Kookclub Arnhem
vrijdag 8 juni 2012 om 10:21
Aangezien ik het heerlijk vind om lekker te koken, goede wijntjes uit te zoeken, het altijd leuk vind om nieuwe mensen en gerechten te leren kennen en met andere liefhebbers te smullen lijkt het me gezellig een kookclub in Arnhem te starten.
Voor de kookclub ben ik op zoek naar ongeveer drie tot vier enthousiaste mensen die graag koken en om en om bij iemand thuis willen afspreken. Je hoeft geen sterrenkok te zijn maar ik vind het wel leuk als er iets anders als de simpele boerenmaaltijd of iets standaards uit een pakje op tafel komt. Wat mij betreft is iedereen welkom en maakt leeftijd, allergieën, man/vrouw, vegetarisch of dergelijke niet uit.
Zelf ben ik 26 jaar en woon sinds ruim vijf jaar met veel plezier in Arnhem samen met mijn vriend.
Spreekt het je aan? Reageer dan op dit bericht zodat we wat kunnen afspreken!
Ps. Wellicht is het handig eerst een keer vrijblijvend af te spreken om te kijken of het klikt.
Voor de kookclub ben ik op zoek naar ongeveer drie tot vier enthousiaste mensen die graag koken en om en om bij iemand thuis willen afspreken. Je hoeft geen sterrenkok te zijn maar ik vind het wel leuk als er iets anders als de simpele boerenmaaltijd of iets standaards uit een pakje op tafel komt. Wat mij betreft is iedereen welkom en maakt leeftijd, allergieën, man/vrouw, vegetarisch of dergelijke niet uit.
Zelf ben ik 26 jaar en woon sinds ruim vijf jaar met veel plezier in Arnhem samen met mijn vriend.
Spreekt het je aan? Reageer dan op dit bericht zodat we wat kunnen afspreken!
Ps. Wellicht is het handig eerst een keer vrijblijvend af te spreken om te kijken of het klikt.
zondag 17 juni 2012 om 21:02
@ Halfkonijn, we zitten met Jque en Ilse30 erbij al op zes personen. Dat is voor mij wel de echte max anders is het niet meer leuk om voor te koken en wordt het ook wat krap aan tafel.
Mochten er nog meer mensen interesse hebben zou je misschien een nieuwe kookclub kunnen opstarten.
@ Missy_acy, maakt niet uit, ik zie vanzelf wel een reactie!
Mochten er nog meer mensen interesse hebben zou je misschien een nieuwe kookclub kunnen opstarten.
@ Missy_acy, maakt niet uit, ik zie vanzelf wel een reactie!