Android - wat is een premium mailaccount?
zaterdag 10 maart 2012 om 07:37
zaterdag 10 maart 2012 om 11:03
Gewoon in het e-mailprogramma bij de e-mail instellingen... daar stond een optie die je aan kon vinken: maak dit account een premium-account. Ik wilde de optie er boven of eronder hebben (default account ofzo). Dat is inmiddels geregeld. Maar ik zie nu in het rijtje ook een P in een geel rondje staan... dat zal het premium wel zijn...
Maar ja; wat is het?
Maar ja; wat is het?
zaterdag 10 maart 2012 om 11:14
Ik kan het echt niet vinden.
Het enige wat ik zou denken is dat je bijvoorbeeld meerdere google accounts of gmailadressen oid naast elkaar gebruikt. En dst je er eentje als hoofdmailadres instelt.
Premium zou ik denken dat je moet betalen...
Ben benieuwd of er iemand komt die wel een zinnig antwoord kan geven
Het enige wat ik zou denken is dat je bijvoorbeeld meerdere google accounts of gmailadressen oid naast elkaar gebruikt. En dst je er eentje als hoofdmailadres instelt.
Premium zou ik denken dat je moet betalen...
Ben benieuwd of er iemand komt die wel een zinnig antwoord kan geven
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 10 maart 2012 om 11:19
Ja, precies. Ik heb er meer. Dat klopt. Daarom heb ik die ene als standaard account, en de anderen niet.
Maar ja... wat dat premium dan toevoegt... :-S
Ik zit al te googelen, maar daar zijn vooral mensen met allerlei premium-accounts in andere applicaties, die toevallig ook zo'n telefoon hebben. Tja, da's niet wat ik zoek.
Maar ja... wat dat premium dan toevoegt... :-S
Ik zit al te googelen, maar daar zijn vooral mensen met allerlei premium-accounts in andere applicaties, die toevallig ook zo'n telefoon hebben. Tja, da's niet wat ik zoek.