Groningen - Sportmaatje (beginner)

01-02-2009 01:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey!

Ik heb waarschijnlijk de afgelopen jaren onder een steen geleefd, want ik kwam er laatst pas achter dat er zoiets bestaat als F4F. Goedkoop fitnessen/sporten.

Nu ben ik zelf maatje 50 (ooh schande) en ik vroeg me af of er iemand is die een beetje hetzelfde is gevormd/gegroeid is als ik en die ook wat eraan wil doen, door te sporten in een fitnesscentrum.

Ik ben geen onzeker typje (ik vind mezelf wel mooi zelfs), maar heb gewoon de wind in mn kop en vind het tijd voor een nieuw tijdperk. Ik vind de Didi ook leuk, net als de Sting en ik wil er wel weer 's shoppen

Leeftijd is voor mij niet echt een issue, maar voor het geval jij het wel belangrijk vindt; ik ben 22 jaar.

Stuur even een berichtje in dit topic! Misschien kunnen we samen sporten in de stad

Smok!
Hey Puccini,

F4F???

Wat is dat eigenlijk??

Ken dat niet..

Ook ik kom uit groningen en moet eigenlijk weer gaan sporten..

Het blijft er altijd bij..maar misschien kunnen we elkaar een stok achter de deur bieden..haha

Ik hoor van je..
Heey Scheetje25

Ik weet niet of ik het hier zo mag noemen, vandaar, F4F is Fit for Free, bij het Reitdiep is dat.

Lijkt dat je wat?
Aha...nu je het zegt..pfff dat had ik toch moeten weten..haha

Lijkt me een leuk plan..

Gegevens even uitwisselen lijkt mij een strak plan om dan verdere afspraken te kunnen maken...Wel zo handig

Mn emailadres is dontje83 en dan de bekendste provider erachter.hihihi

Tot gauw!!
Grappig ik ken F4F ook .Elke keer sla ik maar even over...

toch maar doorzetten met sporten.Anders word het te duur...hihihi...

Ik ga proberen elke vrijdag te sporten..

Ik doe het voor de conditie....
Wees blij wat je hebt!
Scheetje25,

Ik zie nu pas je reactie, ik heb je toegevoegd aan mijn MSN lijst

050stapmaatje, ga je alleen sporten? Vind je dat leuk of zoek je wel iemand die meedoet?
Ik zie het Puccini..Heb je geaccepteerd

En 050..misschien is het leuk om met zn 3en te gaan sporten..(Ik roep ook maar wat hoor)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven