gezelligheid Purmerend e.o.
dinsdag 5 oktober 2010 om 14:16
Hoi hopelijk (hangt een beetje van mn baan af) ga ik binnenkort samenwonen met mijn lieverd in Purmerend. Hij woont er al een paar jaar, maar ik ken er, op hem na, niemand.
Leek me leuk om er al iets te gaan doen en mensen te leren kennen, zodat de overgang hopelijk niet zo groot is. Woon nu in de buurt van Den Haag. Ik houd van hardlopen (ben alleen geblesseerd), zwemmen, lezen, kletsen
Ben benieuwd! Ooh ja, ik ben zelf 34, werk fulltime en heb nog geen kids.
Hoeft natuurlijk niet precies Purmerend te zijn, omgeving is ook prima, mn fiets staat al in zijn schuur
Leek me leuk om er al iets te gaan doen en mensen te leren kennen, zodat de overgang hopelijk niet zo groot is. Woon nu in de buurt van Den Haag. Ik houd van hardlopen (ben alleen geblesseerd), zwemmen, lezen, kletsen
Ben benieuwd! Ooh ja, ik ben zelf 34, werk fulltime en heb nog geen kids.
Hoeft natuurlijk niet precies Purmerend te zijn, omgeving is ook prima, mn fiets staat al in zijn schuur
vrijdag 8 oktober 2010 om 19:54
Hoi,
ik heet Esther , ik ben 31 jaar oud en ik woon in Berkhout, dat is een dorp vlakbij Hoorn. Dat is alleen 20 min. rijden met de auto. Ik weet niet of dat een probleem is?
Ik ben gek op dieren, steden bezoeken en sieraden maken.
Ik heb een parttime baan bij een museum en ik heb een eigen bedrijf.
Het lijkt me leuk om wat van jou te horen.
Groetjes Esther
ik heet Esther , ik ben 31 jaar oud en ik woon in Berkhout, dat is een dorp vlakbij Hoorn. Dat is alleen 20 min. rijden met de auto. Ik weet niet of dat een probleem is?
Ik ben gek op dieren, steden bezoeken en sieraden maken.
Ik heb een parttime baan bij een museum en ik heb een eigen bedrijf.
Het lijkt me leuk om wat van jou te horen.
Groetjes Esther
vrijdag 5 november 2010 om 19:57
het lijkt me leuk om met jullie te mailen. Mijn mailadres is estherwiersma63@hotmail.com.
Groetjes Esther
Groetjes Esther
donderdag 9 december 2010 om 19:04
Hoi Esther en Hester,
Jemig, shame on me... een tijd lang kwam er geen reactie op mn oproepje en na een paar weken heb ik t maar gelaten. Vanavond dacht ik "laat ik s kijken" en toen zag ik opeens jullie reactie... Echt leuk om van je/jullie te horen. Het lijkt me leuk om te horen of jullie nog steeds zin hebben in een beetje gezelligheid. Ben inmiddels druk aan het solliciteren. Wel spannend eigenlijk.
Hopelijk zijn jullie actiever op de site dan ik
Jemig, shame on me... een tijd lang kwam er geen reactie op mn oproepje en na een paar weken heb ik t maar gelaten. Vanavond dacht ik "laat ik s kijken" en toen zag ik opeens jullie reactie... Echt leuk om van je/jullie te horen. Het lijkt me leuk om te horen of jullie nog steeds zin hebben in een beetje gezelligheid. Ben inmiddels druk aan het solliciteren. Wel spannend eigenlijk.
Hopelijk zijn jullie actiever op de site dan ik
woensdag 29 december 2010 om 22:28
Hey hallo,
Het lijkt me heel leuk om jou / jullie te leren kennen. Ik ben 34, getrouwd, heb een zoon van 6 jaar en woon in Edam.
viola.van.baardwijk@gmail.com
Groetjes, Viola
Het lijkt me heel leuk om jou / jullie te leren kennen. Ik ben 34, getrouwd, heb een zoon van 6 jaar en woon in Edam.
viola.van.baardwijk@gmail.com
Groetjes, Viola