Arnhem en omgeving!!

29-06-2008 13:31 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi!

Leuk dat je even de tijd neemt om mijn berichtje te lezen :-)

Ik (24) heb in april het limburgse leven ingeruild voor het gelderse, waar ik ben gaan samenwonen met mijn vriend. Het wonen/werken bevalt me erg goed hier in arnhem, alleen mis ik nog wel wat leuke, gezellige contacten hier in de buurt. Dus het lijkt me erg leuk om via dit forum wat nieuwe contacten op te doen, die nog wel een gaatje vrij hebben in hun agenda.. of hun vriendenkring wat willen uitbreiden :-)

Dus wie heeft er zin om eens gezellig naar de film te gaan, terrasje te pakken, lekker ergens te gaan eten, avondje stappen, of gezellig bij elkaar op de koffie te gaan of samen koken??

Lijkt me leuk om wat van je/jullie te horen!! :-)

Groetjes, sanne
Kijk eens wat een mogelijkheden!

Kookclub Arnhem

Vriendinnen omgeving Arnhem/Nijmegen

vriendinnen omgeving Doetinchem/Arnhem

vriend-en/-innen,24-30jr,arnhem e.o?
hoi hoi!

Inderdaad een heleboel mogelijkheden! :-)

Ik had de berichten hier inderdaad al gelezen en ook een berichtje achter gelaten! erg leuk!

maar ik dacht laat ik zelfs eens iniatief nemen :-) en een berichtje hier plaatsen!

kom je hier ook uit de buurt? en al op een van bovenstaande berichten gereageerd?

Groetjes,

sanne
Hoi Sanne,

Inmiddels heb ik je (en de andere meiden die gereageerd hadden op de kook-club-oproep) een mailtje gestuurd met een voorstel om eens met z'n allen te gaan picknicken in't Sonsbeekpark! Lijkt me een leuke manier om elkaar eens te ontmoeten

Prinses op de Erwt
Peas on earth!
Ik voel soms wel een beetje de neiging om te reageren ja, Sanne, omdat ik in die buurt woon. Maar waarom? Ik heb al te weinig tijd voor mijn vriendinnen, en regelmatig een oppasprobleem omdat ik vaak 's avonds weg ben. Dus doe ik het toch maar niet.. Veel plezier in sonsbeek! (als ik daar nu langskom en een paar vrouwen zie picknicken zal ik steeds denken dat jullie het zijn ;-p)
Haha leuk ! Nu ga je dus in de weekenden even gluren of je picknickende vrouwen ziet

Als je van gedachten verandert, moet je je emailadres maar even vermelden, dan mail je alsnog als we iets hebben afgesproken
Peas on earth!
Ha meiden,

Is de picknick al geweest inmiddels? Het lijkt mij namelijk ook erg gezellig eens mee te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven