Wie is er nog wakker...

25-06-2011 01:58 192 berichten
Op dit mooie tijdstip??
Haha J&J, jij gaat een vaste klang worden.

Leuk dat je hier vriendschappen kunt sluiten.

Dat was niet mijn insteek toen ik hier kwam maar ik heb heel wat mailmaatjes hier en een paar mensen die ik ook IRL ken. Heel apart.
Alle reacties Link kopieren
ik ben eerlijk ik gebruik soms harddrugs maar geen trippende middelen.
ik ken ook veel mensen via internet maar ook veel spontaan via festivals of concerten. Ik kom altijd weer terug met een vreemde vogel en denkt me vriend hoe dat ze dat toch? En hoe durft ze dat. Nou ik was vroeger bang echt bang
Aubrey, ik snap je helemaal. Vreemd genoeg ...

Op een of andere manier trekt dit en vind ik het leuk en ja, verslavend ...

Vorige week dus iemand leren kennen via het forum en veel ge-msnd en het klikt gewoon. Ik moet nog aan het idee wennen, maar vind het echt leuk. En zoals ik als zei: ik moet eigenlijk gewoon gaan slapen maar heb nog heel even geen zin
Goena, coke en xtc. Dat eerste vind ik niet echt bijzonder, het tweede vind ik erg prettig, af en toe dan

En jij?

J&J, voor mij was dat alles vorig jaar ook nieuw. Gebruikte voorheen internet alleen voor nuttige dingen. Voor mij ging er ook een wereld open.
Vanavond heb ik een bi meisje en een vriendn van haar ontmoet op een feestje/ woodstock. Hele tijd mee staan ouwwehoeren en meegesleept naar de droeg van me zus. Daarna bij de VW bus gezet en port gedronken. Maar ik ben nog wakker ik haat dronken zijn.
quote:jipenjans schreef op 25 juni 2011 @ 04:21:

Cool! Er is nog iemand wakker ... TT nacht Gaaf! Ja was best weer gezellig dit jaar. En natuurlijk zo stom geweest om koffie te drinken ipv alcohol, ha ha
Weet je Goena? Ik heb mijn forumervaring van vorige week op mijn werk verteld, maar dat snapt gewoon werkelijk niemand. Zij denken dat je op internet alleen maar foute mensen ontmoet ... en goed, dat dacht ik ook een beetje. Maar wie niet waagt ...

Alhoewel ik nog steeds niet weet met wie ik praat ... misschien ben je wel een oude man van 70 haha
ik heb speed en xtc gedaan vroeger. tegenwoordig alleen nog maar coke. Ik blijf er wakker van en energiek, vrolijk. Van te veel drank word ik ziek.
Koffie op de TT? Moest je nog rijden?
Goena, ben je daarom nog wakker? haha
nee jip ik ben een vrouwke van 32
Goena, echt dronken zijn is ook niet leuk. Ik zorg dat ik nuchter ben wanneer ik naar bed ga. Dat slaapt beter.
Sorry Goena, zulke dingen deel ik liever niet via het forum ...
Oh, en ik ben een Brabants vrouwke van 33
Vingers opsteken wie hier de vieze oude man van 70 is
Go Aubrey !!!

Waarom ben jij eigenlijk nog wakker?
Ik kom ook uit Brabant.
ik had jullie als vriend toegevoegd

Alleen zie ik jullie niet. Heb ik wat fouts gedaan?

Jip, Ik lig aan grens van braboland
ah allemaal dichtbij wat leuk!
Goena, als vriend toegevoegd? Hoe dan? Jij kunt mij toch niet vinden of fb of zo? Waarom wil je me toevoegen? msnen?
als jullie mijn berichtjes hebben gevolgd weten jullie waar ik woon hahahahaha
ik ben nog wakker omdat ik altijd laat op ben, en vanavond heb ik een pilletje op (en daar zit wat speed in). En heb liefdesverdriet.
Ik woon in de hoofdstad !!! Dat durf ik wel te zeggen hahaha
Ow Goena, dat komt zo even niet bij me boven, die berichtjes van jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven