Als je bijna dezelfde nick draagt.

11-12-2013 12:59 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even het volgende,

Deze week kwam er een naamgenoot voorbij op dit forum (alleen met "de" voor de nick). Ik vond het in eerste instantie grappig en natuurlijk besef ik me dat ik geen alleenrecht op "nicknames" heb. Maar wat als dan opeens blijkt dat de persoon wat vreemde trekjes erop nahoud? Ik zit al meer dan een decennia op dit forum en ben 1x van "nickname" veranderd en deze bevalt me goed. Nu heb ik ook wel vreemde trekjes hier en daar maar toch geeft mij het een ongemakkelijk gevoel, misschien verward te kunnen worden met een naamgenoot.

Wat jullie?
Hier waakt de enige echte Barones
quote:christiane schreef op 16 december 2013 @ 22:48:

nvmWa jammer nou.. had graag de andere 98% van je bericht willen lezen
quote:Barones schreef op 17 december 2013 @ 23:15:

[...]

Hoelang ben jij eigenlijk "Just married" Shahla?

Bíjna zeven maanden, dus ik kom nu nog wel weg met 'just'.

quote:En als je niet boven het maaiveld uitkomt, kom ik je wel een aardappelkistje brengen

Goed plan!

Dan zien ze me in elk geval al en dan hoef ik verder alleen nog maar te typen en zien ze me niet meer over het hoofd.

Ik kan natuurlijk ook de geijkte meningen die op zeker weerstand op gaan roepen er in gooien, maar dat is té makkelijk.

Neem je voor jezelf dan ook een kistje mee. Kun je gezellig naast me staan. Of één grote kist. Delen we die.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Shahla!

als we nu al die platen verzamelen die mensen voor hun "kop" hebben zitten, hebben we zo een podium kisten bijmekaar geknutseld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven