waren ook hele goede vrienden destijds), hebben we dus weer contact gekregen.

Sinds die vriendschap met haar "over" was, heb ik ook nooit meer zo'n vriendschap gekend, tot vanavond. En zij had hetzelfde gevoel. Heel, heel bijzonder...
Ik ben nog wakker omdat mijn vriend en een vriend van hem stoned zitten te wezen in ons flatje. Ik lig al in m'n bed, maar hoor alles..
Ja, ik denk dat deze vriendschap hernieuwd is, anders en zeker zo waardevol is. Allebei wijzer en volwassen.

Ik heb een week achter de rug van hernieuwde dingen.

Deze vriendschap én een oude vlam die ik na 25 jaar weer heb gevonden en die me belde....
Wat apart dat zulke dingen dan in een week gebeuren.
Ik.

Ben nu een zak chips aan het eten om te zorgen dat de omgeving wat minder draait. En daarna moet ik besluiten of ik ga slapen en rond 7 uur de wekker zet, of dat ik wakker blijf en morgenmiddag ga slapen.
Liever elitair dan een pauper!
Kalliope: de omgeving minder draait? Teveel gedronken?
quote:Kalliope schreef op 25 juni 2011 @ 02:16:

Ik.

Ben nu een zak chips aan het eten om te zorgen dat de omgeving wat minder draait. En daarna moet ik besluiten of ik ga slapen en rond 7 uur de wekker zet, of dat ik wakker blijf en morgenmiddag ga slapen.wakker blijven en morgen gaan slapen?Ben je wappie ofzo?
quote:Kalliope schreef op 25 juni 2011 @ 02:16:

Ik.

Ben nu een zak chips aan het eten om te zorgen dat de omgeving wat minder draait. En daarna moet ik besluiten of ik ga slapen en rond 7 uur de wekker zet, of dat ik wakker blijf en morgenmiddag ga slapen.Was het gezellig?
Ik, maar ik duik zo het bed in.

Een heerlijke avond gehad met mijn lieve vriend.

Pas van 7 juni zijn we samen, maar telkens als ik bij hem ben, voel ik me heel gelukkig.

En daar geniet ik nu nog even van.
Ik ben ook nog wakker. Geen idee waarom. Had eigenlijk al uren geleden in mijn bedje moeten liggen.
Oehoe, hier nog een nachtuil.
In m'n bedje lig ik wel, alleen het slapen lukt niet
Wat leuk swimskin lekker genieten maar

Ik ga nu echt slapen, ik lijk wel gek het is al half drie.

Slaap lekker!
Nee Miekie, ik drink nooit teveel. Ik drink overigens ook nooit te weinig. Ik drink altijd precies genoeg.

In andere woorden: heel gezellig Enn. Maar ik moet morgen om kwart over 8 de bus hebben ofzo voor mijn laatste yogales voor de zomervakantie van twee maandem, da's een beetje jammer
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven