Wie is er nog wakker...

25-06-2011 01:58 192 berichten
Op dit mooie tijdstip??
Hahaha das ook klote.. Weg gaan voordat je uitgedanst bent..

Ik heb me prima vermaakt met mijn simulatiemensjes.. Heb weer ff lekker voor god gespeeld .. Lang leve de controle haha.

Nee maar ik baal wel. Ik heb het idee dat mijn sociale leven zich een beetje afspeelt binnen 1 bepaald kringetje, en uitgaan was een fijne afwisseling geweest..

Ik heb gewoon ook geen zin om te slapen omdat ik dan eerst een halfuur lig te malen over dingen waar ik überhaupt niet aan wil denken. Dus wachten tot ik zo moe ben dat dat niet gebeurt.. Ik houd dus nu een wedstrijdje met m'n lijf .. Welke het als eerste op geeft...

Blijf je nog lang wakker? Ik heb gisteren rond 5en een prachtige zonsopkomst gezien..
De zonsopgang is 1 van de mooiste dingen die er is. Zeker in deze tijd van het jaar, met al de fluitende vogeltjes.

Ook ik ga pas slapen wanneer ik moe ben. Loop nu een beetje door m'n muziek te dwalen. Weet niet precies waar ik zin heb.

Wat is jouw voorkeur?
Ik houd van bijna alle muziek.. Rock, Soul, Jazz, R&B, House...

Het is totaal afhankelijk van mijn stemming :-) ..

Wat luister jij nu? Ik heb Adele opstaan..
Ik heb momenteel een cd op staan die door een vriend is samengesteld. Van Linking Park tot The Beatles. Mijn smaak is ook vrij breed. Alleen death metal en hakkuh heb ik niks mee.
Haha ik heb leren hakkuh op de vereniging.. Fantastisch.. Maar alleen als het 1 nr'tje gek doen is..

Het wordt hier langzaam rood in het oosten ..

Is je ooit opgevallen dat de zons op en ondergang de kleuren van de regenboog vertonen? Het diepe blauw van de nacht of avond is de laatste en de langste kleur.

Dat viel me voor het eerst op toen ik in America op een enorm lange snelweg reed :-) ..
Alle reacties Link kopieren
Ikke
Ikke! Net terug van de TTnacht
Of slapen jullie nu al?

Ik wilde gaan slapen, maar het lukt gewoon niet ...
Daar heb je meer ruimte om de horizon te zien, en mss minder lichtvervuiling. Ik woon in de stad, er is te veel licht om de puurheid te zien.

Maar jij hebt leren hakkuh op de vereniging. Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag? Ik ben 40 plus en de house en hakkuh kwam eind jaren 80, begin 90 op.
Cool! Er is nog iemand wakker ... TT nacht Gaaf!
Ik ben er nog de nachtuil
Ow, Viva lag er trouwens bij mij uit. Mobiel en via netbook.

Jipenjans, waarom nog wakker?
Goena, hello!
ik denk elke keer dat Audrey een vrouw is hahaa
hoe kom je op je nick?
Eefje, bier en bonnen gescoord?
Waarom? Mijn avond is anders verlopen als verwacht. Ik had me voor de tv geinstalleerd, wijntje erbij en pizza besteld. Toen belandde ik even op msn en heb de hele avond/nacht zitten kletsen ... heerlijk!

En eigenlijk moet ik nu gewoon gaan slapen, maar had nog heel even geen zin. En waarom jullie nog wakker?
Ik ben ook een vrouw. Veel profielen zijn geinfecteerd met een bug, dus die info klopt niet. Mijn nick heb ik gejat uit een boek.
Weet je waar de naam Audrey me aan doet denken?
iedereen mag meeraden haha

Iedereen mag meeraden
Eigenlijk moet ik gewoon gaan slapen, moet morgen op tijd weer op maar wilde nog even snel kletsen...
Ah, leuk dat je geen saaie avond hebt gehad J&J.

Ik ben op stap geweest en zit nu thuis nog ff muziek te luisteren.
er zijn teveel moeten jip
Sorry Goena ... ik heb het forum verder niet gelezen en heb gewoon ingebroken ... Wat kunnen we winnen?
ik ben ook weg geweest we haddeen woodstock in t klein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven