Help, hoe zet ik een eigen foundation op?

08-02-2010 15:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey viava forumlezers en hopelijk reageerders:)

Mijn naam is Pure en ik ben net twee weken terug van Jamaica. Hier heb ik vrijwilligerswerk gedaan op een lagere school. Erg leerzaam en bevredigend en ja, dit smaakt naar meer. Ik had veel lieve vrienden en kennissen die geld gedoneerd hadden voor de projecten die ik daar op wilde zetten. Nu ik terug ben in de westerse maatschappij verlang ik om weer terug te gaan om grootser te werk te gaan. In mijn hoofd veel ideeen over een eigen foundation..maar waar te beginnen? Is er iemand die ervaring heeft met het opzetten van een eigen foundation of heb je tips voor me? Deze zijn allen erg welkom, want ik zie door de bomen het bos niet meer!

Liefs Pure
Misschien kun je contact opnemen met een al bestaande foundation en daar je vragen stellen.

Succes!
..popcorn?
Dank je wel voor je tip... op zich logisch haha, maar had ik natuurlijk weer niet aan gedacht met al die bomen..in dat bos!

Dankje

Liefs
hahaha ik dacht aan je titel te zien..

dat je niet wist hoe je jezelf moest make-uppen... maar dit is een andere koek!
haha was het maar zo makkelijk!! Heb beetje research gedaan, geloof dat een eeuw smeren met duurste alles dekkende potje foundation goedkoper is dan het opzetten van een eigen 'stichting'!! Waarom zo moeilijk!!
Misschien hier eens kijken:

http://www.notaris.nl/page.asp?id=51
Dankje wel! Hier kan ik zeker wat mee.
Hi Pure,

Kijk eens op www.impulsis.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven