Vriendinnen Amsterdam 40+

23-08-2013 20:02 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds kort ben ik in Amsterdam komen wonen en ik ken hier nog niet zoveel mensen. Ik zou daarom mijn vriendenkring uit willen breiden met mensen uit de stad.

Ik ben zelf midden veertig, nieuwsgierig, spontaan, loyaal, breed geïnteresseerd, eerlijk en een kat uit de boom kijker. Ik heb talent voor lummelen, maar ik ga er ook graag op uit (kroeg, eten, concert, festival, terras, filmhuis, museum, reizen, natuur, water, weekend weg, etc.).

Verder ben ik allergisch voor honden, house-/dancemuziek, arrogantie, hebzucht, en verspilling.

Zie je overeenkomsten en wil je ook nieuwe mensen leren kennen? Laat dan wat van je horen.
Hoi Indie,

Jou advertentie spreekt mij wel aan. Ben zelf 43 maar woonachtig in de Haarlemmermeer. Is dus omgeving schiphol. Weet niet of je dat een probleem vind. Ik heb 2 kids en ben 5 jr geleden gescheiden. Mocht je willen contacten om te kijken of het klikt...misschien kunnen wij dan beter verder mailen...dit medium is nogal onoverzichtelijk...

Wie weet...groetjes...
Hi Indie,

Klinkt gezellig! ik stuur je een privebericht!

Grtjs,

Jackie
Dank jullie wel voor jullie reactie.

@Gwendo: In eerste instantie was ik inderdaad wel echt op zoek naar mensen in Amsterdam zelf. Maar het zou toch ook zonde zijn, stel dat het goed klikt, om je reactie alleen op basis van woonplaats weg te wuiven.

@Jackie-w: Ik ga op zoek naar je berichtje.
Misschien handig om er nog even een mailadres bij te zetten.

mailing.indie @ gmail.com (zonder de spaties)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven