Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Thuisblijvers

11-05-2020 10:30 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind gaat niet naar school. Zijn er meer ouders waarvan de kinderen niet naar schoolgaan bijv, omdat ouders/ verzorgers of een het kind zelf onderliggend lijden heeft?

Hebben jullie een planning gekregen van school , hoe gaan jullie het thuiswerken verder oppakken ?

Mijn kind blijft thuis, omdat er onderliggend lijden in het gezin is. We proberen de schoolplanning zo goed mogelijk op te pakken. Al vind ik het nu vrij lastig, omdat we geen schoolschriften meer hebben. Ik heb al een mail gestuurd maar verwacht niet zo snel reactie.
Alle reacties Link kopieren
Green17 schreef:
29-05-2020 12:15
Ik kan het aan de huisarts vragen! Misschien staat hij er voor open. Maar hij gaf aan dat het wel een grijs gebied is. Ik heb geen diabetisch of een autoimuun ziekte oid. Gelukkig niet in elk geval

Ik ga ook maar eens zijn nieuwe school contacteren , misschien kan ik inderdaad wel sneller overstappen. Het lijkt mij alleen z’n gedoe aan het einde van het jaar.

Misschien ook even met het rivm bellen? Zij brengen immers de adviezen uit.

Maar je hebt dus zelf al contact gehad met een leerplichtambtenaar hierover? Of heeft school dit doorgegeven?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
29-05-2020 14:06
Misschien ook even met het rivm bellen? Zij brengen immers de adviezen uit.

Maar je hebt dus zelf al contact gehad met een leerplichtambtenaar hierover? Of heeft school dit doorgegeven?
Ik heb zelf de leerplicht ambtenaar gebeld. De Corona lijn van de overheid ook, die laatste zeggen dat mijn kind mag thuis blijven.
Green, je staat ook gewoon in je recht en school ligt onnodig dwars. En dat om die paar luttele weekjes tot de vakantie....
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind ook dat ze erg dwarsig doen. En ik snap niet zo goed waarom.

Misschien zit er iets dwars. Ik heb een jaar geleden 3 keer een gesprek aangevraagd toen mijn kind in groep 2 zat. Hij verveelde zich enorm. Hij kon al lezen en rekenen tot 20 en ik heb gevraagd of hij uitdaging kon krijgen. Dit hebben ze steeds toegezegd , maar nooit gedaan.

Misschien dat ze mij een zeur moeder vinden :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven