Wie is er nog wakker...

25-06-2011 01:58 192 berichten
Op dit mooie tijdstip??
Pcies Goena, in het weekend is er geen moeten.
Alle reacties Link kopieren
wie is nog actief nu?
Audrey mag ik wel denk ik
Ik had vorige week voor het eerst in mijn leven een topic geopend (soortgelijk als deze) en de hele nacht zitten kletsen. Er is een wereld voor me open gegaan haha
Waar doet de naam Audrey aan denken?

(ik ben AuBrey trouwens)

Wat is Woodstock in het klein? Sex, drugs and rock & roll?
Grappig, want ik had echt het idee dat iedereen slaapt op dit tijdstip ...
o ik ben trouwens al langer lid van vandaag maar ik h eb altijd ruzie met inloggen

Nu nieuwe naam en ww en die opgeslagen in me ww map in de mail. maar ik was Jungle julie voorheen.
Audrey Hepburn?
Haha J&j, welk topic was dat en waarom moet je morgen vroeg op?
o jeeeee ik zie het nu ja. Geen Audrey haha. Andrey is mijn heldinn van Twin Peaks kent iemand dat?
Profiel15 berichtenVoeg toe als contact25-06-2011, 04:29

--------------------------------------------------------------------------------

Ik had vorige week voor het eerst in mijn leven een topic geopend (soortgelijk als deze) en de hele nacht zitten kletsen. Er is een wereld voor me open gegaan haha

Vaker komen of mensen toevoegen op msn
Ik lees al jaren mee maar nooit iets mee gedaan alleen heel veel van geleerd ...

En vorige week kon ik niet slapen en heb ik een poging gedaan en echt gelachen ... Zo leuk om te kletsen met mensen die je helemaal niet kent. Vandaar dat ik hier nog even ben ... Nog een wijntje dan haha
Jungle Julie wel ooit gezien. Leuke naam.

Geen Audrey Hepburn. I wish.
ik maak altijd veel vriendjes. Vanavond ook weer met een paar standhouders

nog een portje met ze gedronken bij de oldtimer VW bus zo relaxed
Dat is dus het grappige ... ik heb de hele avond/nacht gekletst via msn met iemand die ik vorige week hier op het forum had ontmoet. Echt geweldig! Ik doe dat niet snel en vertrouw natuurlijk niet zomaar iedereen maar het klikte gewoon
I Twin Peaks. Heb de cd nog ergens. Die vind ik altijd fijn tijdens het strijken. Say what???!!

J&J, het forum kan ernstig verslavend zijn.
sex drug en rock n roll? Nee woodstock was vooral drug en sex. Volgens mij werd er toen veel lsd gebruikt. Lijkt me zo raar weet je dat?
Ik moet heel erg wennen aan het feit dat ik alles op moet schrijven. Ik ben beter in 'live' kletsen dan opschrijven, maar alles went ... en wie kun je op dit tijdstip nog bellen?
Zeldzaam zeer zeldzaam Twin Peaks maatjes
Jip zo ben ik ooit begonnen met msn. Ik vond het raar en vreemd
Audrey, helaas moet ik je helemaal gelijk geven. Ik wil/moet al lang naar bed maar vind dit veel te gezellig en wie weet ...

Echt, dit is helemaal nieuw voor me maar ik vind het leuk ....

Nog even dan haha
LSD durf ik niet. Te oncontroleerbaar.
Wel iets anders geprobeerd?
Goena, ik heb vorige week voor het eerst ge-msnt. Ik zit op facebook en hyves, heb hotmail en zit veel achter de computer (werk) maar dit is echt nieuw

Klinkt echt raar, maar er gaat een wereld voor me open. En zo leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Mijn eerste topic was een succes ... haha
LSD? Nooit gedaan ... maar ben een heel klein beetje niewsgierig ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven