Als je bijna dezelfde nick draagt.

11-12-2013 12:59 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even het volgende,

Deze week kwam er een naamgenoot voorbij op dit forum (alleen met "de" voor de nick). Ik vond het in eerste instantie grappig en natuurlijk besef ik me dat ik geen alleenrecht op "nicknames" heb. Maar wat als dan opeens blijkt dat de persoon wat vreemde trekjes erop nahoud? Ik zit al meer dan een decennia op dit forum en ben 1x van "nickname" veranderd en deze bevalt me goed. Nu heb ik ook wel vreemde trekjes hier en daar maar toch geeft mij het een ongemakkelijk gevoel, misschien verward te kunnen worden met een naamgenoot.

Wat jullie?
Hier waakt de enige echte Barones
quote:saaaaar81 schreef op 11 december 2013 @ 14:07:

Ik heb al eens een stalkert gehad die mij exact kopieerde.

Heb er de grootste lol aan gehad om hem/haar te achtervolgen en alles weer recht te zetten echt waar? Hier op het forum?
Ik verwar mezelf weleens met masquenada haha dan denk ik huh heb ik dat gepost.. Onee haha
quote:masque schreef op 11 december 2013 @ 14:14:

Ik verwar mezelf weleens met masquenada haha dan denk ik huh heb ik dat gepost.. Onee hahaNu je het zegt
quote:masque schreef op 11 december 2013 @ 14:14:

Ik verwar mezelf weleens met masquenada haha dan denk ik huh heb ik dat gepost.. Onee hahaDat heb ik met chillys, niet vanwege de nick maar we hebben wel precies dezelfde avatar.
quote:himalaya schreef op 11 december 2013 @ 14:09:

Op het mobiele forum zie je overigens geen avatars, alleen namen. Da's soms wel eens lastig, omdat ik mensen vaak aan hun plaatje herken en niet aan hun naam. Tja, ik zou het dan vervelend vinden als mijn naamgenoot bv. een ultieme hekel aan jou zou hebben en met flinke modder naar je gaat lopen gooien en ik van niks zit te weten en er volgende keer op word aangesproken ofzo (alhoewel die waarschijnlijk gestaft zou worden). Ik kan dan wel met verhaaltjes komen, maar wie zegt dan dan ik word geloofd.
quote:Barones schreef op 11 december 2013 @ 14:13:

[...]

echt waar? Hier op het forum?

Jups. Tot aan het onderschrijft toe.

Hij had een 'a' meer in zijn (of haar natuurlijk) nick.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Maakt mij niet uit hoor. Er zit een wereld van verschil in de details.
quote:saaaaar81 schreef op 11 december 2013 @ 14:30:

[...]

Jups. Tot aan het onderschrijft toe.

Hij had een 'a' meer in zijn (of haar natuurlijk) nick.Hoe reageerden anderen hierop? Kwamen mensen er snel achter dat hij/zij niet de Saaaaar81 was die ze dachten voor zich te hebben?
Ach, ik zit er al een tijdje en de meeste kennen me niet echt als iemand die het over lekkere, geile, anale seks heeft. Of dat ik van mening ben dat alle buitenlanders maar naar hun eigen land op moeten rotten.

Dus ja, de meesten hadden wel in de haak dat er iets niet helemaal klopte
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Oh ja, saarmetdevijfaas werd ineens met zesaas en er kwam me een taal uit! Was vrij obvious. En grappig ook wel.
Ik geloof dat ik wel redelijk uniek ben met mijn nick. En anders kan ik altijd weer een andere nemen, ik kan ze nog steeds op twee handen tellen door de jaren heen, dus da's prima.

OMFG..

Je zal het maar hebben

Gelukkig zijn de dames hier op het forum scherp genoeg om dit snel door te hebben.

"Pak van me hart"
Ik geloof niet dat er nog een tepelsteeltje rondloopt hier.

Dit is ondertussen mijn 4de nick ofzo. Eigenlijk vond ik de vorige leuker, daar liep er ook maar 1 van rond...ik :-)
Ik heb het zelf nog nooit gehad met een nick, maar het kan natuurlijk. Je hebt geen alleenrecht op een nick. Dezelfde ava vind ik vervelender, maar ook gemakkelijker op te lossen.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Ik zag toevallig ook iemand die dezelfde nick had als ik, alleen anders gespeld. Haar ava was ook anders.

Ik vond het wel komisch en zoals blommit zegt, het verschil zit 'm in de details.
Ik zag laatst ook iemand met de naam hayley. ´Balen´, dacht ik. Maar wel mijn eigen fout ook, natuurlijk. Het is niet echt een superorginele naam

Vervolgens zag ik ook iemand met mijn motto. Wederom ´Balen´. Maar blijkbaar niet voldoende om het aan te passen.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
quote:himalaya schreef op 11 december 2013 @ 14:09:

Op het mobiele forum zie je overigens geen avatars, alleen namen. Da's soms wel eens lastig, omdat ik mensen vaak aan hun plaatje herken en niet aan hun naam.

Sommige forumers herken je ook echt aan de schrijfstijl.

Stel je voor....dat ik opeens met....heel veel puntjes ga schrijven....!

....
Mensen letten toch meer op het plaatje. Sommigen krijgen daar zelfs psychologische effecten van. Mafketels.
quote:Frizz schreef op 11 december 2013 @ 13:02:

Er was hier ooit een Frizzy, ben blij dat zij weg is. Die was echt ráár.Jij ziet er inderdaad veel engelachtiger uit.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Egidius schreef op 11 december 2013 @ 15:21:

Mensen letten toch meer op het plaatje. Sommigen krijgen daar zelfs psychologische effecten van. Mafketels.

Je hebt helemaal gelijk.

Ik merkte dat effect laatst ook van mijn plaatje.

Kreeg ik zomaar toegevoegd dat ik niet ontwikkeld zou zijn vanwege mijn ava. Dat mensen zich in de luren laten leggen door een avatar, zeg. Tjonge, jonge, je kunt ook ergens teveel achter zoeken.
Er schijnt of scheen hier wel een andere shahla te vertoeven. Alleen dan zonder de tweede H. Geen idee of ze hier nog is, hoor.

Heeft nooit problemen opgeleverd.

Ze heeft er wel een keer een topic over geopend.

Gewoon voor de leuk, geloof ik, zoals ik het me herinner.

Ik vond wel en nog steeds dat ik de enige echte ben. Ik was hier eerder, haha.
Tepelsteeltje

Hoe krijg je het verzonnen!

@Florienepien, dat gaf ik ookal aan in de OP. Ik vind het pas minder leuk als iemand met diezelfde naam mensen door het slijk gaat halen. Daar wil ik natuurlijk niet mee geassocieerd worden. Verders zal het me dan ook een Bifi wezen. Duidelijk is dat ik mijn schreeuwerige ava maar lekker komende jaren houd.
quote:fru1t3lla schreef op 11 december 2013 @ 15:20:

[...]

Sommige forumers herken je ook echt aan de schrijfstijl.

Stel je voor....dat ik opeens met....heel veel puntjes ga schrijven....!

....Daarmee herken je dan idd forumsters die in het verleden al tig "nicks" hebben aangemaakt en het telkens voor zichzelf verbruiden.
@Shahla,

waarom zou jij niet ontwikkeld kunnen zijn vanwege je ava? Ik kan dat er nou echt niet uithalen. Is waarschijnlijk het kader waarin iemand denkt .

Maar goed, dank dat je mij iig helderheid gegeven hebt, want ik verwar jou met je naamgenoot dus ook blijkbaar
quote:Barones schreef op 11 december 2013 @ 15:35:

Tepelsteeltje

Hoe krijg je het verzonnen!

.Lang verhaal..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven