Wie is er nog wakker...
zaterdag 25 juni 2011 om 02:01
Ik...een hele bijzondere avond achter de rug. Ik had bezoek van een vriendin die ik 20 jaar niet had gezien. Zij heeft destijds -onder invloed van haar toenmalige vriend- onze vriendschap verbroken.
Toe ik om 20.00 uur de deur opende en haar zag, vielen die 20 jaar weg en was de klik er weer, net als toen destijds.
Ze is net weg en we zijn tot de conclusie gekomen dat die vriendschap die we toen hadden, er nog steeds is....
Toe ik om 20.00 uur de deur opende en haar zag, vielen die 20 jaar weg en was de klik er weer, net als toen destijds.
Ze is net weg en we zijn tot de conclusie gekomen dat die vriendschap die we toen hadden, er nog steeds is....

zaterdag 25 juni 2011 om 02:05
Ja, echt bijzonder. We hebben elkaar ook flink geknuffeld. We deelden destijds alles -behalve het bed- samen. We hebben herinneringen opgehaald, verteld hoe ons leven is verlopen sindsdien. Haar huidige man kwam haar ophalen en trof twee blije -lichtelijk aangeschoten-vrouwen aan, die erg blij zijn dat de vriendschap vernieuwd/hernieuwd is!
We ontdekten dat we nooit alcohol drinken als we alleen zijn, maar we hebben deze avond elk een fles wijn gedronken....en gelachen dat we hebben!
We ontdekten dat we nooit alcohol drinken als we alleen zijn, maar we hebben deze avond elk een fles wijn gedronken....en gelachen dat we hebben!
zaterdag 25 juni 2011 om 02:08
zaterdag 25 juni 2011 om 02:10
Ja, toen zij destijds de vriendschap verbak, heb ik echt een rouwproces doorlopen. Omdat mijn dochter wilde weten hoe het met haar zoon ging (zij waren ook hele goede vrienden destijds), hebben we dus weer contact gekregen.
Sinds die vriendschap met haar "over" was, heb ik ook nooit meer zo'n vriendschap gekend, tot vanavond. En zij had hetzelfde gevoel. Heel, heel bijzonder...
Sinds die vriendschap met haar "over" was, heb ik ook nooit meer zo'n vriendschap gekend, tot vanavond. En zij had hetzelfde gevoel. Heel, heel bijzonder...

zaterdag 25 juni 2011 om 02:12

zaterdag 25 juni 2011 om 02:19
quote:Kalliope schreef op 25 juni 2011 @ 02:16:
Ik.
Ben nu een zak chips aan het eten om te zorgen dat de omgeving wat minder draait. En daarna moet ik besluiten of ik ga slapen en rond 7 uur de wekker zet, of dat ik wakker blijf en morgenmiddag ga slapen.wakker blijven en morgen gaan slapen?Ben je wappie ofzo?
Ik.
Ben nu een zak chips aan het eten om te zorgen dat de omgeving wat minder draait. En daarna moet ik besluiten of ik ga slapen en rond 7 uur de wekker zet, of dat ik wakker blijf en morgenmiddag ga slapen.wakker blijven en morgen gaan slapen?Ben je wappie ofzo?
zaterdag 25 juni 2011 om 02:20
quote:Kalliope schreef op 25 juni 2011 @ 02:16:
Ik.
Ben nu een zak chips aan het eten om te zorgen dat de omgeving wat minder draait. En daarna moet ik besluiten of ik ga slapen en rond 7 uur de wekker zet, of dat ik wakker blijf en morgenmiddag ga slapen.Was het gezellig?
Ik.
Ben nu een zak chips aan het eten om te zorgen dat de omgeving wat minder draait. En daarna moet ik besluiten of ik ga slapen en rond 7 uur de wekker zet, of dat ik wakker blijf en morgenmiddag ga slapen.Was het gezellig?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 25 juni 2011 om 02:29
zaterdag 25 juni 2011 om 02:29
Nee Miekie, ik drink nooit teveel. Ik drink overigens ook nooit te weinig. Ik drink altijd precies genoeg.
In andere woorden: heel gezellig Enn. Maar ik moet morgen om kwart over 8 de bus hebben ofzo voor mijn laatste yogales voor de zomervakantie van twee maandem, da's een beetje jammer
In andere woorden: heel gezellig Enn. Maar ik moet morgen om kwart over 8 de bus hebben ofzo voor mijn laatste yogales voor de zomervakantie van twee maandem, da's een beetje jammer
Liever elitair dan een pauper!