Achtergrond vivaforum

18-04-2013 17:42 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vivaforum is voor mij onleesbaar geworden. Op de achtergrond staat steeds een logo en dan vivaforum. Maar het staat op de hele pagina!

Het ziet er zo uit:

VF logo VF logo VF logo VF logo VF logo VF logo

Hierdoor kan ik dus ook sommige berichten amper lezen. Moet ik iets aan mijn computerinstellingen doen ofzo?

Je kan je cookies en webgeschiedenis verwijderen, opnieuw opstarten. Mocht je er nog last hebben dan even Control F5 doen.

Dan zou het goed moeten zijn.

mvg,

Junior
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-04-2013 17:55
Reden: DIT ZOU JE KUNNEN PROBEREN
% gewijzigd
Nou ja, ik weet niet hoe ik geschiedenis moet wissen en cache moet legen enzo dus ik kies voor de optie een paar dagen wegblijven en dan is het misschien wel weer over.
Okee, de laptop geeft na <CTRL-F5> weer een fatsoenlijk beeld.

Het forum is echter wel heel erg traag.

Op de Nexus 7 tablet heb ik geen <CTRL>.

Hoe moet je het daar doen ?

Aanvulling

Cache geleegd. Nu weer een normaal beeld.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:zoembaya schreef op 18 april 2013 @ 18:21:

Nou ja, ik weet niet hoe ik geschiedenis moet wissen en cache moet legen enzo dus ik kies voor de optie een paar dagen wegblijven en dan is het misschien wel weer over.welke browser heb je?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier op mijn laptop is 't niet traag. Ook in Chrome werkt het ondertussen weer.

Alleen mobiel kan ik nog steeds niet inloggen.
Bij mij lukt het niet, ik zie alles door elkaar!
Emma, heb je CTRL F5 al geprobeerd?

Dat werkte bij mij (Firefox browser)
Op mijn iPad kan ik de cache niet vinden.
quote:zammm schreef op 18 april 2013 @ 18:49:

Op mijn iPad kan ik de cache niet vinden.Hier hetzelfde probleem.
Waar zit de any-key?
Hier is het gelukt.

Ik heb eerst m'n browsegeschiedenis verwijderd en daarna Ctrl + F5 gedaan. Toen was ie goed.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:zammm schreef op 18 april 2013 @ 18:49:

Op mijn iPad kan ik de cache niet vinden.Bij instellingen, en dan daar naar safari.
Zeg maar Spijker.
Ik wil mn cookies helemaal niet verwijderen. Kan ik al mn wachtwoorden weer opnieuw gaan invoeren...
Occam's razor
quote:Spijk-er schreef op 18 april 2013 @ 19:09:

[...]

Bij instellingen, en dan daar naar safari.Dan nog is er geen contr f5
Waar zit de any-key?
quote:Debora schreef op 18 april 2013 @ 19:11:

Ik wil mn cookies helemaal niet verwijderen. Kan ik al mn wachtwoorden weer opnieuw gaan invoeren...Je hoeft ook helemaal niet je cookies en hele browsegeschiedenis te verwijderen. Echt een stupide advies.

Alleen je cachegeheugen legen en de boel werkt! Cachegeheugen is een onderdeel van de browsegeschiedenis, de rest, incl cookies kun je dus gewoon houden!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Hier samsung tablet. Geschiedenis verwijderd maar nog steeds een scherm met logo's en daartussen wat reacties.
quote:Houston77007 schreef op 18 april 2013 @ 19:17:

[...]

Dan nog is er geen contr f5Heb je ook niet nodig, daar kan je het cachegeheugen legen.
Zeg maar Spijker.
Ik heb ook een samsungtablet. Cache en cookies verwijdert en het werkt prima. Wel opnieuw inloggen.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:toedeledokie schreef op 18 april 2013 @ 19:31:

Ik heb ook een samsungtablet. Cache en cookies verwijdert en het werkt prima. Wel opnieuw inloggen.Cookies verwijderen is dus niet nodig. Maar dat heb ik nu al heel vaak gezegd. Echt jammer dat dat het officiële Viva-advies is. Heel amateuristisch.
Sorry, maar moet ik allerlei handelingen uit voeren om het forum goed te kunnen lezen? Viva bied toch dit forum aan, dan kunnen ze toch ook wel zorgen voor een fatsoenlijk forum. Waarom niet eerst goed testen in een Beta omgeving en dan een goed werkend forum op de productieomgeving plaatsen?
Cachegeheugen legen heeft niks te maken met een "niet goed werkend product". Browsers proberen op slimme manier te bezuinigen op het datagebruik, en doen dat onder andere door bepaalde onderdelen van een pagina lokaal op te slaan in het zogenaamde cachegeheugen.

Als een webpagina vervolgens helemaal anders wordt, moet dat cachegeheugen handmatig geleegd worden. Kan Viva niks aan doen. Je kunt je browser ook zo instellen dat er nauwelijks wat gecached wordt. Dan verbruik je veel meer data, maar loop je nooit hier tegenaan.
Trouwens, als ik mn cookies leeg, dan moet ik op álle websites waar ik nu ingelogd sta overal weer opnieuw inloggen en op sommige sites mn instellingen weer opnieuw moet zetten.
JE HOEFT JE COOKIES NIET TE WISSEN! Alleen je cachegeheugen (aka buffergeheugen).
Nou ja, ik schrijf hier tegen de bierkaai. Ik ga wat leuks doen.
Ik ben er niet echt gelukkig mee, maar goed, dat zei ik de vorige keer ook. Alleen de donkere roze letters in het zwart is erg slecht leesbaar (nieuwe topics). Dat mag van mij wel lichtroze worden, of wit.
quote:Boarn schreef op 18 april 2013 @ 19:37:

Trouwens, als ik mn cookies leeg, dan moet ik op álle websites waar ik nu ingelogd sta overal weer opnieuw inloggen en op sommige sites mn instellingen weer opnieuw moet zetten.Je moet ook alleen je cache/browsergeschiedenis legen. Koekjes kun je gewoon laten staan. Bij mij (chrome) werkte dat tenminste prima.
@Claudefiolle:

Ik heb die optie niet in mn internet explorer. Het is gewoon de hele browse history (incl. cookies) verwijderen, of niks. Kan ook niet iets aanpassen bij settings ofzo...

Edit: Toch gelukt! Dank voor de tip

(Wat een wijvenkleurtjes overigens...)
Occam's razor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven