Als je bijna dezelfde nick draagt.
woensdag 11 december 2013 om 12:59
Even het volgende,
Deze week kwam er een naamgenoot voorbij op dit forum (alleen met "de" voor de nick). Ik vond het in eerste instantie grappig en natuurlijk besef ik me dat ik geen alleenrecht op "nicknames" heb. Maar wat als dan opeens blijkt dat de persoon wat vreemde trekjes erop nahoud? Ik zit al meer dan een decennia op dit forum en ben 1x van "nickname" veranderd en deze bevalt me goed. Nu heb ik ook wel vreemde trekjes hier en daar maar toch geeft mij het een ongemakkelijk gevoel, misschien verward te kunnen worden met een naamgenoot.
Wat jullie?
Deze week kwam er een naamgenoot voorbij op dit forum (alleen met "de" voor de nick). Ik vond het in eerste instantie grappig en natuurlijk besef ik me dat ik geen alleenrecht op "nicknames" heb. Maar wat als dan opeens blijkt dat de persoon wat vreemde trekjes erop nahoud? Ik zit al meer dan een decennia op dit forum en ben 1x van "nickname" veranderd en deze bevalt me goed. Nu heb ik ook wel vreemde trekjes hier en daar maar toch geeft mij het een ongemakkelijk gevoel, misschien verward te kunnen worden met een naamgenoot.
Wat jullie?
Hier waakt de enige echte Barones
woensdag 11 december 2013 om 14:13
woensdag 11 december 2013 om 14:25
quote:himalaya schreef op 11 december 2013 @ 14:09:
Op het mobiele forum zie je overigens geen avatars, alleen namen. Da's soms wel eens lastig, omdat ik mensen vaak aan hun plaatje herken en niet aan hun naam. Tja, ik zou het dan vervelend vinden als mijn naamgenoot bv. een ultieme hekel aan jou zou hebben en met flinke modder naar je gaat lopen gooien en ik van niks zit te weten en er volgende keer op word aangesproken ofzo (alhoewel die waarschijnlijk gestaft zou worden). Ik kan dan wel met verhaaltjes komen, maar wie zegt dan dan ik word geloofd.
Op het mobiele forum zie je overigens geen avatars, alleen namen. Da's soms wel eens lastig, omdat ik mensen vaak aan hun plaatje herken en niet aan hun naam. Tja, ik zou het dan vervelend vinden als mijn naamgenoot bv. een ultieme hekel aan jou zou hebben en met flinke modder naar je gaat lopen gooien en ik van niks zit te weten en er volgende keer op word aangesproken ofzo (alhoewel die waarschijnlijk gestaft zou worden). Ik kan dan wel met verhaaltjes komen, maar wie zegt dan dan ik word geloofd.
woensdag 11 december 2013 om 14:37
quote:saaaaar81 schreef op 11 december 2013 @ 14:30:
[...]
Jups. Tot aan het onderschrijft toe.
Hij had een 'a' meer in zijn (of haar natuurlijk) nick.Hoe reageerden anderen hierop? Kwamen mensen er snel achter dat hij/zij niet de Saaaaar81 was die ze dachten voor zich te hebben?
[...]
Jups. Tot aan het onderschrijft toe.
Hij had een 'a' meer in zijn (of haar natuurlijk) nick.Hoe reageerden anderen hierop? Kwamen mensen er snel achter dat hij/zij niet de Saaaaar81 was die ze dachten voor zich te hebben?
woensdag 11 december 2013 om 14:41
Ach, ik zit er al een tijdje en de meeste kennen me niet echt als iemand die het over lekkere, geile, anale seks heeft. Of dat ik van mening ben dat alle buitenlanders maar naar hun eigen land op moeten rotten.
Dus ja, de meesten hadden wel in de haak dat er iets niet helemaal klopte
Dus ja, de meesten hadden wel in de haak dat er iets niet helemaal klopte
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
woensdag 11 december 2013 om 15:05
woensdag 11 december 2013 om 15:19
Ik zag laatst ook iemand met de naam hayley. ´Balen´, dacht ik. Maar wel mijn eigen fout ook, natuurlijk. Het is niet echt een superorginele naam
Vervolgens zag ik ook iemand met mijn motto. Wederom ´Balen´. Maar blijkbaar niet voldoende om het aan te passen.
Vervolgens zag ik ook iemand met mijn motto. Wederom ´Balen´. Maar blijkbaar niet voldoende om het aan te passen.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
woensdag 11 december 2013 om 15:20
quote:himalaya schreef op 11 december 2013 @ 14:09:
Op het mobiele forum zie je overigens geen avatars, alleen namen. Da's soms wel eens lastig, omdat ik mensen vaak aan hun plaatje herken en niet aan hun naam.
Sommige forumers herken je ook echt aan de schrijfstijl.
Stel je voor....dat ik opeens met....heel veel puntjes ga schrijven....!
....
Op het mobiele forum zie je overigens geen avatars, alleen namen. Da's soms wel eens lastig, omdat ik mensen vaak aan hun plaatje herken en niet aan hun naam.
....
woensdag 11 december 2013 om 15:26
quote:Egidius schreef op 11 december 2013 @ 15:21:
Mensen letten toch meer op het plaatje. Sommigen krijgen daar zelfs psychologische effecten van. Mafketels.
Je hebt helemaal gelijk.
Ik merkte dat effect laatst ook van mijn plaatje.
Kreeg ik zomaar toegevoegd dat ik niet ontwikkeld zou zijn vanwege mijn ava. Dat mensen zich in de luren laten leggen door een avatar, zeg. Tjonge, jonge, je kunt ook ergens teveel achter zoeken.
Mensen letten toch meer op het plaatje. Sommigen krijgen daar zelfs psychologische effecten van. Mafketels.
Je hebt helemaal gelijk.
Ik merkte dat effect laatst ook van mijn plaatje.
Kreeg ik zomaar toegevoegd dat ik niet ontwikkeld zou zijn vanwege mijn ava. Dat mensen zich in de luren laten leggen door een avatar, zeg. Tjonge, jonge, je kunt ook ergens teveel achter zoeken.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
woensdag 11 december 2013 om 15:29
Er schijnt of scheen hier wel een andere shahla te vertoeven. Alleen dan zonder de tweede H. Geen idee of ze hier nog is, hoor.
Heeft nooit problemen opgeleverd.
Ze heeft er wel een keer een topic over geopend.
Gewoon voor de leuk, geloof ik, zoals ik het me herinner.
Ik vond wel en nog steeds dat ik de enige echte ben. Ik was hier eerder, haha.
Heeft nooit problemen opgeleverd.
Ze heeft er wel een keer een topic over geopend.
Gewoon voor de leuk, geloof ik, zoals ik het me herinner.
Ik vond wel en nog steeds dat ik de enige echte ben. Ik was hier eerder, haha.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
woensdag 11 december 2013 om 15:35
Tepelsteeltje
Hoe krijg je het verzonnen!
@Florienepien, dat gaf ik ookal aan in de OP. Ik vind het pas minder leuk als iemand met diezelfde naam mensen door het slijk gaat halen. Daar wil ik natuurlijk niet mee geassocieerd worden. Verders zal het me dan ook een Bifi wezen. Duidelijk is dat ik mijn schreeuwerige ava maar lekker komende jaren houd.
Hoe krijg je het verzonnen!
@Florienepien, dat gaf ik ookal aan in de OP. Ik vind het pas minder leuk als iemand met diezelfde naam mensen door het slijk gaat halen. Daar wil ik natuurlijk niet mee geassocieerd worden. Verders zal het me dan ook een Bifi wezen. Duidelijk is dat ik mijn schreeuwerige ava maar lekker komende jaren houd.
woensdag 11 december 2013 om 15:37
quote:fru1t3lla schreef op 11 december 2013 @ 15:20:
[...]
....Daarmee herken je dan idd forumsters die in het verleden al tig "nicks" hebben aangemaakt en het telkens voor zichzelf verbruiden.
[...]
....Daarmee herken je dan idd forumsters die in het verleden al tig "nicks" hebben aangemaakt en het telkens voor zichzelf verbruiden.
woensdag 11 december 2013 om 15:47
@Shahla,
waarom zou jij niet ontwikkeld kunnen zijn vanwege je ava? Ik kan dat er nou echt niet uithalen. Is waarschijnlijk het kader waarin iemand denkt .
Maar goed, dank dat je mij iig helderheid gegeven hebt, want ik verwar jou met je naamgenoot dus ook blijkbaar
waarom zou jij niet ontwikkeld kunnen zijn vanwege je ava? Ik kan dat er nou echt niet uithalen. Is waarschijnlijk het kader waarin iemand denkt .
Maar goed, dank dat je mij iig helderheid gegeven hebt, want ik verwar jou met je naamgenoot dus ook blijkbaar