Stapmaatjes in Rotterdam
vrijdag 29 oktober 2010 om 10:54
Weekend. Kriebels om je lekker uitgebreid op te tutten, de stad in te gaan, ergens een drankje drinken en dan eens flink de bloemetjes buiten te zetten. Maar nee...je zit weer eens op de bank want je hebt niemand om mee te gaan. Niemand heeft zin, tijd of gelegenheid. Herkenbaar?
Stuur mij, single vrouw van 32 jaar, snel een berichtje! Het lijkt me super om een leuke groep vrouwen uit Rotterdam en omgeving te vormen zodat we niet langer ongewild thuis hoeven te zitten!
Stuur mij, single vrouw van 32 jaar, snel een berichtje! Het lijkt me super om een leuke groep vrouwen uit Rotterdam en omgeving te vormen zodat we niet langer ongewild thuis hoeven te zitten!
zondag 31 oktober 2010 om 18:11
maandag 1 november 2010 om 10:57
Girlzzz,
Ik ben afgelopen weekend met een groepje nieuwe meiden via viva contact drankje wezen doen in Rotterdam...we gaan zeer waarschijnlijk 13 november weer...mail anders even op EvyChicky@islief.nl kunnen jullie misschien mee
Liefs
Ik ben afgelopen weekend met een groepje nieuwe meiden via viva contact drankje wezen doen in Rotterdam...we gaan zeer waarschijnlijk 13 november weer...mail anders even op EvyChicky@islief.nl kunnen jullie misschien mee
Liefs
zondag 14 november 2010 om 11:27
Ik ben weer eens veel te laat met het lezen van jullie berichten.
Hoe was het gisteren?
1976sue@gmail.com
Hoe was het gisteren?
1976sue@gmail.com