Als je bijna dezelfde nick draagt.
woensdag 11 december 2013 om 12:59
Even het volgende,
Deze week kwam er een naamgenoot voorbij op dit forum (alleen met "de" voor de nick). Ik vond het in eerste instantie grappig en natuurlijk besef ik me dat ik geen alleenrecht op "nicknames" heb. Maar wat als dan opeens blijkt dat de persoon wat vreemde trekjes erop nahoud? Ik zit al meer dan een decennia op dit forum en ben 1x van "nickname" veranderd en deze bevalt me goed. Nu heb ik ook wel vreemde trekjes hier en daar maar toch geeft mij het een ongemakkelijk gevoel, misschien verward te kunnen worden met een naamgenoot.
Wat jullie?
Deze week kwam er een naamgenoot voorbij op dit forum (alleen met "de" voor de nick). Ik vond het in eerste instantie grappig en natuurlijk besef ik me dat ik geen alleenrecht op "nicknames" heb. Maar wat als dan opeens blijkt dat de persoon wat vreemde trekjes erop nahoud? Ik zit al meer dan een decennia op dit forum en ben 1x van "nickname" veranderd en deze bevalt me goed. Nu heb ik ook wel vreemde trekjes hier en daar maar toch geeft mij het een ongemakkelijk gevoel, misschien verward te kunnen worden met een naamgenoot.
Wat jullie?
Hier waakt de enige echte Barones
woensdag 11 december 2013 om 17:06
Ik was altijd erg principieel over het niet willen hebben van een motto, maar goed, dit is een grappige aanleiding en ik heb het aangepast. Nu zien of deze zo gaat verschijnen, Barones.
Kan me voorstellen dat je op die manier 'erin tuint' en per ongeluk stiekem toch op actueel belandt. Ik kijk daar wel altijd naar. Ik wil niet per ongeluk onaangenaam verrast worden, zeg maar.
Toevoeging: ik zie het niet staan.
Kan me voorstellen dat je op die manier 'erin tuint' en per ongeluk stiekem toch op actueel belandt. Ik kijk daar wel altijd naar. Ik wil niet per ongeluk onaangenaam verrast worden, zeg maar.
Toevoeging: ik zie het niet staan.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
woensdag 11 december 2013 om 17:08
woensdag 11 december 2013 om 17:29
quote:Barones schreef op 11 december 2013 @ 17:13:
Ik moet eerlijk bekennen als ik je naam zie Shahla, dat ik aan Gert en Hermien moet denken..
Maar da's niks persoonlijks
Misschien mijn motto nogmaals aanpassen en bidden en hopen dat ie verschijnt.
Dan wordt het;
Het is mij: ShaHla (Iranian version.)
Ik moet eerlijk bekennen als ik je naam zie Shahla, dat ik aan Gert en Hermien moet denken..
Maar da's niks persoonlijks
Misschien mijn motto nogmaals aanpassen en bidden en hopen dat ie verschijnt.
Dan wordt het;
Het is mij: ShaHla (Iranian version.)
(Iranian version)
woensdag 11 december 2013 om 17:33
quote:Frizz schreef op 11 december 2013 @ 17:09:
[...]
Ik heb jullie wel verward. En ook de twee Itsme's.
Nu je het zegt. Tot nu dacht ik eigenlijk niet dat er van elk twee versies waren. Dat komt ook omdat ik slecht op nicks let en meer afga op wát iemand schrijft.
Daarom kan het ook heel best zijn dat ik de ene week in het ene topic pittig met diegene aan het discussiëren was en de week erop weer helemaal met die persoon eens of zelfs een leuke kwinkslag.
Iemand moet toch echt wel heel lang hier rond hangen of heel geregeld posten dat ik namen ga herkennen en onthouden.
[...]
Ik heb jullie wel verward. En ook de twee Itsme's.
Nu je het zegt. Tot nu dacht ik eigenlijk niet dat er van elk twee versies waren. Dat komt ook omdat ik slecht op nicks let en meer afga op wát iemand schrijft.
Daarom kan het ook heel best zijn dat ik de ene week in het ene topic pittig met diegene aan het discussiëren was en de week erop weer helemaal met die persoon eens of zelfs een leuke kwinkslag.
Iemand moet toch echt wel heel lang hier rond hangen of heel geregeld posten dat ik namen ga herkennen en onthouden.
(Iranian version)
woensdag 11 december 2013 om 17:35
Nog ff over die Sieneke. Ik zag in die clip dat ze naar Oslo was. Hopelijk is ze daar gebleven dan, hahaha.
Geef mij dan deze maar:
http://www.youtube.com/watch?v=yUj0ajtC5Ck
Geef mij dan deze maar:
http://www.youtube.com/watch?v=yUj0ajtC5Ck
(Iranian version)
woensdag 11 december 2013 om 18:09
quote:ranny1989 schreef op 11 december 2013 @ 17:57:
Als dat bij mij gebeurt wordt bang. Mijn nickname is mijn 2e naam, heb ik al sinds mijn geboorte en is "verzonnen" door mijn oude oma.Eerste naam toevallig Miranda? Ken nml iemand die ook zo genoemd word, en Miranda is haar echte naam.
Als dat bij mij gebeurt wordt bang. Mijn nickname is mijn 2e naam, heb ik al sinds mijn geboorte en is "verzonnen" door mijn oude oma.Eerste naam toevallig Miranda? Ken nml iemand die ook zo genoemd word, en Miranda is haar echte naam.
Hier waakt de enige echte Barones
woensdag 11 december 2013 om 18:12
woensdag 11 december 2013 om 19:41
quote:Barones schreef op 11 december 2013 @ 18:08:
Whaaaaaahahahahahahaha...de VengaBoys!!
wat een %$!*liedje is dat zeg!
Dan nog liever deze (na het refrein:)
Is this the way to AmarilloIk vermoed dat mijn motto niet geplaatst gaat worden.
Maar wel liegen hè: je profiel is bijgewerkt.
Ik vind dat liedje van Venga Boys juist wel leuk en ik schaam me niet. The way to Amarillo kende ik maar was ik eigenlijk allang weer vergeten. Vind ik ook een leuk nummer.
Maar om het mysterie op te lossen. Mijn nick komt hier vandaan:
http://www.youtube.com/watch?v=eV5cHok9drs
Toevoeging: motto staat er. Had ik niet verwacht. Valt me weer mee.
Whaaaaaahahahahahahaha...de VengaBoys!!
wat een %$!*liedje is dat zeg!
Dan nog liever deze (na het refrein:)
Is this the way to AmarilloIk vermoed dat mijn motto niet geplaatst gaat worden.
Maar wel liegen hè: je profiel is bijgewerkt.
Ik vind dat liedje van Venga Boys juist wel leuk en ik schaam me niet. The way to Amarillo kende ik maar was ik eigenlijk allang weer vergeten. Vind ik ook een leuk nummer.
Maar om het mysterie op te lossen. Mijn nick komt hier vandaan:
http://www.youtube.com/watch?v=eV5cHok9drs
Toevoeging: motto staat er. Had ik niet verwacht. Valt me weer mee.
(Iranian version)
donderdag 12 december 2013 om 01:47
Kan knap irritant zijn.
Als ik dan ook ergens een naam aan wil maken en blijkt dat die al bezet is, dan ga ik hem niet aanpassen door er een paar getallen of extra letter(s) achter te zetten. Kies ik wel iets totaal anders.
Ik weet pas sinds kort dat er hier een Christiana post. Had ik dat geweten had ik wel een nieuw account aangemaakt.
Deze heb ik ooit aangemaakt, maar poste hier nooit.
Zou het rot voor haar vinden als ze ons door elkaar zouden halen. (en volgens mij is het al een keer gebeurd).
Daarbij vond ik het vreemd te zien dat ik iets gepost zou hebben bij mijn laatste berichten, want ik had al een uur niets geschreven.
Bleek zij dus inderdaad te zijn.
Als zij er last van heeft wil ik best een andere naam aanmaken, zij is tenslotte al langer actief hier.
Als ik dan ook ergens een naam aan wil maken en blijkt dat die al bezet is, dan ga ik hem niet aanpassen door er een paar getallen of extra letter(s) achter te zetten. Kies ik wel iets totaal anders.
Ik weet pas sinds kort dat er hier een Christiana post. Had ik dat geweten had ik wel een nieuw account aangemaakt.
Deze heb ik ooit aangemaakt, maar poste hier nooit.
Zou het rot voor haar vinden als ze ons door elkaar zouden halen. (en volgens mij is het al een keer gebeurd).
Daarbij vond ik het vreemd te zien dat ik iets gepost zou hebben bij mijn laatste berichten, want ik had al een uur niets geschreven.
Bleek zij dus inderdaad te zijn.
Als zij er last van heeft wil ik best een andere naam aanmaken, zij is tenslotte al langer actief hier.
donderdag 12 december 2013 om 02:46
Ik haal regelmatig nicks door elkaar. Er is een moonlight en een moonlight82 of ander nummer. Ster/Star/Sterre/Starlight enz... Itsme +2 dacht ik. Meerdere mama's van (kindernaam). Maaike/Maaiqe/maaite.
Nee af en toe weet ik het niet meer. Ik ga op avatars af, dus vind het moeilijk als mensen ze veranderen.
Nee af en toe weet ik het niet meer. Ik ga op avatars af, dus vind het moeilijk als mensen ze veranderen.
donderdag 12 december 2013 om 15:50
quote:Barones schreef op 11 december 2013 @ 19:47:
Wel mooi nummer Shahla
Ben sowieso dol op de nummers van Habib Mohebian.
quote:En ja, tadaaa..daar schittert het onderschrift! Toch nog wat goeds uit het topic gekomen vandaag.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zag dat jij ook geen motto hebt.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik mijn mottoloze forumbestaan, waar ik strak aan heb vastgehouden sinds we een motto kónden nemen, zomaar opgeef zonder tegenprestatie. Jij gaat ook aan de motto.
Suggestie: Hier waakt de enige echte Barones. U bent gewaarschuwd.
Wel mooi nummer Shahla
Ben sowieso dol op de nummers van Habib Mohebian.
quote:En ja, tadaaa..daar schittert het onderschrift! Toch nog wat goeds uit het topic gekomen vandaag.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zag dat jij ook geen motto hebt.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik mijn mottoloze forumbestaan, waar ik strak aan heb vastgehouden sinds we een motto kónden nemen, zomaar opgeef zonder tegenprestatie. Jij gaat ook aan de motto.
Suggestie: Hier waakt de enige echte Barones. U bent gewaarschuwd.
(Iranian version)