automatische handtekening gmail
donderdag 7 januari 2010 om 11:47
Ik heb een automatische handtekening in mijn gmail-account. Maar als ik reply op een bericht, komt die ondertekening helemaal onderaan de pagina, dus onder alle verstuurde mails. Maar mijn antwoord begint bovenaan de pagina. Hoe krijg ik dus die handtekening automatisch boven de mails waarop ik reply? (Snappen jullie de vraag? Beetje onduidelijk misschien, maar weet even niet hoe ik het beter kan verwoorden.)
Dank!
Dank!
dinsdag 20 december 2011 om 14:38
Beste vederlicht,
Het is zeker mogelijk om dit aan te passen. Hiervoor moet je gebruik maken van 'Labs'. Deze vind je in de 'instellingen voor Gmail'.
Je zoekt in het tabblad 'Labs' naar 'wijzigingen handtekening' en schakeld hier het lab van 'Keith C en Dave C' in.
Als je dit hebt gedaan staat je handtekening onder je bericht in plaats van onderaan de conversatie en zijn de '--' tekentjes ook verdwenen.
ik hoop dat je hier nog iets aan hebt.
Groeten,
Thijs
Het is zeker mogelijk om dit aan te passen. Hiervoor moet je gebruik maken van 'Labs'. Deze vind je in de 'instellingen voor Gmail'.
Je zoekt in het tabblad 'Labs' naar 'wijzigingen handtekening' en schakeld hier het lab van 'Keith C en Dave C' in.
Als je dit hebt gedaan staat je handtekening onder je bericht in plaats van onderaan de conversatie en zijn de '--' tekentjes ook verdwenen.
ik hoop dat je hier nog iets aan hebt.
Groeten,
Thijs