Achtergrond vivaforum
donderdag 18 april 2013 om 17:42
Het vivaforum is voor mij onleesbaar geworden. Op de achtergrond staat steeds een logo en dan vivaforum. Maar het staat op de hele pagina!
Het ziet er zo uit:
VF logo VF logo VF logo VF logo VF logo VF logo
Hierdoor kan ik dus ook sommige berichten amper lezen. Moet ik iets aan mijn computerinstellingen doen ofzo?
Je kan je cookies en webgeschiedenis verwijderen, opnieuw opstarten. Mocht je er nog last hebben dan even Control F5 doen.
Dan zou het goed moeten zijn.
mvg,
Junior
Het ziet er zo uit:
Hierdoor kan ik dus ook sommige berichten amper lezen. Moet ik iets aan mijn computerinstellingen doen ofzo?
Je kan je cookies en webgeschiedenis verwijderen, opnieuw opstarten. Mocht je er nog last hebben dan even Control F5 doen.
Dan zou het goed moeten zijn.
mvg,
Junior
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-04-2013 17:55
Reden: DIT ZOU JE KUNNEN PROBEREN
Reden: DIT ZOU JE KUNNEN PROBEREN
% gewijzigd
zaterdag 20 april 2013 om 09:38
zaterdag 20 april 2013 om 20:35
Misschien is deze vraag al een keertje of honderd langsgekomen maar kan het antwoord zelf niet vinden.
Sinds het nieuwe vivaforum kan ik niks meer vinden. Ik zoek rechtsbovenin bij het vergrootglas, maar wat ik ook intoets (bestaande topictitels) ik krijg aldoor het: geen resultaten.
Heb al ctrl f5 en cookies verwijderd.
Iemand?
Sinds het nieuwe vivaforum kan ik niks meer vinden. Ik zoek rechtsbovenin bij het vergrootglas, maar wat ik ook intoets (bestaande topictitels) ik krijg aldoor het: geen resultaten.
Heb al ctrl f5 en cookies verwijderd.
Iemand?