Achtergrond vivaforum

18-04-2013 17:42 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vivaforum is voor mij onleesbaar geworden. Op de achtergrond staat steeds een logo en dan vivaforum. Maar het staat op de hele pagina!

Het ziet er zo uit:

VF logo VF logo VF logo VF logo VF logo VF logo

Hierdoor kan ik dus ook sommige berichten amper lezen. Moet ik iets aan mijn computerinstellingen doen ofzo?

Je kan je cookies en webgeschiedenis verwijderen, opnieuw opstarten. Mocht je er nog last hebben dan even Control F5 doen.

Dan zou het goed moeten zijn.

mvg,

Junior
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-04-2013 17:55
Reden: DIT ZOU JE KUNNEN PROBEREN
% gewijzigd
En hoe doe je dat op een samsung tablet?
indows 8 ge-istalleerd en de emblemen zijn in ieder geval weg .tekst is weer leesbaar.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Huh? Ik heb niets meer gedaan maar het is wel goed nu. Nou ja, het zal wel.
quote:Boarn schreef op 18 april 2013 @ 19:34:

Sorry, maar moet ik allerlei handelingen uit voeren om het forum goed te kunnen lezen? Viva bied toch dit forum aan, dan kunnen ze toch ook wel zorgen voor een fatsoenlijk forum. Waarom niet eerst goed testen in een Beta omgeving en dan een goed werkend forum op de productieomgeving plaatsen?

Dat is ook gebeurd. Ik ben zelf tester geweest. Overzetten van een site kan altijd dit probleem meebrengen dat je een link hebt waar die naar terug grijpt waardoor je dus wat oude instellingen moet verwijderen. Dat heeft niets te maken met het forum zelf.

Verder kan je lezen in het topic Viva.nl vernieuwd dat ze nog bezig zijn met een deel om te zetten. En alle verdere klachten worden behandelt dus het komt snel goed.

mvg,

Junior.
Ik vond het al wat raar om die coockies te verwijderen, maar deed het maar braaf volgens het advies. Nou maar hopen dat ik mijn ww nog weet van andere sites.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:Spijk-er schreef op 18 april 2013 @ 19:30:

[...]

Heb je ook niet nodig, daar kan je het cachegeheugen legen.

Op mijn ipad kun je daar je geschiedenis wissen, en je cookies en gegevens. Beide gedaan, beide helpt niet. Staat niets over cachegeheugen.

Maar evengoed bedankt voor je hulp
Waar zit de any-key?
Hmm, ipads weet ik weer niks van. Kan je jammer genoeg dus ook niet helpen, Houston.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Er zijn idd nog een aantal dingen die niet goed lopen, maar daar wordt hard aan gewerkt om het op te lossen. Ook het niet kunnen inloggen van een aantal forummers wordt daar uiteraard in meegenomen.

We snappen dat het vervelend is dat dingen nog niet goed werken, maar wij willen jullie vragen om de technische jongens de tijd te geven om het op te lossen.

Blijf melden wat er fout gaat, wij geven het door, maar verwacht niet dat dingen binnen 5 minuten opgelost zijn.

met vriendelijke groet,

Viva moderator team
Heb alles geprobeerd, cachegeheugen verwijderd enz....GEEN SUCCES! Klote....
Come fly with me on a jetplane
Yes het is hier gelukt!

Ik vind het wel een flinke verbetering, het is nu wat overzichtelijker. Erg vrouwelijk trouwens, het doet me een beetje denken aan het Elle girl forum (of iets in die categorie).

De icoontjes vind ik trouwens ook een verbetering. Op de één of andere manier vond ik het vorige sekslogo niet echt helemaal het.

Ohh hij is trouwens wel heel sloom zeg....
Ik heb in Safari, de cache v alleen Viva verwijdert (Preferences->details->click Viva->done)

Moet zeggen dat ik het erg roze vind, en dat wil wat zeggen want ik ben best gek op roze, maar bijv. het zwarte achtergrondje vh topic lijstje (in rechter kolom) met roze letters, brrrr. Vind het erg moeilijk leesbaar maar dat kan aan mij liggen.
Optimist tot in de kist!
Oh en ik ben een beetje onthoofd en mijn motto is ook weg.
Optimist tot in de kist!
ClaudeFiolle, ik snap het niet.

Kun je nog één keer uitleggen of ik nou wel of niet mijn cookies moet verwijderen?

Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Als ik een nieuw topic aanklik dan opent het topic in een nieuw window! Zo heb ik straks tig windows open!!!
Optimist tot in de kist!
Is de site niet eerst uitvoerig getest alvorens hem "live" te zetten?
Optimist tot in de kist!
waarom is het icoontje voor gezondheid een drugsnaald die een appel injecteert?
De appel heeft B12 tekort?
Optimist tot in de kist!
Sinds ik cache heb geleegd, werkt het bij mij ook. Moet er ff aan wennen... Het ziet er strak uit, maar ook ik vind het wel erg roze, en sommige dingen zijn lastig leesbaar.
dANK zij deze vraag is mijn Vivaforum en mijn problemen die ik had met Ing.nl verdwenen. Weer wat geleerd over caches....
quote:mylenamyla schreef op 18 april 2013 @ 17:48:

Oh hee, bedankt voor die fijne opmerking dat ik hersenloos ben.

Blijkbaar ben je hersenloos als je een topic niet hebt gezien (doordat alles overlapt!). Thanks! Trek het je niet aan. Ik kon ook niet lezen dat er al tig keer stond dat de cache leeg moest etc. Het IS ook echt onleesbaar. Je bent niet hersenloos hoor.
Iedere keer als ik een topic aanklik opent er een nieuwe pagina. Ben ik de enige?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb daar geen last van. Vind het wel sneu hoe hard er hier gezeurd wordt over iets als de achtergrond of het kleurenschema van een forum trouwens. Who cares.
quote:Tomatensoep schreef op 19 april 2013 @ 16:37:

Ik heb daar geen last van. Vind het wel sneu hoe hard er hier gezeurd wordt over iets als de achtergrond of het kleurenschema van een forum trouwens. Who cares.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
jeeh! bedankt voor de tip! Weer iets geleerd
Hoe krijg ik het forum goed op de Samsung Galaxy als je niet met app werkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven