Kookclub Arnhem

08-06-2012 10:21 34 berichten
Aangezien ik het heerlijk vind om lekker te koken, goede wijntjes uit te zoeken, het altijd leuk vind om nieuwe mensen en gerechten te leren kennen en met andere liefhebbers te smullen lijkt het me gezellig een kookclub in Arnhem te starten.

Voor de kookclub ben ik op zoek naar ongeveer drie tot vier enthousiaste mensen die graag koken en om en om bij iemand thuis willen afspreken. Je hoeft geen sterrenkok te zijn maar ik vind het wel leuk als er iets anders als de simpele boerenmaaltijd of iets standaards uit een pakje op tafel komt. Wat mij betreft is iedereen welkom en maakt leeftijd, allergieën, man/vrouw, vegetarisch of dergelijke niet uit.

Zelf ben ik 26 jaar en woon sinds ruim vijf jaar met veel plezier in Arnhem samen met mijn vriend.

Spreekt het je aan? Reageer dan op dit bericht zodat we wat kunnen afspreken!

Ps. Wellicht is het handig eerst een keer vrijblijvend af te spreken om te kijken of het klikt.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij (ons) erg leuk om aan te sluiten. We gaan alleen nu zondag op vakantie. Misschien kunnen we rond half juli nog aansluiten :Imao:
Gezellig!

Geniet van de vakantie en plaats daarna nog even een berichtje.

Mijn vriend sluit overigens niet aan, hij is niet van het uitgebreid koken en lust (zo goed als) geen groente.
Mag ik mij ook aansluiten? Zelfde omgeving?
Zeker!

Ik vind het wel lekker om een wijntje te kunnen drinken bij het eten dus het zou mooi zijn als het te doen is met de fiets of makkelijk met het ov vanaf Arnhem Noord.

Waar wonen jullie?
Ik zet dat liever niet op t forum.
Dat snap ik, ik heb je en vriendschapverzoek gestuurd zodat je me via daar prive kan berichten.
Ok, ik forum nu mobiel. Ik zal je vanmiddag accepteren als ik achter de pc zit.
Lijkt mij ook leuk! Maar ik vind het ook een beetje eng

Ik woon in het door Marloes geschreven gebied, hou van koken en wijn!

Maar vind het dus ook eng om uit de anonimiteit te treden. Een keer vrijblijvend afspreken vind ik wel een leuk idee.

Je kunt me ook een privébericht sturen, weet trouwens niet of dat inmiddels functioneert.

Ik ben trouwens eind twintig.
Volgens mij werkt dat alleen als je eerst "vrienden" wordt. Ik heb je dan ook een verzoek hiervoor gestuurd.

Zullen we anders eind augustus begin september een avond bij mij thuis afspreken? Kunnen we dan vrijblijvend kennis maken en kijken hoe en of we verder gaan of niet. Maak ik een aantal hapjes en nemen jullie een flesje wijn mee ofzo?

Ik vind het zelf ook best wel een beetje spannen/eng...
Ok, ik log even in op m'n laptop. Forum nu mobiel en zal het verzoek accepteren!
Ik heb jullie (gemini en missy) een prive bericht gestuurd.
Leuk ik zit ook in een kookclubje via hier in arnhem ! Erk leuk.... Veel plezier met zijn alle
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Hebben jullie wel wat ontvangen? Ik heb nog geen reactie terug gezien dus vroeg me af of mijn berichtje wel aangekomen was...
Nee. Ik heb nog niks

Misschien is mailen handiger?
Dat denk ik dan wel maar ik zet liever mijn mailadres hier niet neer....

Ik heb nogmaals geprobeerd het via een persoonlijk bericht te sturen. Wil je eens kijken of deze aangekomen is? Er staat geen tekst bij het berichtje enkel mijn mailadres.
Ik heb hem!!! Mail je gelijk.
Hey, ik weet niet met hoeveel jullie ondertussen zijn, maar als het nog kan zou ik me graag aansluiten.

Ik ben niet heel actief hier, maar ik ben net naar de omgeving Arnhem verhuisd vanuit Amsterdam, dus ik was weer even aan het rondkijken of ik hier wat nieuwe contacten op kon doen. Ik ben 26 en altijd op zoek naar mogelijkheden om recepten uit al mijn kookboeken die nog op mijn verlanglijstje staan weer uit te kunnen proberen!
Jque, jij ook vanuit a'dam? Ik ook!
Ja weekje geleden pas, dus nog even aan het wennen
Wat een rust in ene hè?
Gezellig Jque, ik heb je een "vriendenuitnodiging" gestuurd zodat ik je ook een berichtje kan sturen.

@ Missy Acy, heb je mn mail nog ontvangen?
O ik zal ook nog eens kijken vanavond (nu mobiel) vorige keer had ik nog geen verzoek.

En heb een drukke week gehad, laatste week voor mijn vakantie, dus veel gewerkt

Ik zal het vanavond laten weten!
Nog iemand, half 20, vanuit de grote stad naar Arnhem verhuisd en ik ben dol op koken! Kookte ook altijd voor huisgenoten met verschillende voorkeuren en allergieën, van macrobiotisch tot 'ik lust het alleen als er kaas op zit'. Tsja.

Als jullie nog een plekje hebben.. let me know!
Ik moet nog terug mailen hè? Helemaal vergeten! Sorry! Ik mail vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven